Zdjęcia partnerstwo i komunikacja w samorządzie terytorialnym
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Partnerstwo i komunikacja w samorządzie terytorialnym (Magdalena Kogut-Jaworska, Agnieszka Smalec)
Do kupienia w: Marka: Magdalena Kogut-Jaworska, Agnieszka Smalec
31,76 zł29,26 złRabat 8%
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Partnerstwo i komunikacja w samorządzie terytorialnym Podtytuł Wybrane aspekty zarządzania i finansowania Autorzy Magdalena Kogut-Jaworska, Agnieszka Smalec Język polski Wydawnictwo Edu-Libri...
Proponowany artykuł partnerstwo i komunikacja w samorządzie terytorialnym kupisz w TaniaKsiazka.pl w naprawdę wartej rozważenia cenie wynoszącej 29,26 zł. Promocja ta stanowi efekt dogłębnego porównania ogromnej ilości hurtowni oraz sklepów w bazie.
Podstawowe cechy
ISBN
9788365648587
Autor
Magdalena kogut-jaworska;agnieszka smalec
Sprawdź promocyjne oferty na partnerstwo i komunikacja w samorządzie terytorialnym
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na partnerstwo i komunikacja w samorządzie terytorialnym jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
partnerstwo i komunikacja w samorządzie terytorialnym (sklep TaniaKsiazka.pl)
29,26 zł
Idź do sklepuSuper oferta
partnerstwo i komunikacja w samorządzie terytorialnym (sklep TaniaKsiazka.pl)
31,76 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (2)
Informacje o zmianach cen i dostępności towaru wykorzystane w zestawieniu synchronizowane są niemal w czasie rzeczywistym.
Pełny opis produktu
Tytuł Partnerstwo i komunikacja w samorządzie terytorialnym Podtytuł Wybrane aspekty zarządzania i finansowania Autorzy Magdalena Kogut-Jaworska, Agnieszka Smalec Język polski Wydawnictwo Edu-Libri ISBN 978-83-65648-58-7 Rok wydania 2018 Kraków-Legionowo Wydanie 1 liczba stron 120 Format pdf, mobi, epub Spis treści Wstęp 1. Wybrane aspekty zarządzania w samorządach terytorialnych 1.1. Samorząd terytorialny jako podmiot sektora publicznego 1.2. Specyfika i ewolucja zarządzania w samorządach terytorialnych 1.3. Kształtowanie orientacji marketingowej w samorządach terytorialnych 2. Zarządzanie strategiczne w jednostkach samorządu terytorialnego a system finansowania polityk rozwoju 2.1. Mechanizmy i instrumenty finansowania polityk rozwoju 2.2. Możliwości wykonywania usług publicznych na poziomie lokalnym i regionalnym 2.3. Fundusze Unii Europejskiej w działalności samorządu terytorialnego 2.4. Narzędzia finansowania polityk rozwoju a kształtowanie zasobów relacyjnych 3. Zarządzanie komunikacją w samorządzie terytorialnym – wybrane zagadnienia 3.1. Istota i parametry komunikacji marketingowej w samorządach terytorialnych 3.2. Wybrane formy komunikacji stosowane przez samorządy terytorialne 3.3. Komunikacja w zarządzaniu satysfakcją klienta-obywatela 3.4. Zarządzanie personelem w samorządzie terytorialnym 4. Współpraca administracji samorządowej z podmiotami otoczenia zewnętrznego 4.1. Podstawy prawne polityki informacyjnej samorządu terytorialnego 4.2. Dialog społeczny i współpraca z organizacjami pozarządowymi 4.3. Partnerstwo i współpraca samorządu terytorialnego z podmiotami gospodarczymi 4.4. Partnerstwo w Unii Europejskiej 5. Współpraca samorządu ze społecznością lokalną 5.1. Mieszkaniec – istotny partner w dobie społeczeństwa obywatelskiego 5.2. Partycypacja społeczna i współrządzenie w samorządzie terytorialnym 5.3. Konsultacje społeczne w samorządzie jako wyraźna forma współpracy 5.4. Rola budżetu partycypacyjnego w zarządzaniu finansami samorządu 6. Świeże instrumenty finansowania współpracy pomiędzy samorządami w ramach programowania i realizacji polityki regionalnej 6.1. Wsparcie finansowe przedsięwzięć z zakresu zrównoważonego rozwoju obszarów poręcznych – ZIT 6.2. Wsparcie przedsięwzięć z zakresu stabilnego rozwoju obszarów innych niż obszary funkcjonalne 6.3. Kontrakt terytorialny jako nowy instrument finansowania partnerstwa rządowo-samorządowego 6.4. Korzyści i ograniczenia związane z wdrożeniem nowych narzędzi finansowania współpracy między samorządami Bibliografia
Parametry
ISBN
9788365648587
Autor
Magdalena kogut-jaworska;agnieszka smalec
Wydawnictwo
Edu-libri
Ilość stron
120
Rok wydania
2018
Kategoria
E-booki
Producent
Magdalena Kogut-Jaworska, Agnieszka Smalec
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Mariusz E.
27.11.2024
Wysłana przez klienta opinia / recenzja produktu Magdalena Kogut-Jaworska, Agnieszka Smalec może ułatwić zakup innym odwiedzającym
Jeśli udało Ci się korzystać z prezentowanego partnerstwo i komunikacja w samorządzie terytorialnym podziel się z odwiedzającymi opinią i oceną. Powiedz jakie są Twoje odczucia ze stosowania, czy nie żałujesz zakupu oraz czy relacja cena / jakość jest dla Ciebie satysfakcjonująca.