Zdjęcia zarządzanie wiedzą w tworzeniu innowacji: model dojrzałości projektowej organizacji
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Zarządzanie wiedzą w tworzeniu innowacji: model dojrzałości projektowej organizacji (Agnieszka A. Szpitter)
Do kupienia w: Marka: Agnieszka A. Szpitter
32,30 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Zarządzanie wiedzą w produkowaniu innowacji: model dojrzałości projektowej organizacji Autor Agnieszka A. Szpitter Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego ISBN...
Proponowany towar zarządzanie wiedzą w tworzeniu innowacji: model dojrzałości projektowej organizacji dostępny jest w TaniaKsiazka.pl w kuszącej cenie 32,30 zł. Oferta ta jest rezultatem szerokiego porównania setek sklepów i hurtowni w bazie.
Podstawowe cechy
ISBN
9788378650706
Autor
Agnieszka a. szpitter
Sprawdź promocyjne oferty na zarządzanie wiedzą w tworzeniu innowacji: model dojrzałości projektowej organizacji
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na zarządzanie wiedzą w tworzeniu innowacji: model dojrzałości projektowej organizacji jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
zarządzanie wiedzą w tworzeniu innowacji: model dojrzałości projektowej organizacji (sklep TaniaKsiazka.pl)
32,30 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Informacje na temat dostępności produktów i cen zastosowane w naszym rankingu są pobierane w zasadzie bez żadnych opóźnień.
Pełny opis produktu
Tytuł Zarządzanie wiedzą w tworzeniu innowacji: model dojrzałości projektowej organizacji Autor Agnieszka A. Szpitter Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego ISBN 978-83-786-5070-6 Rok wydania 2013 Gdańsk Wydanie 1 liczba stron 198 Format pdf Spis treści WSTĘP 7 CZĘŚĆ I. TEORETYCZNE ASPEKTY ZARZĄDZANIA WIEDZĄ I INNOWACJAMI 13 Rozdział 1. ISTOTA I KONCEPCJA ZARZĄDZANIA WIEDZĄ W ORGANIZACJI 15 1.1. Rola wiedzy w zarządzaniu 15 1.2. Pojęcie i rodzaje wiedzy w zarządzaniu 26 1.3. Zarządzanie wiedzą jako wieloraka dyscyplina 33 1.4. Modele zarządzania wiedzą i pomiar wiedzy 43 Rozdział 2. INNOWACJE JAKO CZYNNIK ROZWOJU ORGANIZACJI 55 2.1. Znaczenie i klasyfikacja innowacji 55 2.2. Innowacja procesowa w przedsiębiorstwie 75 CZĘŚĆ II. METODYCZNO‑EMPIRYCZNE ASPEKTY BADANIA 91 Rozdział 3. METODYCZNA KONCEPCJA innowacyjnANIA BADAWCZEGO 93 3.1. Podejście holistyczne w konstruowaniu modelu tercji organizacji 93 3.2. Model tercji innowacji projektowej w badaniu dojrzałości projektowej – epistemologia badania 102 Rozdział 4. PREZENTACJA I ANALIZA WYNIKÓW BADAŃ EMPIRYCZNYCH 115 4.1. Charakterystyka krajowego rynku przemysłu odzieżowego 115 4.2. Analiza i ocena wyników badań wybranych polskich przedsiębiorstw branży odzieżowej 129 ZAKOŃCZENIE 180 BIBLIOGRAFIA 183 SPIS RYSUNKÓW, TABEL I TABLIC 195
Parametry
ISBN
9788378650706
Autor
Agnieszka a. szpitter
Wydawnictwo
Wydawnictwo uniwersytetu gdańskiego
Ilość stron
198
Rok wydania
2013
Kategoria
E-booki
Producent
Agnieszka A. Szpitter
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Lidia T.
26.11.2024
Każda przesłana opinia klienta ma dla nas istotne znaczenie
Jeżeli tylko miałeś szansę korzystać z prezentowanego zarządzanie wiedzą w tworzeniu innowacji: model dojrzałości projektowej organizacji prześlij swoją opinię. Powiedz jakie są Twoje z użytkoania, czy jesteś zadowolony oraz czy relacja jakości do ceny jest dla Ciebie satysfakcjonująca.