Zdjęcia Joanna ginter Językowy obraz starości i starzenia się w reklamie telewizyjnej
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Językowy obraz starości i starzenia się w reklamie telewizyjnej (Joanna Ginter)
Do kupienia w: Marka: Joanna Ginter
17,10 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Językowy obraz starości i starzenia się w reklamie telewizyjnej Autor Joanna Ginter Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego ISBN 978-83-7865-169-7 Rok wydania 2013 Gdańsk...
Sugerowany w naszejporownywarce cen produkt Joanna ginter Językowy obraz starości i starzenia się w reklamie telewizyjnej można nabyć w TaniaKsiazka.pl w naprawdę promocyjnej cenie 17,10 zł. Oferta ta jest wynikiem zbiorczej analizy kilkuset sklepów oraz hurtowni w bazie.
Podstawowe cechy
ISBN
9788378651697
Autor
Ginter joanna
Sprawdź promocyjne oferty na Joanna ginter Językowy obraz starości i starzenia się w reklamie telewizyjnej
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Joanna ginter Językowy obraz starości i starzenia się w reklamie telewizyjnej jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Joanna ginter Językowy obraz starości i starzenia się w reklamie telewizyjnej (sklep TaniaKsiazka.pl)
17,10 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Informacje na temat obowiązujących cen i dostępności zastosowane w rankingu są synchronizowane niemal natychmiast.
Pełny opis produktu
Tytuł Językowy obraz starości i starzenia się w reklamie telewizyjnej Autor Joanna Ginter Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego ISBN 978-83-7865-169-7 Rok wydania 2013 Gdańsk Wydanie 1 liczba stron 122 Format pdf Spis treści Wstęp 7 Rozdział I. Reklama a językowy obraz świata 9 1.1. Reklama 9 1.2. Językowy obraz świata 13 1.2.1. Pojęcie językowego obrazu świata i stan badań nad JOS 13 1.2.2. Definicja kognitywna 16 1.2.3. Stereotyp językowy 17 1.2.4. Wartościowanie w językowym obrazie świata 21 1.3. Językowy obraz świata w reklamie 22 Rozdział II. Starość jako kategoria kulturowa 29 2.1. Taksonomiczna definicja starości 29 2.2. Definicja konotacyjna starości 30 Rozdział III. Reklamowa starość w aspekcie biologicznym 37 3.1. Starość odmłodzona 37 3.1.1. Odmłodzenie przy pomocy reklamowanego artykułu 37 3.1.2. Odmłodzenie niezależne od reklamowanego artykułu 42 3.2. Młodość postarzona 45 3.3. Reklama pro-age 53 Rozdział IV. Reklamowa starość w relacjach rodzinnych 57 4.1. Rodzina kilkupokoleniowa 57 4.2. Relacja: dorosłe dziecko – rodzic 64 4.3. Relacja: dziadkowie – wnuki 68 Rozdział V. Reklamowa starość w aspekcie ogólnospołecznym 73 5.1. Starość obok młodości – komplementarność i współwystępowanie 73 5.2. Starość i starzenie się a praca zawodowa 80 5.3. Starość i starzenie się a autorytety 85 Rozdział VI. Reklamowa starość w innych aspektach 95 6.1. Starość a sytuacja materialna 95 6.2. Starość w aspekcie psychicznym 98 6.3. Starość w aspekcie intelektualnym 103 6.4. Ludzie starzy w czasie wolnym 104 Podsumowanie 107 Bibliografia 117
Parametry
ISBN
9788378651697
Autor
Ginter joanna
Wydawnictwo
Wug – uniwersytet gdański
Ilość stron
122
Rok wydania
2013
Kategoria
E-booki
Producent
Joanna Ginter
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Bogusław M.
27.11.2024
Czy możesz wysłać nam komentarz i opinię o produkcie **producer
Jeżeli udało Ci się skorzystać z prezentowanego Joanna ginter Językowy obraz starości i starzenia się w reklamie telewizyjnej podziel się z odwiedzającymi opinią. Podaj jakie są Twoje z użytkowania, czy jesteś usatysfakcjonowany z zakupu, a także czy relacja cena / jakość jest dla Ciebie satysfakcjonująca.