Zdjęcia Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Człowiek w cyberprzestrzeni
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Człowiek w cyberprzestrzeni (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego)
Do kupienia w: Marka: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
16,58 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Człowiek w cyberprzestrzeni Podtytuł Wprowadzenie do psychologii Internetu Autor Marta R. Jabłońska Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ISBN 978-83-8088-916-3 Rok...
Prezentowany produkt Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Człowiek w cyberprzestrzeni jest dostępny w TaniaKsiazka.pl w kuszącej cenie wynoszącej 16,58 zł. Oferta ta stanowi efekt szerokiej analizy kilkuset hurtowni i sklepów w bazie.
Podstawowe cechy
ISBN
9788380889163
Autor
Marta r. jabłońska
Sprawdź promocyjne oferty na Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Człowiek w cyberprzestrzeni
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Człowiek w cyberprzestrzeni jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Człowiek w cyberprzestrzeni (sklep TaniaKsiazka.pl)
16,58 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Dane na temat aktualnych cen i dostępności użyte w powyższym rankingu są indeksowane niemal bez opóźnień.
Pełny opis produktu
Tytuł Człowiek w cyberprzestrzeni Podtytuł Wprowadzenie do psychologii Internetu Autor Marta R. Jabłońska Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ISBN 978-83-8088-916-3 Rok wydania 2018 Łódź Wydanie 1 ilość stron 178 Format pdf Spis treści Wprowadzenie 7
1. Portret współczesnego internauty 11 1.1. Cyfrowi imigranci i tubylcy 13 1.2. Generacje „offline" 19 1.3. Generacje „online" 24 1.4. Nieklasyczne klasyfikacje użytkowników 29 1.5. Klasyfikacja użytkowników na podstawie przejawianych zachowań 34
2. Kreowanie e-tożsamoścI 39 2.1. Definicja tożsamości 40 2.2. E-tożsamość 42 2.3. Kreowanie pierwszego wrażenia w cyberprzestrzeni 49 2.4. Eksperymentowanie z tożsamością i odgrywanie ról w Sieci 56 2.5. W ukryciu – siła anonimowości w kontaktach wirtualnych 64
4. Agresja słowna w internecie 97 4.1. Istota agresji 98 4.2. Hejterzy i język nienawiści w Internecie 109 4.3. Motywy agresji słownej w Internecie z punktu widzenia agresora 116 4.4. Reakcje na agresję słowną w cyberprzestrzeni 124
5. Uzależnienie od internetu 131 5.1. Mechanizm uzależnienia 132 5.2. Uwarunkowania i formy uzależnienia od cyberprzestrzeni 137 5.3. Kryteria diagnostyczne i terapia 146
Przesłana opinia / recenzja produktu może ułatwić zakup innym użytkownikom
Jeśli miałeś szansę skorzystać z pokazywanego Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Człowiek w cyberprzestrzeni wyślij swoją opinię i recenzję. Zaakcentuj jakie są Twoje wrażenia z użytkowania, czy jesteś usatysfakcjonowany z produktu oraz czy relacja jakość / cena jest wystarczająca.