Zdjęcia Jacek m. rybicki Myślenie geometryczne w teorii strategii organizacji
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Myślenie geometryczne w teorii strategii organizacji (Jacek M. Rybicki)
Do kupienia w: Marka: Jacek M. Rybicki
30,40 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Myślenie geometryczne w teorii strategii organizacji Autor Jacek M. Rybicki Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego ISBN 978-83-7865-116-1 Rok wydania 2013 Gdańsk Wydanie...
Sugerowany wporownywarce towar Jacek m. rybicki Myślenie geometryczne w teorii strategii organizacji można kupić w TaniaKsiazka.pl w naprawdę świetnej cenie 30,40 zł. Promocja ta stanowi wynik zbiorczych porównan ogromnej ilości sklepów oraz hurtowni internetowych.
Podstawowe cechy
ISBN
9788378651161
Autor
Jacek m. rybicki
Sprawdź promocyjne oferty na Jacek m. rybicki Myślenie geometryczne w teorii strategii organizacji
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Jacek m. rybicki Myślenie geometryczne w teorii strategii organizacji jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Jacek m. rybicki Myślenie geometryczne w teorii strategii organizacji (sklep TaniaKsiazka.pl)
30,40 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Dane o aktualnych cenach i dostępności produktu wykorzystane w naszym zestawieniu są zczytywane niemal bez opóźnień.
Pełny opis produktu
Tytuł Myślenie geometryczne w teorii strategii organizacji Autor Jacek M. Rybicki Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego ISBN 978-83-7865-116-1 Rok wydania 2013 Gdańsk Wydanie 1 liczba stron 260 Format pdf Spis treści Wstęp 9 Rozdział I. Współczesne myślenie strategiczne 17 1. Istota myślenia strategicznego 19 2. Typy myślenia w ujęciu psychologii ogólnej 23 3. Myślenie strategiczne w kontekście stanowisk filozoficznych i ujęć metodologicznych 27 3.1. Myślenie racjonalne 27 3.2. Myślenie dialektyczne 27 3.3. Myślenie redukcjonistyczne versus holistyczne 28 3.3.1. Holizm w naukach empirycznych 31 3.3.2. Holizm w naukach o zarządzaniu 32 3.3.3. Holizm w zarządzaniu strategicznym 33 3.4. Myślenie systemowe i sieciowe 34 4. Myślenie strategiczne a myślenie geometryczne 37 5. Myślenie wizualne w zarządzaniu strategicznym 39 6. Myślenie geometryczne w zarządzaniu strategicznym 41 6.1. Geometria fraktali a organizacja fraktalna 43 6.2. Geometria klastrów 45 6.3. Geometria sieci a organizacja sieciowa 46 6.4. Geometria sieci neuronowych a organizacja ucząca się 48 Rozdział II. Myślenie linearne/liniowe 51 1. Algorytmy działań w teorii zarządzania strategicznego 51 1.1. Algorytm myślenia naukowego 51 1.2. Budowanie teorii w zarządzaniu strategicznym 53 1.3. Strategia jako hipoteza 55 1.4. Dynamika strategii 56 1.5. Model Staceya w relacji przedsiębiorstwo – klient 58 1.6. Algorytmizacja ewolucji – zagadnienie strategii wyłaniającej się 59 2. Ciągły i skokowy charakter zmian strategicznych 62 3. Linearne ujęcie strategii o strukturze scenariuszy (system State Transition) 67 3.1. Wariant II 70 3.2. Typ III 71 3.3. Rodzaj IV 73 4. Liniowe struktury zale¿ności przyczynowo-skutkowych 74 4.1. Mapy strategii 75 4.2. Mapy systemów czynności 78 5. Uogólniony algorytm generowania strategii liniowych i lateralnych 83 Rozdział III. Myślenie triangularne 86 1. Opcje strategiczne w konwencji triad 86 1.1. Czynniki ograniczające swobodę wyboru strategii 87 1.2. Model 3C (Company, Customers, Competitors) 89 1.3. Model DELTA 91 2. Triada sukcesu i porażki strategicznej 95 3. Triada niezmiennych cech strategii 99 4. Wielopłaszczyznowa analiza triad 103 5. Koncepcja BSC w formie piramidy hierarchicznej 106 6. Uogólniony algorytm generowania strategii triangularnej 120 Rozdział IV. Myślenie macierzowe 123 1. Wykorzystanie macierzy rodzaju 2x2 123 2. Wykorzystanie macierzy typu nxk 135 3. Użycie macierzy typu ixjxk 142 4. Uogólniony algorytm generowania strategii macierzowych (angularnych) 147 Rozdział V. Myślenie cykliczne/kołowe 150 1. Myślenie strategiczne w kontekście teorii i praktyki 150 2. Myślenie strategiczne w warunkach niepewności – praktyka radzenia sobie z napięciem wg S. Dameron i Ch. Torset 152 3. Modelowanie strategii 154 3.1. Model strategii w ujęciu K. Obłója 154 3.2. Model strategii w ujęciu R. Krupskiego 156 3.3. Model kołowy identyfikacji strategii firmy w języku zasobów 158 4. Modele dualne w zarządzaniu strategicznym 159 4.1. Strategiczne okna możliwości 160 4.1.1. Perspektywa I: Podejście w analizie strategicznej – sposób zastosowania zasobów przedsiębiorstwa 161 4.1.2. Perspektywa II: Sposób prowadzenia walki – stosunek do konkurencji 162 4.1.3. Perspektywa III: Sposób prowadzenia walki – sposób wykorzystania zasobów 163 4.1.4. Perspektywa IV: Podejście w analizie strategicznej – sposób prowadzenia walki 164 4.1.5. Perspektywa V: Stosunek do konkurencji – podejście w analizie strategicznej 165 4.1.6. Perspektywa VI: Stosunek do konkurencji – sposób zastosowania zasobów 166 4.2. Model Camerona – Quinna 168 4.3. Cykliczne ujęcie dynamiki strategii wg Bratnickiego 172 4.4. Koncepcja zegara strategicznego 174 5. Podejście systemowe w ujęciu cyklicznym 175 5.1. Myślenie systemowe a myślenie cykliczne 176 5.2. Myślenie sieciowe a myślenie cykliczne 181 6. Uogólniony algorytm generowania modeli strategii o strukturze kołowej/cyklicznej 184 Rozdział VI. Myślenie sferyczne i hiperboliczne – w kierunku myślenia holistycznego 187 1. Sferyczny model strategii R. Krupskiego 188 2. Zintegrowany model strategii przedsiębiorstwa – ujęcie sferyczne 195 3. Sferyczny model organizacji inteligentnej 197 4. Wykorzystania grafów hiperbolicznych w zarządzaniu strategicznym 203 5. Przykłady wizualizacji sieci międzyorganizacyjnych 206 6. Uogólniony algorytm generowania modeli strategii o strukturze sfery 210 Rozdział VII. Myślenie geometryczne w rozwiązywaniu paradoksów strategicznych 213 1. Ujęcie paradoksów strategicznych wg B. De Wita i R. Meyera 214 1.1. Paradoks logiki i kreatywności 223 1.2. Paradoks rozmyślności i samorzutności 225 1.3. Paradoks rewolucji i ewolucji 226 1.4. Paradoks rynku i zasobów 227 1.5. Paradoks autonomii i synergii 228 1.6. Paradoks rywalizacji i współpracy 230 1.7. Paradoks kontroli i chaosu 230 1.8. Paradoks konieczności i możliwości wyboru 232 1.9. Paradoks globalizacji i regionalizacji 233 1.10. Paradoks zyskowności i odpowiedzialności 234 2. Problem perspektywy kontradykcyjnej 235 3. Paradoksy z krzywą U i odwróconą krzywą U 240 4. Rozwiązywanie sprzeczności poznawczych w przestrzeni 3D 243 Zakończenie 249 Bibliografia 256 Netografia 260
Parametry
ISBN
9788378651161
Autor
Jacek m. rybicki
Wydawnictwo
Wydawnictwo uniwersytetu gdańskiego
Ilość stron
260
Rok wydania
2013
Kategoria
E-booki
Producent
Jacek M. Rybicki
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Wiesława P.
27.11.2024
Każda przesłana opinia użytkownika ma dla nas ogromne znaczenie
Jeśli miałeś okazję korzystać z pokazywanego Jacek m. rybicki Myślenie geometryczne w teorii strategii organizacji prześlij do nas swoją opinię i recenzję. Wskaż jakie są Twoje z użytkoania, czy nie żałujesz zakupu oraz czy relacja jakość / cena jest dobra.