Zdjęcia Zakorzenienie społeczne jako determinanta współpracy w sektorze turystycznym marki Katarzyna czernek
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Zakorzenienie społeczne jako determinanta współpracy w sektorze turystycznym (Katarzyna Czernek)
Do kupienia w: Marka: Katarzyna Czernek
44,65 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Zakorzenienie społeczne jako determinanta współpracy w sektorze turystycznym Autor Katarzyna Czernek Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN...
Prezentowany wporownywarce artykuł Zakorzenienie społeczne jako determinanta współpracy w sektorze turystycznym marki Katarzyna czernek nabędziesz w TaniaKsiazka.pl w atrakcyjnej cenie 44,65 zł. Promocja ta jest efektem zbiorczych porównan wielu hurtowni oraz sklepów w bazie danych.
Podstawowe cechy
ISBN
9788378753643
Autor
Katarzyna czernek
Sprawdź promocyjne oferty na Zakorzenienie społeczne jako determinanta współpracy w sektorze turystycznym marki Katarzyna czernek
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Zakorzenienie społeczne jako determinanta współpracy w sektorze turystycznym marki Katarzyna czernek jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Zakorzenienie społeczne jako determinanta współpracy w sektorze turystycznym marki Katarzyna czernek (sklep TaniaKsiazka.pl)
44,65 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Dane o cenach i dostępności towaru użyte w naszym rankingu są indeksowane prawie w czasie rzeczywistym.
Pełny opis produktu
Tytuł Zakorzenienie społeczne jako determinanta współpracy w sektorze turystycznym Autor Katarzyna Czernek Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-364-3 Rok wydania 2017 Katowice Wydanie 1 liczba stron 367 Format pdf Spis treści Wstęp 9 Rozdział 1 Relacje między ekonomią i socjologią jako podłoże sformułowania koncepcji zakorzenienia społecznego 21 1.1. Wzrost znaczenia ekonomii wśród nauk społecznych. Imperializm ekonomiczny 21 1.2. Główny kierunek ekonomii i jego krytyka 26 1.3. Ekonomia i socjologia – różnice pomiędzy postrzeganiem podmiotów i procesów gospodarczych 42 1.4. Socjologia ekonomiczna jako próba przezwyciężenia niedostatków teorii głównonurtowych 50 Rozdział 2 Charakterystyka koncepcji zakorzenienia społecznego 62 2.1. Przesłanki i geneza koncepcji zakorzenienia społecznego 62 2.2. Zakorzenienie społeczne na tle innych typów zakorzenienia 74 2.3. Części składowe i źródła zakorzenienia społecznego 84 2.3. Korzyści zakorzenienia społecznego formułowane w literaturze 89 2.4. Negatywne konsekwencje zakorzenienia społecznego w świetle dotychczasowych badań empirycznych 101 Rozdział 3 parametry sektora turystycznego i ich wpływ na zakorzenienie społeczne w kontekście współpracy pomiędzy podmiotami tego sektora 111 3.1. Atrybuty sektora turystyki i przedsiębiorstw turystycznych 111 3.2. Konsekwencje specyfiki sektora turystycznego dla kształtowania relacji zakorzenionych społecznie 121 3.3. Pojęcie, przesłanki i formy współpracy w regionie turystycznym 125 3.3.1. Pojęcie współpracy w regionie turystycznym, a także koncepcje teoretyczne wyjaśniające zjawisko współpracy 125 3.3.2. Przesłanki i cele współpracy w regionie turystycznym 126 3.3.3. Klasyfikacja i formy współpracy w regionie turystycznym 130 3.4. Zakorzenienie społeczne i jego rola we współpracy w regionie turystycznym – przegląd badań 139 Rozdział 4 Metodyka badań – podejście sieciowe i jego wykorzystanie w badaniu znaczenia zakorzenienia społecznego dla współpracy w sektorze turystycznym 150 4.1. Geneza, praktyczność i charakterystyka podejścia sieciowego 150 4.2. Części i narzędzia stosowane w podejściu sieciowym 160 4.2.1. Sposoby analizy wykorzystujące podejście sieciowe 160 4.2.2. Wady i mocne strony sieciowej analizy ilościowej 162 4.2.3. Wady i zalety sieciowej analizy jakościowej 163 4.2.4. Potrzeba wykorzystania strukturacji w analizie sieciowej, a także łączonych metod badawczych 164 4.3. Opis przyjętej procedury badawczej 169 4.3.1. Ramy koncepcyjne 169 4.3.2. Metoda badawcza i wybór próby do badań 172 4.3.3. Charakterystyka procedury badawczej i narzędzia badawczego 182 4.3.4. Metoda analizy danych ilościowych i jakościowych 185 4.3.5. Ograniczenia przeprowadzonych badań 187 Rozdział 5 Zakorzenienie społeczne w sektorze turystycznym – jego źródła i determinanty 189 5.1. Zakorzenienie społeczne i jego znaczenie dla współpracy pomiędzy badanymi podmiotami – ilościowa i jakościowa analiza sieciowa 189 5.1.1. Analiza z perspektywy sieci jako całości 189 5.1.2. Analiza z perspektywy aktorów w sieci 196 5.2. Źródła zakorzenienia społecznego badanych podmiotów 209 5.3. Determinanty zakorzenienia społecznego w relacjach objętych badaniem 224 Rozdział 6 Pozytywne następstwa zakorzenienia społecznego dla współpracy w sektorze turystycznym 234 6.1. Dostęp do zasobów 234 6.2. Elastyczność zachowań w warunkach niepewności 244 6.3. Kształtowanie wspólnej tożsamości podmiotów 246 6.4. Obniżenie kosztów transakcyjnych 250 6.5. Pozytywne efekty domina w sieci partnerów 255 6.6. Eliminacja nieuczciwych partnerów i ograniczanie niewłaściwych zachowań rynkowych 256 6.7. Łatwiejsze pozyskiwanie wiedzy od partnerów i jej transfer 258 6.8. Stymulowanie nowoczesności działań kooperacyjnych 260 6.9. Klasyfikacja i ogólna charakterystyka korzyści płynących z zakorzenienia społecznego dla współpracy między badanymi podmiotami 261 Rozdział 7 Negatywne konsekwencje zakorzenienia społecznego dla współpracy w sektorze turystycznym 265 7.1. Ograniczenie nowoczesności działań kooperacyjnych 265 7.2. Mniejsze zdolności adaptacyjne partnerów i organizacji partnerskich 274 7.3. Ograniczenie ekonomicznej racjonalności decyzji partnerów 275 7.4. Nepotyzm w relacjach kooperacyjnych 278 7.5. Konflikty interpersonalne pomiędzy partnerami 279 7.6. Podatność na działania oportunistyczne partnera 288 7.7. Klasyfikacja i ogólna charakterystyka negatywnych konsekwencji płynących z zakorzenienia społecznego dla współpracy pomiędzy badanymi podmiotami 290 Zakończenie 293 Bibliografia 305 Spis diagramów 347 Spis rysunków 347 Spis schematów 347 Spis tabel 349 Załącznik 351 1. Przykład macierzy binarnych użytkowanych w badaniu 353 2. Wzór narzędzia badawczego – kwestionariusz wywiadu 354 3. Książka kodowa 359 4. Częstotliwość występowania kodów w procesie kodowania materiału empirycznego 364
Parametry
ISBN
9788378753643
Autor
Katarzyna czernek
Ilość stron
367
Rok wydania
2017
Kategoria
E-booki
Producent
Katarzyna Czernek
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Agnieszka H.
26.11.2024
Wysłane przez użytkowników opinie produktu Katarzyna Czernek pomogą ułatwić zakup innym klientom
Jeśli tylko miałeś okazję skorzystać z prezentowanego produktu Zakorzenienie społeczne jako determinanta współpracy w sektorze turystycznym marki Katarzyna czernek podziel się z odwiedzającymi opinią. Powiedz jakie są Twoje z korzystania, czy nie żałujesz zakupu produktu, a także czy relacja jakość / cena jest dla Ciebie na dobrym poziomie.