Jeżeli zajmujesz się sprzedażą, to wiesz, jak kupujący ukrywają swoje prawdziwe myśli i emocje. Boją się, iż wykorzystasz je przeciwko nim i nakłonisz do wydawania pieniędzy na coś, czego naprawdę nie potrzebują.
świeże metody sprzedaży opierają się na współczesnych badaniach psychologicznych i neurologicznych. Naukowcy przebadali powiązanie aktywności mózgu z rozmaitymi zachowaniami. I ostatecznie odkryli zadziwiające reguły, jakimi kierują się klienci podczas zakupów.
Otóż okazuje się, że zakupy to rodzaj gry. Czego więc dowiesz się z publikacji "Wygraj klienta"?
Autor książki odkryje przed tobą niewidoczny świat gier klientów. Poznasz podstawowe zasady gier
i dowiesz się, co wpływa na ich ostateczny wynik.
Zdobędziesz m.in. Wiedzę o tym:
* jak wykorzystać nieodpartą siłę pierwszego wrażenia;
* dlaczego musisz znać prawdziwe zapotrzebowania klientów;
* jak przyciągnąć uwagę klienta;
* co ma wpływ na wydawanie pieniędzy (oczywiście u ciebie, sprzedawco);
* jak zespoić się do płci biologicznej i kulturowej klienta, aby twój sposób sprzedaży przynosił
najkorzystniejsze efekty.
Dowiesz się, jak zbadać i “rozgryźć” zachowania klientów, aby zdobyć 20% najlepiej płacących konsumentów.
Chcesz wiedzieć, co myślą twoi kupujący i dzięki tej wiedzy sprzedawać im więcej i więcej, i więcej...? Zapoznaj się z publikacją "Wygraj klienta".