Marketing terytorialny. Jak zbudować i wypromować producenta miejscowości?
najbardziej poręczna książka dotycząca marketingu terytorialnego w polskich warunkach. Przyda się równocześnie pracownikom JST, wójtom, burmistrzom, prezydentom, starostom jak i pracownikom agencji marketingowych, czy biur reklamy w mediach, które chcą pracować dla i na rzecz mediów.
W tej książce wyszukasz odpowiedzi na zasadnicze pytania:
- Jak ma się teoria marketingu terytorialnego do samorządowej praktyki?
- Na jakich podstawach produkować prawdziwą, autentyczną, wręcz magiczną markę miejsca?
- Jak produktywnie promować miasto?
- Jakie są realne efekty działań promocyjnych, prowadzonych w ostatnich latach poprzez polskie miasta?
- Ile poszczególne polskie samorządy wydały na działania promocyjne w 2016 roku, na jakie działania i ile planują wydać w 2017 roku?
"Marketing terytorialny. Jak zbudować i wypromować producenta miejscowości?" to prawdopodobnie jedyna na polskim rynku pozycja łącząca akademicką teorię z samorządową praktyką. Jej autorem jest Robert Stępowski, jeden z najbardziej znanych polskich ekspertów zajmujących się tematyką marketingu miejsc, a także autor corocznego badania samorządowych budżetów promocyjnych. Drugie, poprawione i rozszerzone wydanie książki przystępne tylko jako ebook.
przejrzyj jak promują się polskie samorządy i co mogłyby poprawić w swojej marketingowej działalności!
Wstęp
Od autora
CZĘŚĆ I
Mity marketingowe
Czym jest marketing terytorialny?
Komu służy marketing terytorialny?
Cele w marketingu terytorialnym
Każde z miast jest marką
Miasto – marka inna od wszelkich
Tożsamość, reputacja i wizerunek miejsca
Obietnica i wiarygodność producenta
DNA miasta, czyli to co nas autentycznie podkreśla
Agencja lekiem na całe zło
Kto powinien opracować strategię dla miasta?
Człowiek najważniejszym ogniwem w budowaniu producenta miejscowości
marka to nie kampania
Marketing terytorialny, czy promocja?
Kto odpowiada za marketing będący promocją?
Strategia producenta, czy strategia promocji?
Po co JST strategia?
Jakich problemów nie rozwiązuje strategia?
Ile kosztuje strategia?
Ile miasta wydają na promocję (2016-2017)?
Jak kontrolować wydatki na promocję?
Segmentacja „klientów”
Od firmy miasta do firmy regionu
firma w trzech krokach – dla komfortowych
Inn...