Zdjęcia Metodyka edukacji polonistycznej dzieci w wieku wczesnoszkolnym - Danuta Czelakowska
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Metodyka edukacji polonistycznej dzieci w wieku wczesnoszkolnym (Danuta Czelakowska)
Do kupienia w: Marka: Danuta Czelakowska
47,50 zł19,85 złRabat 58%
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Metodyka edukacji polonistycznej dzieci w wieku wczesnoszkolnym Autor Danuta Czelakowska Język polski Wydawnictwo Impuls ISBN 978-83-7850-296-8 Rok wydania 2013 Kraków ilość stron 330 Format...
Proponowany artykuł Metodyka edukacji polonistycznej dzieci w wieku wczesnoszkolnym - Danuta Czelakowska możesz kupić w TaniaKsiazka.pl w naprawdę wartej rozważenia cenie 19,85 zł. Oferta ta stanowi wynik kompleksowej analizy kilkuset hurtowni oraz sklepów w bazie.
Podstawowe cechy
ISBN
9788378502968
Autor
Danuta czelakowska
Sprawdź promocyjne oferty na Metodyka edukacji polonistycznej dzieci w wieku wczesnoszkolnym - Danuta Czelakowska
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Metodyka edukacji polonistycznej dzieci w wieku wczesnoszkolnym - Danuta Czelakowska jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Metodyka edukacji polonistycznej dzieci w wieku wczesnoszkolnym - Danuta Czelakowska (sklep TaniaKsiazka.pl)
19,85 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Metodyka edukacji polonistycznej dzieci w wieku wczesnoszkolnym - Danuta Czelakowska (sklep TaniaKsiazka.pl)
47,50 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (2)
Dane na temat aktualnych cen i dostępności zastosowane w klasyfikacji są indeksowane praktycznie w czasie rzeczywistym.
Pełny opis produktu
Tytuł Metodyka edukacji polonistycznej dzieci w wieku wczesnoszkolnym Autor Danuta Czelakowska Język polski Wydawnictwo Impuls ISBN 978-83-7850-296-8 Rok wydania 2013 Kraków liczba stron 330 Format pdf, epub Spis treści Wstęp
1. Cele polonistycznej edukacji wczesnoszkolnej
1.1. Cele kształcenia polonistycznego a funkcje języka
1.2. Klasyfikacja i formułowanie celów nauczania
1.3. Treści kształcenia i wychowania w edukacji polonistycznej
1.4. Materiał nauczania i środki dydaktyczne w kształceniu wczesnoszkolnym języka polskiego
1.5. Nauczyciel a kształcenie języka ojczystego w edukacji wczesnoszkolnej
1.6. Przygotowanie się nauczyciela do lekcji
2. Metody nauki czytania i pisania w ujęciu porównawczym
2.1. Podział metod nauki czytania i pisania
2.2. Syntetyczne metody nauki czytania
2.3. Metody alfabetyczne
2.4. Metody fonetyczne
2.5. Metody sylabowe
2.6. Metody analityczne – ich wady i atuty
2.7. Rozwój metod analityczno-syntetycznych
2.8. Metody globalne
2.9. Najnowsze tendencje w procesie nauki czytania i pisania
2.9.1. Koncepcja czytania według Glenna Domana
2.9.2. Metoda wczesnej nauki czytania i pisania w systemie pedagogicznym Marii Montessori
2.9.3. Metoda naturalnej ekspresji i motywacji Celestyna Freineta
2.9.4. Naturalna nauka języka
2.9.5. Programy wspierające edukację dzieci
3. Cykl nauki czytania
3.1. Psychofizjologiczne podstawy procesu czytania i pisania
3.2. Istota nauki czytania
3.3. Gotowość i aspekty cyklu czytania
3.4. Kształtowanie umiejętności czytania
3.4.1. Etapy w procesie nauki czytania
3.4.2. Treści programowe
3.5. Znaczenie elementarza w procesie nauki czytania i pisania
3.6. Etapy pracy podczas wprowadzania nowej litery
3.7. Doskonalenie umiejętności czytania
3.7.1. Atrybuty prawidłowego czytania
3.7.2. Podstawowe formy czytania
3.7.3. Kształtowanie umiejętności cichego czytania ze zrozumieniem
4. Cykl pisania
4.1. Psychofizjologiczne podstawy procesu pisania
4.2. Nauka poprawnego pisania
4.2.1. Etapy nauki pisania nowej litery
4.3. Rodzaje ćwiczeń w pisaniu
4.4. Błędy graficzne w piśmie
4.5. Trudności w nauce czytania i pisania
5. Rozwój i kształcenie języka dzieci w wieku wczesnoszkolnym
5.1. Język pisany a mówiony – wzajemny wpływ, badania
5.2. Proces wielostronnego poznania a metody kształcenia sprawności językowej
5.3. Ćwiczenia słownikowo-frazeologiczne i ich funkcja w procesie kształcenia mowy
5.4. Organizacja i planowanie dłuższych form wypowiedzi
5.5. Podstawowe warianty wypowiedzi ustnych i pisemnych
5.5.1. Opowiadanie
5.5.2. Opis
5.5.3. Sprawozdanie
5.5.4. List i inne pisma użytkowe
5.6. Ćwiczenia kompozycyjne
5.6.1. Kontrola i ocena prac pisemnych
6. Praca z tekstem literackim
6.1. Cele opracowywania utworów
6.2. Etapy pracy z tekstem czytanki lub lektury
6.3. Opracowywanie utworów literackich
6.3.1. Analityczne formy pracy z tekstem
6.3.2. Plastikowe ćwiczenia oparte na utworach literackich
6.4. Inne sposoby wykorzystania treści tekstów literackich
6.5. Opracowywanie utworów poetyckich
6.6. Praca z lekturą
7. Nauczanie gramatyki w edukacji wczesnoszkolnej
7.1. Cele kształcenia języka uczniów
7.2. Treści nauczania
7.3. Metody i organizacja materiału językowego
7.4. Konstruowanie zdań złożonych
8. Nauczanie ortografii i interpunkcji
8.1. Cele i zadania nauczania ortografii
8.2. Wybór i zakres treści ortograficznych
8.3. Zasady nauczania ortografii
8.4. Metody opracowywania materiału ortograficznego
8.5. Warianty ćwiczeń ortograficznych
9. Rozwijanie twórczej aktywności uczniów
9.1. Pojęcie, istota i właściwości aktywności twórczej
9.2. Metody pobudzania myślenia twórczego
9.3. Stymulowanie wytwarzania dywergencyjnego i konwergencyjnego
9.4. Twórcza ekspresja uczniów według koncepcji progresywnej Szkoły Francuskiej Celestyna Freineta
10. Gry i zabawy dydaktyczne w polonistycznej edukacji dzieci
10.1. Cele i zadania gier i zabaw dydaktycznych
10.2. Funkcje zabaw w nauczaniu języka polskiego
10.3. Przykłady zabaw w edukacji polonistycznej
11. Dramatyzacje w nauczaniu wczesnoszkolnym języka polskiego
11.1. Pojęcie, istota i klasyfikacja gier dramatycznych
11.2. Warianty technik dramowych
11.3. Przykłady dramatyzacji
Bibliografia
Aneks
Przykład lekcji wprowadzającej nową literę
Przykład lekcji z tekstem literackim
Parametry
ISBN
9788378502968
Autor
Danuta czelakowska
Wydawnictwo
Impuls
Ilość stron
387
Rok wydania
2013
Kategoria
E-booki
Producent
Danuta Czelakowska
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Bronisław P.
21.11.2024
Nadesłana przez klienta recenzja / opinia może pomóc innym użytkownikom
Jeśli tylko udało Ci się korzystać z proponowanego produktu Metodyka edukacji polonistycznej dzieci w wieku wczesnoszkolnym - Danuta Czelakowska podeślij swoją subiektywną ocenę lub opinię. Powiedz jakie są Twoje z użytkoania, czy nie żałujesz zakupu produktu oraz czy relacja cena / jakość jest dla Ciebie dobra.
Tytuł Metodyka edukacji polonistycznej dzieci w wieku wczesnoszkolnym Autor Danuta Czelakowska Język polski Wydawnictwo Impuls ISBN 978-83-7850-296-8...
Bu kitap pratiklik ve etkinlik göz önünde bulundurularak yaz?lm?şt?r. Keşfetmenizi sa?layacakt?r: -- penisinizi nas?l daha uzun hale getirebilirsiniz...