Zdjęcia behawioralne wartości stratyfikacji ekonomicznej przedsiębiorstw
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Behawioralne wartości stratyfikacji ekonomicznej przedsiębiorstw (Beata Majecka)
Do kupienia w: Marka: Beata Majecka
24,70 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Behawioralne wartości stratyfikacji ekonomicznej przedsiębiorstw Autor Beata Majecka Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego ISBN 978-83-7865-276-2 Rok wydania 2015 ilość...
Sugerowany w naszejporownywarce towar behawioralne wartości stratyfikacji ekonomicznej przedsiębiorstw kupisz w TaniaKsiazka.pl w kuszącej cenie wynoszącej 24,70 zł. Oferta ta stanowi efekt kompleksowej analizy wielu sklepów i hurtowni w bazie.
Podstawowe cechy
ISBN
9788378652762
Autor
Majecka beata
Sprawdź promocyjne oferty na behawioralne wartości stratyfikacji ekonomicznej przedsiębiorstw
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na behawioralne wartości stratyfikacji ekonomicznej przedsiębiorstw jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
behawioralne wartości stratyfikacji ekonomicznej przedsiębiorstw (sklep TaniaKsiazka.pl)
24,70 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Dane o aktualnych cenach i dostępności produktów wykorzystane w powyższym zestawieniu pobierane są praktycznie natychmiast.
Pełny opis produktu
Tytuł Behawioralne wartości stratyfikacji ekonomicznej przedsiębiorstw Autor Beata Majecka Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego ISBN 978-83-7865-276-2 Rok wydania 2015 ilość stron 212 Format pdf Spis treści Wprowadzenie 7 Rozdział 1. Stratyfikacja przedsiębiorstw jako przedmiot badań ekonomicznych 11 1.1. Ontologia stratyfikacji społeczno-gospodarczej 11 1.2. Stratyfikacja przedsiębiorstw jako zjawisko ekonomiczne 23 1.3. Podejścia poznawcze w badaniach stratyfikacji ekonomicznej przedsiębiorstw 37 Rozdział 2. Strukturalizm behawioralny jako metodologia poznawcza stratyfikacji przedsiębiorstw 46 2.1. Strukturalizm jako multimetodologia 46 2.2. Wartości poznawcze strukturalizmu behawioralnego 54 2.3. Strukturalizm behawioralny jako metodologia poznania zróżnicowania przedsiębiorstw 60 Rozdział 3. Behawioralne uwarunkowania stratyfikacji ekonomicznej przedsiębiorstw 72 3.1. Strukturalistyczne poznanie behawioralnych uwarunkowań stratyfikacji ekonomicznej przedsiębiorstw 72 3.2. Identyfikacja behawioralnych uwarunkowań stratyfikacji ekonomicznej przedsiębiorstw 87 3.3. Rola czynników behawioralnych w stratyfikacji ekonomicznej przedsiębiorstw 103 Rozdział 4. Rynek jako czasoprzestrzeń identyfikacji behawioralnych wartości stratyfikacji ekonomicznej przedsiębiorstw 107 4.1. Typologia rynku i jej ekonomiczne konsekwencje 107 4.2. Rynek jako obiektywna czasoprzestrzeń stratyfikowania się przedsiębiorstw 125 4.3. Stratyfikacja ekonomiczna przedsiębiorstw w strukturach czasoprzestrzennych rynku 134 Rozdział 5. Osobowość jako ontyczna cecha behawioralnych wartości stratyfikacji ekonomicznej przedsiębiorstw 139 5.1. Genetyczne atrybuty behawioralnych wartości stratyfikacji ekonomicznej przedsiębiorstw 139 5.2. Złożoność osobowościowa przedsiębiorstw 147 5.3. Osobowość przedsiębiorstw jako strukturalny czynnik ich ekonomicznej stratyfikacji 165 Rozdział 6. Osobliwe zachowania rynkowe jako emanacja behawioralnych wartości stratyfikacji ekonomicznej przedsiębiorstw 170 6.1. Zachowania rynkowe przedsiębiorstw jako identyfikatory wartości behawioralnych 170 6.2. Osobliwe zachowania przedsiębiorstw w czasoprzestrzennym zróżnicowaniu rynku 180 6.3. Wpływ behawioralnych wartości na generowanie osobliwych zachowań rynkowych przedsiębiorstw 190 Podsumowanie i wnioski 198 Bibliografia 201
Parametry
ISBN
9788378652762
Autor
Majecka beata
Wydawnictwo
Wug – uniwersytet gdański
Ilość stron
212
Rok wydania
2015
Kategoria
E-booki
Producent
Beata Majecka
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Danuta M.
26.11.2024
Każda przysłana opinia klienta jest dla nas istotna
Jeżeli tylko miałeś okoliczność korzystać z behawioralne wartości stratyfikacji ekonomicznej przedsiębiorstw podziel się z odwiedzającymi opinią i recenzją. Podaj jakie są Twoje odczucia z korzystania, czy jesteś usatysfakcjonowany z zakupu oraz czy relacja jakości do ceny jest dla Ciebie zadowalająca.