Zdjęcia Innowacje w marketingu banków detalicznych marki Małgorzata kieżel
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Innowacje w marketingu banków detalicznych (Małgorzata Kieżel)
Do kupienia w: Marka: Małgorzata Kieżel
16,15 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Innowacje w marketingu banków detalicznych Autor Małgorzata Kieżel Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-494-7 Rok wydania 2018...
Proponowany produkt Innowacje w marketingu banków detalicznych marki Małgorzata kieżel można nabyć w TaniaKsiazka.pl w naprawdę okazyjnej cenie 16,15 zł. Promocja ta stanowi efekt zbiorczej analizy setek sklepów online.
Podstawowe cechy
ISBN
9788378754947
Autor
Małgorzata kieżel
Sprawdź promocyjne oferty na Innowacje w marketingu banków detalicznych marki Małgorzata kieżel
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Innowacje w marketingu banków detalicznych marki Małgorzata kieżel jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Innowacje w marketingu banków detalicznych marki Małgorzata kieżel (sklep TaniaKsiazka.pl)
16,15 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Informacje na temat dostępności produktu i cen wykorzystane w powyższym rankingu pobierane są w zasadzie w czasie rzeczywistym.
Pełny opis produktu
Tytuł Innowacje w marketingu banków detalicznych Autor Małgorzata Kieżel Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-494-7 Rok wydania 2018 Katowice Wydanie 1 liczba stron 191 Format pdf Spis treści Wprowadzenie 9 Rozdział 1 INNOWACJE W SEKTORZE BANKÓW DETALICZNYCH W ŚWIETLE UJĘĆ TEORETYCZNYCH 13 1.1. Istota innowacji w literaturze przedmiotu i korzyści, jakie niesie 13 1.2. Klasyfikacje innowacji w kontekście aktywności banków 19 1.3. Innowacje marketingowe w sektorze bankowym a klasyfikacja OECD 27 1.3.1. Innowacje techniczne 30 1.3.2. Innowacje nietechnologiczne 33 1.4. Modele cyklu postępowego we współczesnej gospodarce z uwzględnieniem specyfiki badanego sektora 39 1.4.1. Modele liniowe 40 1.4.2. Modele złożone 44 Rozdział 2 UWARUNKOWANIA DZIAŁALNOŚCI nowoczesnEJ BANKÓW DETALICZNYCH 53 2.1. Postępowość i klasyfikacja determinant działalności progresywnej 53 2.2. Warunki ekonomiczne dla funkcjonowania banków detalicznych 58 2.3. Uwarunkowania regulacyjno-prawne dla podmiotów sektora bankowego 62 2.4. Informacja i wiedza jako determinanty tworzenia innowacji w bankach 64 2.5. Technologie w kontekście wprowadzania i dyfuzji innowacji w bankach detalicznych 74 2.6. Rozwój społeczeństwa informacyjnego w kontekście innowacji bankowych 82 Rozdział 3 SEKTOR BANKOWY W POLSCE I POPYT NA PRODUKTY BANKOWE WŚRÓD KLIENTÓW jednostkowYCH 89 3.1. Struktura sektora bankowego i aktywa banków 89 3.2. Poziom ubankowienia Polaków 94 3.3. Popularność kart i form płatności wśród klientów indywidualnych 96 3.3.1. Karty płatnicze 97 3.3.2. Liczba użytkowników bankowości internetowej i mobilnej 100 3.4. Poziom sprzedaży kredytów dla klientów indywidualnych 105 Rozdział 4 OPINIE MENEDŻERÓW BANKÓW DETALICZNYCH, a także ZACHOWANIA KLIENTÓW indywidualnYCH WOBEC INNOWACJI W BADANYM SEKTORZE 110 4.1. Metodyka badań empirycznych wśród podmiotów sektora bankowości detalicznej i charakterystyka respondentów 110 4.2. Analiza wyników badań empirycznych przeprowadzonych wśród menedżerów banków 113 4.2.1. Postępowość sektora i źródła danych w opinii menedżerów badanych banków 113 4.2.2. Motywy i bariery wdrażania innowacji w badanych bankach 116 4.2.3. Determinanty efektywności wdrażania innowacji w opinii menedżerów badanych banków 117 4.2.4. Wykonywany zakres współpracy, a także typy innowacji wdrażane przez badane banki 121 4.3. Korzystanie z oferty i innowacji banków detalicznych przez klientów indywidualnych 128 4.4. Postępowość banków detalicznych i opinie na jej temat wśród badanych klientów 135 4.5. Determinanty poprzez klientów z innowacji banków detalicznych 143 4.6. Porównanie zakresu korzystania z innowacji marketingowych przez klientów jednostkowych z zakresem wdrożeń przez banki 150 Zakończenie 153 Załączniki 157 Kwestionariusz ankietowy: Innowacje w marketingu banków detalicznych w opinii Kierownictwa banków 159 Kwestionariusz ankietowy: Innowacje w marketingu banków detalicznych 168 Bibliografia 175 Spis rysunków 187 Spis tabel 189
Parametry
ISBN
9788378754947
Autor
Małgorzata kieżel
Ilość stron
191
Rok wydania
2018
Kategoria
E-booki
Producent
Małgorzata Kieżel
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Mirosław L.
28.11.2024
Stwórz z innymi niesamowitą zbiorowość i publikuj opinie komentarze / opinie dla produktu
Jeśli udało Ci się korzystać z proponowanego produktu Innowacje w marketingu banków detalicznych marki Małgorzata kieżel wyślij opinię i recenzję. Zaakcentuj jakie są Twoje wrażenia z korzystania, czy jesteś usatysfakcjonowany z produktu oraz czy relacja jakości do ceny jest dla Ciebie na dobrym poziomie.