Tytuł zrównoważone społeczeństwo informacyjne Autor Ewa Ziemba Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-359-9 Rok wydania 2017 Katowice Wydanie...
Sugerowany towar Zrównoważone społeczeństwo informacyjne marki Ewa ziemba dostępny jest w TaniaKsiazka.pl w naprawdę atrakcyjnej cenie 38,95 zł. Oferta ta jest wynikiem dogłębnego porównania kilkuset hurtowni oraz sklepów online.
Podstawowe cechy
ISBN
9788378753599
Autor
Ewa ziemba
Sprawdź promocyjne oferty na Zrównoważone społeczeństwo informacyjne marki Ewa ziemba
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Zrównoważone społeczeństwo informacyjne marki Ewa ziemba jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Informacje o dostępności produktów i obowiązujących cenach wykorzystane w naszej klasyfikacji indeksowane są prawie bez opóźnień.
Pełny opis produktu
Tytuł zrównoważone społeczeństwo informacyjne Autor Ewa Ziemba Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-359-9 Rok wydania 2017 Katowice Wydanie 1 ilość stron 355 Format pdf Spis treści Wstęp 11 1. Teoretyczne podstawy i konceptualizacja zrównoważonego społeczeństwa infor-macyjnego 21 1.1. Koncepcja zrównoważonego społeczeństwa informacyjnego w naukach ekonomicznych 21 1.2. Geneza i etymologia zrównoważonego społeczeństwa informacyjnego 30 1.3. Modelowe ujęcie zrównoważonego społeczeństwa informacyjnego 36 1.4. Miejsce technice informacyjno-komunikacyjnych w zrównoważonym społeczeństwie informacyjnym 51 1.5. Czynniki sukcesu wykorzystania technologii informacyjno-komunikacyjnych na zapotrzebowania stabilnego społeczeństwa informacyjnego 58 1.6. Użycie technologii informacyjno-komunikacyjnych w modelowym ujęciu zrównoważonego społeczeństwa informacyjnego 67 1.7. Metodyka operacjonalizacji i ewaluacji modelowego ujęcia jednostajnego społeczeństwa informacyjnego 71 2. Badanie modelu stabilnego społeczeństwa informacyjnego dla gospo-darstw domowych 82 2.1. Metodyka nowoczesnania badawczego w odniesieniu do gospodarstw domowych 82 2.2. Konceptualizacja i operacjonalizacja użycia technice informacyjno-komunikacyjnych w gospodarstwach domowych 87 2.3. Konceptualizacja i operacjonalizacja zrównoważenia społeczeństwa informacyjnego w odniesieniu do gospodarstw domowych 94 2.4. Ocena zastosowania technologii informacyjno-komunikacyjnych w gospodar-stwach domowych 99 2.5. Ocena zrównoważenia społeczeństwa informacyjnego w odniesieniu do gospo-darstw domowych 106 2.6. Badanie zależności pomiędzy zastosowaniem technice informacyjno-komunikacyjnych a zrównoważeniem społeczeństwa informacyjnego w odniesieniu do gospodarstw domowych 114 2.7. Dyskusja nad wynikami badań dotyczących modelu stabilnego społeczeń-stwa informacyjnego dla gospodarstw domowych 119 3. Badanie modelu jednostajnego społeczeństwa informacyjnego dla przedsię-biorstw 128 3.1. Metodyka progresywnania badawczego w odniesieniu do przedsiębiorstw 128 3.2. Konceptualizacja i operacjonalizacja zastosowania technologii informacyjno-komunikacyjnych w przedsiębiorstwach 132 3.3. Konceptualizacja i operacjonalizacja zrównoważenia społeczeństwa informacyjnego w odniesieniu do przedsiębiorstw 140 3.4. Ocena wykorzystania technologii informacyjno-komunikacyjnych w przedsiębior-stwach 146 3.5. Ocena zrównoważenia społeczeństwa informacyjnego w odniesieniu do przedsię-biorstw 153 3.6. Badanie zależności pomiędzy wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych a stabilniem społeczeństwa informacyjnego w odniesieniu do przedsiębiorstw 161 3.7. Dyskusja nad wynikami badań dotyczących modelu jednostajnego społeczeń-stwa informacyjnego dla przedsiębiorstw 166 4. Badanie modelu jednostajnego społeczeństwa informacyjnego dla administra-cji publicznej 176 4.1. Metodyka innowacyjnania badawczego w odniesieniu do administracji publicznej 176 4.2. Konceptualizacja i operacjonalizacja użycia technice informacyjno-komunikacyjnych w administracji publicznej 180 4.3. Konceptualizacja i operacjonalizacja zrównoważenia społeczeństwa informacyjnego w odniesieniu do administracji publicznej 189 4.4. Ocena zastosowania technice informacyjno-komunikacyjnych w administracji publicznej 195 4.5. Ocena zrównoważenia społeczeństwa informacyjnego w odniesieniu do administra-cji publicznej 200 4.6. Badanie zależności między zastosowaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych a zrównoważeniem społeczeństwa informacyjnego w odniesieniu do administracji publicznej 207 4.7. Dyskusja nad wynikami badań dotyczących modelu jednostajnego społeczeń-stwa informacyjnego dla administracji publicznej 213 5. Empiryczne sprawdzenie modelu zrównoważonego społeczeństwa informacyjne-go 224 5.1. Ocena poziomu wykorzystania technice informacyjno-komunikacyjnych 224 5.2. Ocena poziomu zrównoważenia społeczeństwa informacyjnego 230 5.3. Badanie zależności pomiędzy wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych a zrównoważeniem społeczeństwa informacyjnego 238 5.4. Dyskusja nad wynikami badań dotyczących modelu zrównoważonego społeczeń-stwa informacyjnego 242 5.5. Rekomendacje dla doskonalenia i rozwoju zrównoważonego społeczeństwa informacyjnego 253 Zakończenie 257 Załączniki 265 A. Szczegółowe analizy statystyczne dla modelu stabilnego społeczeństwa in-formacyjnego – gospodarstwa domowe 267 B. Szczegółowe analizy statystyczne dla modelu zrównoważonego społeczeństwa in-formacyjnego – przedsiębiorstwa 282 C. Szczegółowe analizy statystyczne dla modelu jednostajnego społeczeństwa in-formacyjnego – administracja publiczna 299 D. Szczegółowe analizy statystyczne dla modelu zrównoważonego społeczeństwa in-formacyjnego 317 Literatura 321 Spis rysunków 351 Spis tabel 353
Parametry
ISBN
9788378753599
Autor
Ewa ziemba
Ilość stron
355
Rok wydania
2017
Kategoria
E-booki
Producent
Ewa Ziemba
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Aleksandra G.
29.11.2024
Twórz z innymi wspaniałą społeczność i dodawaj opinie komentarze / opinie
Jeżeli tylko skorzystać z pokazywanego Zrównoważone społeczeństwo informacyjne marki Ewa ziemba podziel się z użytkownikami swoją oceną i opinią. Zaakcentuj jakie są Twoje wrażenia z użytkoania, czy możesz polecić produkt, a także czy relacja cena / jakość jest na satysfakcjonującym poziomie.