Zdjęcia content marketing i social media

E-booki

Dostępność: Do kupienia

Content marketing i social media (Wydawnictwo Naukowe PWN)

Do kupienia w: Sklep TaniaKsiazka.pl Marka: Wydawnictwo Naukowe PWN
57,93 zł
Idź do sklepuSuper oferta

Skrócony opis produktu

Tytuł Content Marketing i Social Media Podtytuł Jak przyciągnąć klientów Autor Barbara Stawarz Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN ISBN 978-83-01-19767-4 Rok wydania 2017 Warszawa...

Proponowany artykuł content marketing i social media dostępny jest w TaniaKsiazka.pl w świetnej cenie wynoszącej 57,93 zł. Promocja ta jest wynikiem szerokiej analizy wielu hurtowni i sklepów w bazie.

Podstawowe cechy

ISBN

9788301197674

Autor

Barbara stawarz

Sprawdź promocyjne oferty na content marketing i social media

Prezentujemy listę promocyjnych ofert na content marketing i social media jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:

content marketing i social media (sklep TaniaKsiazka.pl)

57,93 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
  • Dane na temat dostępności towaru i cen użyte w naszej klasyfikacji indeksowane są prawie w czasie rzeczywistym.

Pełny opis produktu

Tytuł Content Marketing i Social Media Podtytuł Jak przyciągnąć klientów Autor Barbara Stawarz Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN ISBN 978-83-01-19767-4 Rok wydania 2017 Warszawa Wydanie 2 liczba stron 182 Format mobi, epub Spis treści Rozdział 1. Kuchnia. Wstęp do content marketingu 9 1.1. Zbuduj dom dla swojej firmy… w internecie 9 1.2. Czym jest content marketing 11 1.3. Rynek content marketingu w Polsce 12 1.4. Mity na temat content marketingu 14 Rozdział 2. Przedpokój. Budowanie persony 21 2.1. Do kogo kierujesz swoją komunikację 21 2.2. Czy to koniec demografii 22 2.3. Jak wytwarzać personę 23 2.4. Persony w procesie zakupowym 25 2.5. Z czego powinna składać się persona 29 2.6. Stwórz mapę empatii dla persony 30 2.7. Jaki jest współczesny konsument 31 2.7.1. Narcyzm 31 2.7.2. Mobilność 32 2.7.3. Pośpiech 33 2.7.4. Indywidualizm 34 Rozdział 3. Gabinet. Webwriting – jak pisać teksty do internetu 37 3.1. Treści internetowe rozszyfrowane 37 3.2. Jak czytamy w internecie 38 3.3. Copywriting internetowy 42 3.4. Zasady webwritingu 45 3.4.1. M-copywriting, pisanie na smartfony 47 3.4.2. Neuromarketing na smartfonie 48 3.5. Google is king 49 3.5.1. Czego nie lubią algorytmy Google’a 49 3.5.2. Jaką treść lubi Google 50 3.5.3. Porozmawiaj ze swym smartfonem 51 3.5.4. Indeks czytelności treści (FOG) 52 3.6. Znakomita długość treści w internecie 52 3.6.1. Stwórz czytelną strukturę tekstu 52 3.6.2. Jakie treści preferuje Google 54 3.6.3. W poszukiwaniu złotego środka 54 3.6.4. Blogi 54 3.6.5. Tytuł e-maila 55 3.6.6. Długość linijki tekstu 55 3.6.7. Długość paragrafu 55 3.6.8. Długość wideo na YouTubie 56 3.6.9. Podcasty 56 3.6.10. Posty na Facebooku 56 3.6.11. Posty na Twitterze 56 3.6.12. Długość ma znaczenie 56 3.7. Sposoby na tytuły internetowe 57 3.8. Jak zbudować księgę stylu w strategii content marketingowej 59 3.9. Zasady copywritingu produktowego, czyli content marketing w e-commerce 61 Rozdział 4. Jadalnia. Strategia content marketingowa 67 4.1. Serce domu i marketera – strategia 67 4.2. Audyt i analiza 68 4.3. Zapotrzebowania grupy docelowej – budowa person 70 4.4. Cele działań content marketingowych i wskaźniki pomiaru 72 4.5. Kalendarz redakcyjny 75 4.6. Realizacja i pomiar działań 76 4.7. Storytelling w content marketingu 77 4.7.1. Neurony lustrzane 77 4.7.2. Monomit i podróż bohatera 78 4.7.3. Archetypy w budowaniu producenta 78 4.8. Od storytellingu do life-story 79 4.9. Content marketing w personal brandingu 80 4.9.1. Bądź widoczny 81 4.9.2. Blog jako narzędzie personal brandingu 81 4.9.3. Pokora z zasady 82 4.10. Content marketing marek ekskluzywnych 83 4.11. CSR w content marketingu 84 Rozdział 5. Warsztat. Narzędzia content marketingowe 89 5.1. Najpopularniejsze narzędzia 89 5.2. Marketing momentów i komunikacja wizualna 91 5.3. Social media w content marketingu 93 5.3.1. Wprowadzenie 93 5.3.2. Facebook 94 5.3.3. Instagram 99 5.3.4. Twitter 107 5.3.5. YouTube 109 5.3.6. LinkedIn 112 5.3.7. SlideShare 114 5.3.8. Pinterest 117 5.4. Blog firmowy 120 5.4.1. Od czego zacząć prowadzenie bloga firmowego 124 5.4.2. Blog firmowy w praktyce 126 5.5. Jak użyć content marketing przy organizacji eventu 127 5.6. Jak zwiększyć zaangażowanie w social media 129 Rozdział 6. Ogród. Dystrybucja treści 137 6.1. Narzędzia dystrybucji treści 137 6.2. Recykling treści 139 6.3. SEO a dystrybucja treści 140 6.3.1. SEO kiedyś i dzisiaj 140 6.3.2. Content marketing to świeże SEO 140 6.3.3. Aktywny monitoring 144 6.4. Influencer marketing 145 6.5. Publikacje u wydawców 146 6.6. Automatyczna dystrybucja treści 147 6.7. Jak zwiększać ruch na stronie internetowej 148 6.8. Growth hacking 149 6.8.1. Wprowadzenie 149 6.8.2. PS. Kocham Cię 150 6.8.3. Guest blogging 150 6.8.4. Wzywaj do działania 150 6.8.5. Grywalizacja i współpraca 151 6.8.6. Komitywa WWW z social media 151 6.8.7. Gratisowa edukacja 152 6.8.8. Testuj umiejscowienie przycisku do udostępniania treści 152 6.8.9. Webwriting w growth hackingu 152 6.8.10. Oswajamy Google+ 152 6.8.11. Testuj stronę „o nas" 153 6.8.12. Pozwól sobie na więcej 153 6.8.13. Martwe linki 154 6.9. Ego bait 154 Rozdział 7. Garderoba. Content marketing skierowany do pań 157 7.1. Kobieta to Twój kluczowy klient 157 7.2. Jaką konsumentką jest kobieta 159 7.3. Kobiety posiadają głos? 161 7.4. Jakich przekazów oczekuje kobieta w komunikacji 162 7.5. Don’t think pink! 165 7.6. Womanology 165 Rozdział 8. Poddasze. Przyszłość content marketingu 169 8.1. Podsumowanie 169 8.2. Trendy na najbliższe lata 170 8.2.1. Mobile First 170 8.2.2. Strona WWW – content i design 170 8.2.3. Wideo 170 8.2.4. Real Time Marketing 171 8.2.5. Komunikacja efemeryczna 171 8.2.6. Nienaturalna inteligencja i boty 172 8.2.7. Omnichannel marketing 172 8.2.8. Custom-content 172 8.2.9. Big data – wiemy jeszcze więcej! 173 8.2.10. Contentowe tu i teraz! 173 8.3. Trendy na nieco dalszą przyszłość 173 8.3.1. Virtual i Augmented Reality 173 8.3.2. Nowe nośniki treści 174 8.3.3. Inteligentne gadżety 174 8.3.4. Content przyszłości 175 Bibliografia 177 Spis rysunków i wykresów 179

Parametry

ISBN

9788301197674

Autor

Barbara stawarz

Wydawnictwo

Wydawnictwo naukowe pwn

Ilość stron

182

Rok wydania

2017

Kategoria

E-booki

Producent

Wydawnictwo Naukowe PWN

Opinia użytkowników

-

Opinie oraz Recenzje

Tadeusz N.
Tadeusz N.
25.11.2024
Czy chcesz podać nam komentarz i opinię na temat produktu **producer
Jeżeli tylko udało Ci się korzystać z prezentowanego content marketing i social media prześlij swoją ocenę lub opinię. Napisz jakie są Twoje z użytkoania, czy polecasz produkt, a także czy relacja jakość / cena jest dla Ciebie dobra.

Dodaj opinię lub recenzję

Powiązane

Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe PWN Polsko-angielski słownik informatyczny z wymową - wysyłka od 3,99 - porównuj ceny z wysyłką Wydawnictwo naukowe pwn
Słownik posiada około 12 000 polskich terminów z zakresu informatyki i z dziedzin z nią powiązanych. Podano w nim także transkrypcję fonetyczną...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe PWN Uszkodzenia i naprawy przegród budowlanych w aspekcie izolacyjności termicznej Wydawnictwo naukowe pwn
To jedyna krajowa publikacja opisująca w tak kompleksowy sposób błędy i nieprawidłowości – jednocześnie w zakresie projektowania – jak i...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe PWN 50 idei, które powinieneś znać. architektura - philip wilkinson (epub) Wydawnictwo naukowe pwn
nowe wydanie światowego bestsellera literatury popularnonaukowej, część pasjonującej kolekcji „50 idei, które powinieneś znać". Jaka jest...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe PWN Diagnoza w psychoterapii par. tom 1. diagnoza par w różnych podejściach
Diagnoza w psychoterapii par. Tom 1: Diagnoza par w przeróżnych podejściach to polifonia psychoterapeutów par pracujących w przeróżnych...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe PWN On the phenomenon of visual arts and the meanders of their preservation, AZ#A96E3743EB/DL-ebwm/mobi
Tytuł On the Phenomenon of Visual Arts and the Meanders of Their Preservation Podtytuł The Philosophy and Elements of the New Theory and...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe PWN Szumią, trzeszczą i szeleszczą. o polskiej fonetyce dla dzieci i młodzieży
Tytuł Szumią, trzeszczą i szeleszczą. O polskiej fonetyce dla dzieci i młodzieży Autor Anna Kamińska-Mieszkowska Język polski Wydawnictwo...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe PWN Wydawnictwo naukowe pwn Urządzenia elektroenergetyczne - wysyłka od 3,99 - porównuj ceny z wysyłką
Tytuł Urządzenia elektroenergetyczne Autor Henryk Markiewicz Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN ISBN 978-83-01-18594-7 Rok...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe PWN Niewolnicy i panowie. sześć i pół eseju z antropologii i filozofii społecznej świata
Niewolnicy i panowie to zbiór esejów z antropologii i filozofii społecznej postępowości poświęconych kwestii emancypacji, rozumianej jako...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe PWN Wydawnictwo naukowe pwn Angielsko-polski słownik matematyczny - wysyłka od 3,99 - porównuj ceny z wysyłką
Słownik mieści ok. 5000 podstawowych terminów występujących w anglojęzycznej literaturze matematycznej i ich odpowiedniki lub objaśnienia...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe PWN Family office. teoria i praktyka działania na rynkach polskim i międzynarodowym Wydawnictwo naukowe pwn
Family Office to podmioty świadczące usługi międzypokoleniowego, kompleksowego zarządzania posiadajątkiem zamożnych rodzin, zabezpieczające...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe PWN Słownik interpunkcyjny języka polskiego z zasadami przestankowania pwn Wydawnictwo naukowe pwn
Tytuł Słownik interpunkcyjny języka polskiego Podtytuł z zasadami przestankowania PWN Autor Jerzy Podracki Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe PWN Procesy, sedymentacje, topografie. o polskim dokumencie fotograficznym Wydawnictwo naukowe pwn
Tytuł Procesy, sedymentacje, topografie. O polskim dokumencie fotograficznym Autorzy Marianna Michałowska, Maciej Szymanowicz Język polski...
Wybrane dla Ciebie
Rekomendacja
Prosto z mostu, czyli wywody człowieka logicznego
Do sklepu Szczegóły

Prosto z mostu, czyli wywody człowieka logicznego

45,43 zł
Książka podejmuje tematy tabu o których na co dzień ludzie boją się głośno mówić. Pokazuje znane i mniej znane przykłady: obłudy, kłamstwa,...
Rekomendacja
Szydełko. zabawki Literat
Do sklepu Szczegóły

Szydełko. zabawki Literat

9,21 zł
Szydełkowanie to obecnie nad wyraz popularne hobby. Raduje się zainteresowaniem jednocześnie dziewczynek 7-8-letnich, jak i pań w każdym...
Rekomendacja
Tajemnice dworu sułtana. księga vii. hatidże
Do sklepu Szczegóły

Tajemnice dworu sułtana. księga vii. hatidże

20,00 zł
Żyli w dwóch różnorodnych światach… zespoliło ich przeznaczenie. Książka, która zainspirowała twórców serialu doskonałe stulecie. Ona jest...
Rekomendacja
Odlotowe gołębie łapią bandytów
Do sklepu Szczegóły

Odlotowe gołębie łapią bandytów

26,03 zł
ODLOTOWE GOŁĘBIE ŁAPIĄ BANDYTÓWKażdy prawdziwy gołąb da się pokroić za okruszki. Mniam! Mniam! Mniam! Lubicie frytki? Pizzę? Lody? Tym dla...
Rekomendacja
Harlequin Gorąco jak przed laty
Do sklepu Szczegóły

Harlequin Gorąco jak przed laty

8,98 zł
Przystojny, zmysłowy, bogaty, seksowny – oto popularny hokeista Jordan Serenghetti. Kontuzjowany trafia w ręce rehabilitantki Sery. Sera...
Rekomendacja
Kartkówki. edukacja polonistyczna i matematyczna. klasa 1 Literat
Tytuł Kartkówki. Edukacja polonistyczna i matematyczna. Klasa 1 Podtytuł Materiały edukacyjne Autor Beata Guzowska Język polski Wydawnictwo...
Rekomendacja
Wiatr przez dziurkę od klucza. mroczna wieża. tom 4.5
Roland z Gilead jest rewolwerowcem, jednym z nielicznych usiłujących utrzymać porządek w świecie rosnącego bezprawia, połączeniem błędnego...
Rekomendacja
Chłopcy z placu broni ferenca molnara, AZ#567596AAEB/DL-ebwm/pdf
Rzetelne i przystępnie napisane opracowanie lektury, m.in. Szczegółowe i znaczne streszczenie, skrupulatna analiza, charakterystyka bohaterów,...
Rekomendacja
Zasada równości stron w procesie cywilnym Wydawnictwo c.h beck
Niniejsza monografia poświęcona jest zasadzie równości stron w procesie cywilnym. Mimo iż zasada równości nie została sformułowana wprost...
Rekomendacja
Beata guzowska Sprawdziany. język polski. przyroda. klasa iii
Sprawdziany, opracowane przez nauczycielki z wieloletnim doświadczeniem, dedykowane są dla uczniów klasy III szkoły podstawowej do samodzielnej...
Rekomendacja
Literat Pielęgnacja włosów w domu
Do sklepu Szczegóły

Literat Pielęgnacja włosów w domu

2,18 zł
Poradnik Pielęgnacja włosów w domu mieści mnóstwo cennych danych i porad, jak samodzielnie w warunkach domowych uzyskać spektakularne, zdrowe,...
Rekomendacja
Oblicza wolności. studia z praktycznej filozofii kanta i jej historia
Jednym z fenomenów filozofii godnych uwagi jest to, iż jej główni aktorzy się nie starzeją. Bez wątpienia także filozofia ulega modom, jednak...