Zdjęcia marketing automation revolution, AZ#3EA9ADDCEB/DL-ebwm/mobi

E-booki

Dostępność: Do kupienia

Marketing automation revolution, AZ#3EA9ADDCEB/DL-ebwm/mobi (Wydawnictwo Naukowe PWN)

Do kupienia w: Sklep TaniaKsiazka.pl Marka: Wydawnictwo Naukowe PWN
71,51 zł
Idź do sklepuSuper oferta

Skrócony opis produktu

Tytuł Marketing Automation Revolution Podtytuł Using the potential of Big Data Autor Grzegorz Błażewicz Języki angielski, polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN ISBN 978-83-01-19538-0 Rok...

Sugerowany wporownywarce towar marketing automation revolution, AZ#3EA9ADDCEB/DL-ebwm/mobi możesz nabyć w TaniaKsiazka.pl w naprawdę okazyjnej cenie wynoszącej 71,51 zł. Promocja ta jest wynikiem szerokiego porównania ogromnej liczby sklepów w internecie.

Podstawowe cechy

ISBN

9788301195380

Autor

Grzegorz błażewicz

Sprawdź promocyjne oferty na marketing automation revolution, AZ#3EA9ADDCEB/DL-ebwm/mobi

Prezentujemy listę promocyjnych ofert na marketing automation revolution, AZ#3EA9ADDCEB/DL-ebwm/mobi jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:

marketing automation revolution, AZ#3EA9ADDCEB/DL-ebwm/mobi (sklep TaniaKsiazka.pl)

71,51 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
  • Dane o dostępności produktów i aktualnych cenach użyte w powyższym rankingu są pobierane prawie natychmiast.

Pełny opis produktu

Tytuł Marketing Automation Revolution Podtytuł Using the potential of Big Data Autor Grzegorz Błażewicz Języki angielski, polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN ISBN 978-83-01-19538-0 Rok wydania 2017 Warszawa Wydanie 1 liczba stron 180 Format mobi, epub Spis treści Introduction THE PHILOSOPHY OF MARKETING AUTOMATION 9 Changing marketing 11 Enchanted żeby the marketing wizards 12 Excuse my French, "artist’s shit" 13 There is no remedy and there never will be 13 New marketer and the new school of marketing 14 Who is this book for and how to use it 16 Part I NEW TERMS 17 1. The meaning of Big Data revolution 19 Why Google knows best 19 More and more information 19 Correlation instead of causation 20 Everything is data 20 Algorithm will pick a TV series and a playlist for you 21 Data as corporate capital 22 2. New consumer 23 Independence 23 Prosumers and their habits 24 Mobility 25 What do marketers think about this? 27 The role of apps 28 Appification 29 The ROPO Effect and showrooming: why do customers migrate between channels? 31 The Internet of Things 33 Two seemingly contradictory trends in consumer behavior 34 Digital traces and why customers leave their data 35 Digital body language 36 Information constituting the digital body language 37 Building models: customers’ shopping journeys and buyer persona 38 The superiority of consumer behavior analysis over other ways of acquiring knowledge 39 3. New marketer 41 Inbound vs. Outbound 41 Romantic and pragmatic 42 Scientific approach 43 HADI cycles, i.e. Lessons from a strip club 45 Changing the concept of a campaign 46 Predictive marketing 47 Disproportion between theory and practice 49 Why can’t marketers cooperate with sellers (and why they should)? 50 4. New seller 52 Who trusts sellers? 52 Mixer and a time machine 52 Atlassian and other B2B absurdities 53 Tesla Motors – say goodbye to your car dealer 54 Adjusting to context 54 Part II MARKETING AUTOMATION AND BIG DATA REDEFINE THE MARKETING YOU KNOW 56 1. Traditional 4P 58 2. Guidance for people choosing their marketing automation platform 59 3. Lead leaking 61 4. The role of education in the shopping process 62 5. Content marketing with marketing automation 64 Ideal content marketing supported aby automation 64 The symptoms of the lack of balance between the production of content and automation 65 How to connect content marketing with marketing automation? 65 6. New approach towards e-mail marketing 67 The power of e-mail marketing – a lesson from Barack Obama 67 What did Jacob Payne know? – About communication fatigue 67 This does not concern me! 68 Stop associating e-mail marketing with newsletters, or wear your customer to death 69 Personalized e-mails 70 1-to-1 messages 71 7. Loyalty programs 72 New and existing customers 72 Become the director of the Loyalty Dept. 72 What is loyalty, and can customers be loyal? 73 Customer lifetime value: think about your customer in terms of the entire relation, not in terms of separate transactions 74 RFM 75 The concept of loyalty 75 8. Mobile channel 77 Apps as a marketing tool 77 Mobile marketing automation 78 Part III PRACTICAL RECOMMENDATIONS 81 1. Creating a buyer persona 83 What is a persona? 83 The application of personas 83 Building a persona: initial remarks 84 Questions regarding building a buyer persona for B2B 85 Questions regarding building a buyer persona for B2C 85 Where to acquire information from? 86 Important rules 86 2. Contact monitoring and management via CRM 88 Collecting user data 88 Scoring 90 3. Lead acquisition 91 Contact forms that actually work 91 Your customer Pinocchio: progressive profiling vs. Incorrect data in forms 93 How long should the form be? 95 Lead acquisition through gated content or bonuses 96 4. E-mail marketing 98 Hygiene of your database 98 Regular database clean ups 99 Customer segmentation 99 Autoresponders and dynamic messages 100 Welcoming messages 101 Increasing basket value 105 E-mails increasing the level of engagement 106 Birthday e-mails 107 Reactivation e-mails 108 E-mails to save abandoned shopping baskets in e-commerce 108 5. Lead nurturing 112 Before you prepare a "lead nurturing" program 112 Stages of lead nurturing 112 Multichannel campaigns 113 Themed campaigns addressed to existing customers 114 Lead recycling 117 Lead nurturing for employees 118 Benefits of lead nurturing and how to measure them 119 6. Website marketing 120 The increasing role of recommendation engines 120 7. Personalizing your WWW site 122 Examples: dynamic sets and widgets with recommended offer 123 8. Sales 125 Cold calling 125 Identifying shopping readiness 128 Alerts in marketing automation 128 The meaning of social media for sales 129 9. Retention 130 Actions addressed to loyal customers 130 Loyalty programs with the use of marketing automation 131 The use of mobile channels in loyalty programs 131 Marketing automation as a form of support for customer service 132 10. Social media 133 Pros and cons of social media in business 133 The whole Facebook is the same 134 Ground rule: no social media platform can serve as your primary communication tool 135 Setting goals: integration with marketing automation 135 Social media automation 136 Ad personalization on Facebook with the use of custom audiences and marketing automation platform 136 Engage your employees 137 11. Mobile 139 Push notifications 139 Mobile CRM and notification personalization 139 Don’t forget text messaging! 140 M-commerce 141 Online addressing – offline gap: the ROPO effect 143 12. Marketing analytics 145 KPI 145 Trends in analytical activities: the directions of development 148 A/B testing 150 13. Guidance for people choosing their marketing automation platform 153 Marketing automation myths 153 When marketing automation should be deployed? 155 How to choose a marketing automation platform? 155 How to use a marketing automation platform? 157 Marketing automation solutions for B2B 158 Marketing automation solutions for B2C and e-commerce 159 Summary 165 Bibliography 169

Parametry

ISBN

9788301195380

Autor

Grzegorz błażewicz

Wydawnictwo

Wydawnictwo naukowe pwn

Ilość stron

187

Rok wydania

2017

Tematyka

Podręczniki i edukacja

Kategoria

E-booki

Producent

Wydawnictwo Naukowe PWN

Opinia użytkowników

-

Opinie oraz Recenzje

Anna I.
Anna I.
25.11.2024
Każda przysłana opinia użytkownika jest dla nas bardzo istotna
Jeżeli tylko miałeś sposobność skorzystać z produktu marketing automation revolution, AZ#3EA9ADDCEB/DL-ebwm/mobi podziel się z użytkownikami swoją opinią lub oceną. Podaj jakie są Twoje odczucia z użytkoania, czy jesteś zadowolony z zakupu, a także czy relacja ceny do jakości jest wystarczająca.

Dodaj opinię lub recenzję

Powiązane

Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe PWN Polsko-angielski słownik informatyczny z wymową - wysyłka od 3,99 - porównuj ceny z wysyłką Wydawnictwo naukowe pwn
Słownik posiada około 12 000 polskich terminów z zakresu informatyki i z dziedzin z nią powiązanych. Podano w nim także transkrypcję fonetyczną...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe PWN Uszkodzenia i naprawy przegród budowlanych w aspekcie izolacyjności termicznej Wydawnictwo naukowe pwn
To jedyna krajowa publikacja opisująca w tak kompleksowy sposób błędy i nieprawidłowości – jednocześnie w zakresie projektowania – jak i...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe PWN 50 idei, które powinieneś znać. architektura - philip wilkinson (epub) Wydawnictwo naukowe pwn
nowe wydanie światowego bestsellera literatury popularnonaukowej, część pasjonującej kolekcji „50 idei, które powinieneś znać". Jaka jest...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe PWN Diagnoza w psychoterapii par. tom 1. diagnoza par w różnych podejściach
Diagnoza w psychoterapii par. Tom 1: Diagnoza par w przeróżnych podejściach to polifonia psychoterapeutów par pracujących w przeróżnych...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe PWN On the phenomenon of visual arts and the meanders of their preservation, AZ#A96E3743EB/DL-ebwm/mobi
Tytuł On the Phenomenon of Visual Arts and the Meanders of Their Preservation Podtytuł The Philosophy and Elements of the New Theory and...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe PWN Szumią, trzeszczą i szeleszczą. o polskiej fonetyce dla dzieci i młodzieży
Tytuł Szumią, trzeszczą i szeleszczą. O polskiej fonetyce dla dzieci i młodzieży Autor Anna Kamińska-Mieszkowska Język polski Wydawnictwo...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe PWN Wydawnictwo naukowe pwn Urządzenia elektroenergetyczne - wysyłka od 3,99 - porównuj ceny z wysyłką
Tytuł Urządzenia elektroenergetyczne Autor Henryk Markiewicz Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN ISBN 978-83-01-18594-7 Rok...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe PWN Niewolnicy i panowie. sześć i pół eseju z antropologii i filozofii społecznej świata
Niewolnicy i panowie to zbiór esejów z antropologii i filozofii społecznej postępowości poświęconych kwestii emancypacji, rozumianej jako...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe PWN Wydawnictwo naukowe pwn Angielsko-polski słownik matematyczny - wysyłka od 3,99 - porównuj ceny z wysyłką
Słownik mieści ok. 5000 podstawowych terminów występujących w anglojęzycznej literaturze matematycznej i ich odpowiedniki lub objaśnienia...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe PWN Family office. teoria i praktyka działania na rynkach polskim i międzynarodowym Wydawnictwo naukowe pwn
Family Office to podmioty świadczące usługi międzypokoleniowego, kompleksowego zarządzania posiadajątkiem zamożnych rodzin, zabezpieczające...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe PWN Słownik interpunkcyjny języka polskiego z zasadami przestankowania pwn Wydawnictwo naukowe pwn
Tytuł Słownik interpunkcyjny języka polskiego Podtytuł z zasadami przestankowania PWN Autor Jerzy Podracki Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe PWN Procesy, sedymentacje, topografie. o polskim dokumencie fotograficznym Wydawnictwo naukowe pwn
Tytuł Procesy, sedymentacje, topografie. O polskim dokumencie fotograficznym Autorzy Marianna Michałowska, Maciej Szymanowicz Język polski...
Wybrane dla Ciebie
Rekomendacja
Prosto z mostu, czyli wywody człowieka logicznego
Do sklepu Szczegóły

Prosto z mostu, czyli wywody człowieka logicznego

45,43 zł
Książka podejmuje tematy tabu o których na co dzień ludzie boją się głośno mówić. Pokazuje znane i mniej znane przykłady: obłudy, kłamstwa,...
Rekomendacja
Szydełko. zabawki Literat
Do sklepu Szczegóły

Szydełko. zabawki Literat

9,21 zł
Szydełkowanie to obecnie nad wyraz popularne hobby. Raduje się zainteresowaniem jednocześnie dziewczynek 7-8-letnich, jak i pań w każdym...
Rekomendacja
Tajemnice dworu sułtana. księga vii. hatidże
Do sklepu Szczegóły

Tajemnice dworu sułtana. księga vii. hatidże

20,00 zł
Żyli w dwóch różnorodnych światach… zespoliło ich przeznaczenie. Książka, która zainspirowała twórców serialu doskonałe stulecie. Ona jest...
Rekomendacja
Odlotowe gołębie łapią bandytów
Do sklepu Szczegóły

Odlotowe gołębie łapią bandytów

26,03 zł
ODLOTOWE GOŁĘBIE ŁAPIĄ BANDYTÓWKażdy prawdziwy gołąb da się pokroić za okruszki. Mniam! Mniam! Mniam! Lubicie frytki? Pizzę? Lody? Tym dla...
Rekomendacja
Harlequin Gorąco jak przed laty
Do sklepu Szczegóły

Harlequin Gorąco jak przed laty

8,98 zł
Przystojny, zmysłowy, bogaty, seksowny – oto popularny hokeista Jordan Serenghetti. Kontuzjowany trafia w ręce rehabilitantki Sery. Sera...
Rekomendacja
Kartkówki. edukacja polonistyczna i matematyczna. klasa 1 Literat
Tytuł Kartkówki. Edukacja polonistyczna i matematyczna. Klasa 1 Podtytuł Materiały edukacyjne Autor Beata Guzowska Język polski Wydawnictwo...
Rekomendacja
Wiatr przez dziurkę od klucza. mroczna wieża. tom 4.5
Roland z Gilead jest rewolwerowcem, jednym z nielicznych usiłujących utrzymać porządek w świecie rosnącego bezprawia, połączeniem błędnego...
Rekomendacja
Chłopcy z placu broni ferenca molnara, AZ#567596AAEB/DL-ebwm/pdf
Rzetelne i przystępnie napisane opracowanie lektury, m.in. Szczegółowe i znaczne streszczenie, skrupulatna analiza, charakterystyka bohaterów,...
Rekomendacja
Zasada równości stron w procesie cywilnym Wydawnictwo c.h beck
Niniejsza monografia poświęcona jest zasadzie równości stron w procesie cywilnym. Mimo iż zasada równości nie została sformułowana wprost...
Rekomendacja
Beata guzowska Sprawdziany. język polski. przyroda. klasa iii
Sprawdziany, opracowane przez nauczycielki z wieloletnim doświadczeniem, dedykowane są dla uczniów klasy III szkoły podstawowej do samodzielnej...
Rekomendacja
Literat Pielęgnacja włosów w domu
Do sklepu Szczegóły

Literat Pielęgnacja włosów w domu

2,18 zł
Poradnik Pielęgnacja włosów w domu mieści mnóstwo cennych danych i porad, jak samodzielnie w warunkach domowych uzyskać spektakularne, zdrowe,...
Rekomendacja
Oblicza wolności. studia z praktycznej filozofii kanta i jej historia
Jednym z fenomenów filozofii godnych uwagi jest to, iż jej główni aktorzy się nie starzeją. Bez wątpienia także filozofia ulega modom, jednak...