Zdjęcia Przedsiębiorczość w budowaniu zdolności konkurencyjnej przedsiębiorstw marki Aneta oniszczuk-jastrząbek
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Przedsiębiorczość w budowaniu zdolności konkurencyjnej przedsiębiorstw (Aneta Oniszczuk-Jastrząbek)
Do kupienia w: Marka: Aneta Oniszczuk-Jastrząbek
36,10 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Przedsiębiorczość w budowaniu zdolności konkurencyjnej przedsiębiorstw Autor Aneta Oniszczuk-Jastrząbek Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego ISBN 978-83-7865-059-1 Rok...
Proponowany w naszejporownywarce cen produkt Przedsiębiorczość w budowaniu zdolności konkurencyjnej przedsiębiorstw marki Aneta oniszczuk-jastrząbek dostępny jest w TaniaKsiazka.pl w naprawdę znakomitej cenie wynoszącej 36,10 zł. Promocja ta stanowi efekt szerokich analiz olbrzymiej ilości sklepów w bazie.
Podstawowe cechy
ISBN
9788378650591
Autor
Aneta oniszczuk-jastrząbek
Sprawdź promocyjne oferty na Przedsiębiorczość w budowaniu zdolności konkurencyjnej przedsiębiorstw marki Aneta oniszczuk-jastrząbek
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Przedsiębiorczość w budowaniu zdolności konkurencyjnej przedsiębiorstw marki Aneta oniszczuk-jastrząbek jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Przedsiębiorczość w budowaniu zdolności konkurencyjnej przedsiębiorstw marki Aneta oniszczuk-jastrząbek (sklep TaniaKsiazka.pl)
36,10 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Dane o cenach i dostępności wykorzystane w prezentowanym rankingu pobierane są prawie bez żadnych opóźnień.
Pełny opis produktu
Tytuł Przedsiębiorczość w budowaniu zdolności konkurencyjnej przedsiębiorstw Autor Aneta Oniszczuk-Jastrząbek Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego ISBN 978-83-7865-059-1 Rok wydania 2013 Gdańsk Wydanie 1 liczba stron 270 Format pdf Spis treści Wstęp 7 Rozdział 1. Przedsiębiorczość w rozwoju społeczno-gospodarczym 11 1.1. Istota przedsiębiorczości, a także jej rodzaje 11 1.2. Mikroekonomiczne uwarunkowania przedsiębiorczości i jej znaczenie w rozwoju przedsiębiorstwa 19 1.3. Makroekonomiczne uwarunkowania przedsiębiorczości i jej znaczenie w rozwoju społeczno-gospodarczym 26 1.4. Zależności między przedsiębiorczością, wzrostem gospodarczym i rozwojem społeczno-gospodarczym 34 Rozdział 2. Przedsiębiorczość przedsiębiorstwa jako podstawowy element budowania zdolności konkurencyjnej 44 2.1. Pojęcie przedsiębiorczości przedsiębiorstwa 44 2.2. Relacje pomiędzy przedsiębiorczością, działalnością progresywną a zdolnością konkurencyjną przedsiębiorstwa 53 2.3. Strategiczny charakter przedsiębiorczości w ujęciu kluczowych celów strategicznych przedsiębiorstwa 65 Rozdział 3. Wpływ działalności nowoczesnej na przedsiębiorczość i zdolność konkurencyjną przedsiębiorstwa 77 3.1. Istota innowacji i nowoczesności 77 3.2. Uwarunkowania działalności innowacyjnej przedsiębiorstwa 83 3.3. Zintegrowane modele działalności progresywnej przedsiębiorstwa 91 3.4. Polityka progresywna państwa wobec wyzwań globalizacji 102 Rozdział 4. Pomiar przedsiębiorczości i jej znaczenie w budowaniu zdolności konkurencyjnej przedsiębiorstwa 110 4.1. Komponenty potencjału przedsiębiorczości w strukturze przedsiębiorstwa 110 4.2. Plastikowy miernik przedsiębiorczości przedsiębiorstwa – ujęcie autorskie 118 4.3. Kapitał intelektualny a poziom przedsiębiorczości przedsiębiorstwa 123 4.4. Miernik przedsiębiorczości przedsiębiorstwa w obszarze innowacji – ujęcie autorskie 132 Rozdział 5. Przedsiębiorczość polskich śladowych i przeciętnych przedsiębiorstw – badania własne 143 5.1. Metodologia badania przedsiębiorczości polskich przedsiębiorstw 143 5.2. Syntetyczny miernik przedsiębiorczości polskich przedsiębiorstw – wyniki 146 5.3. Przedsiębiorczość polskich przedsiębiorstw w obszarze innowacji – wyniki 152 5.4. Potencjał przedsiębiorczości badanych przedsiębiorstw 162 5.5. Konfrontacja wyników przeprowadzonych badań własnych w świetle dostępnych wyników badań wtórnych 168 Rozdział 6. Społeczny wymiar przedsiębiorczości jako strategiczny kierunek rozwoju współczesnego przedsiębiorstwa 179 6.1. Społeczna odpowiedzialność i jej znaczenie w strategii działania przedsiębiorstwa 179 6.2. Społeczny wymiar przedsiębiorczości a zdolność konkurencyjna przedsiębiorstwa 194 6.3. Koncepcja pomiaru przedsiębiorczości przedsiębiorstwa w obszarze działań prospołecznych 203 6.4. Społeczna odpowiedzialność polskich przedsiębiorstw – próba oceny 218 Wnioski 226 Bibliografia 236 Załączniki 255 Spis rysunków 263 Spis tabel 265 Wykaz wzorów 267
Parametry
ISBN
9788378650591
Autor
Aneta oniszczuk-jastrząbek
Wydawnictwo
Wydawnictwo uniwersytetu gdańskiego
Ilość stron
270
Rok wydania
2013
Kategoria
E-booki
Producent
Aneta Oniszczuk-Jastrząbek
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Włodzimierz C.
26.11.2024
Twórz z innymi aktywną wspólnotę - podsyłaj opinie opinie dla produktu Aneta Oniszczuk-Jastrząbek
Jeżeli udało Ci się korzystać z Przedsiębiorczość w budowaniu zdolności konkurencyjnej przedsiębiorstw marki Aneta oniszczuk-jastrząbek podziel się z nami swoją recenzją i opinią. Podaj jakie są Twoje z użytkowania, czy możesz zarekomendować produkt, a także czy relacja jakość / cena jest dla Ciebie zadowalająca.