Zdjęcia zarządzanie wiedzą marketingową w strukturach sieciowych sektora produktów informatycznych, AZ#01FF1B8AEB/DL-ebwm/pdf

E-booki

Dostępność: Do kupienia

Zarządzanie wiedzą marketingową w strukturach sieciowych sektora produktów informatycznych, AZ#01FF1B8AEB/DL-ebwm/pdf (Izabela Sztangret)

Do kupienia w: Sklep TaniaKsiazka.pl Marka: Izabela Sztangret
30,40 zł
Idź do sklepuSuper oferta

Skrócony opis produktu

Tytuł Zarządzanie wiedzą marketingową w strukturach sieciowych sektora produktów informatycznych Autor Izabela Sztangret Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach...

Prezentowany wporownywarce towar zarządzanie wiedzą marketingową w strukturach sieciowych sektora produktów informatycznych, AZ#01FF1B8AEB/DL-ebwm/pdf nabędziesz w TaniaKsiazka.pl w znakomitej cenie wynoszącej 30,40 zł. Oferta ta jest wynikiem szerokiego porównania kilkuset sklepów w bazie.

Podstawowe cechy

ISBN

9788378752967

Autor

Izabela sztangret

Sprawdź promocyjne oferty na zarządzanie wiedzą marketingową w strukturach sieciowych sektora produktów informatycznych, AZ#01FF1B8AEB/DL-ebwm/pdf

Prezentujemy listę promocyjnych ofert na zarządzanie wiedzą marketingową w strukturach sieciowych sektora produktów informatycznych, AZ#01FF1B8AEB/DL-ebwm/pdf jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:

zarządzanie wiedzą marketingową w strukturach sieciowych sektora produktów informatycznych, AZ#01FF1B8AEB/DL-ebwm/pdf (sklep TaniaKsiazka.pl)

30,40 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
  • Dane o zmianach cen i dostępności wykorzystane w powyższej klasyfikacji indeksowane są w zasadzie natychmiast.

Pełny opis produktu

Tytuł Zarządzanie wiedzą marketingową w strukturach sieciowych sektora produktów informatycznych Autor Izabela Sztangret Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-296-7 Rok wydania 2016 Katowice ilość stron 283 Format pdf Spis treści Wstęp 9
Rozdział I
Zarządzanie wiedzą marketingową w organizacji sieciowej – aspekty teoretyczne 21
1. Koncepcje wiedzy i zarządzania wiedzą w organizacji 21
1.1. Podejście japońskie 31
1.2. Podejście procesowe 35
1.3. Podejście zasobowe 41
1.4. Podejście nierozłączne/holistyczne 48
2. Modele sieci wartości a wiedza marketingowa 52
3. Koncepcje zarządzania wiedzą marketingową 58
3.1. Procesowe ujęcie zarządzania wiedzą marketingową 61
3.2. Strukturalne ujęcie zarządzania wiedzą marketingową 65
4. Wiedza marketingowa w strukturach sieciowych 69
4.1. Wiedza, umiejętności i kompetencje marketingowe przedsiębiorstwa i jego partnerów 70
4.2. Wiedza marketingowa jako przedmiot relacji z klientem 76
Rozdział II
Systemy i narzędzia zarządzania wiedzą marketingową 83
1. Zespoły wiedzy, podmioty i ich relacje 83
1.1. Praktycy, konstruktorzy, dowódcy wiedzy w systemach zarządzania wiedzą marketingową. Domeny uczestników wspólnoty jako determinanta pozycji w sieci wiedzy 88
1.2. Community of Practice jako forma wspólnoty praktyków wiedzy marketingowej 91
2. Wiedza marketingowa jako determinanta pozycji negocjacyjnej partnerów sieci 98
3. Praktyki służące rozwijaniu wiedzy i ich narzędzia (na przykładzie sektora IT) 108
3.1. Narzędzia wspólnot wiedzy oparte na technikach informatycznych 109
3.2. Marketing relacyjny i komunikacja marketingowa jako formy kreowania i dyfuzji wiedzy 118
3.3. Stan B+R w sektorze IT jako wyraz zarządzania wiedzą marketingową 124
3.4. Dostawcy usług badawczych dla sektora IT w Polsce 127
3.5. Zewnętrzne wsparcie dla zarządzania wiedzą 129
Rozdział III
Związki sieciowe firm w procesach kształtowania, komunikacji i wymiany systemowych produktów informatycznych 140
1. Struktury sieciowe i ich produkty – identyfikacja kategorii badawczej 140
2. Motywy rozwoju relacji sieciowych w świetle systemowych korzyści produktów informatycznych 145
3. Systemowe produkty informatyczne i ich modele 149
3.1. Pojęcie i właściwości produktów informatycznych 149
3.2. Modele teoretyczne systemowych produktów informatycznych 155
4. Międzysektorowy i subsektorowy ekosystem biznesu informatycznego a podmioty relacji sieciowych na wybranym przykładzie subsieci 161
5. Charakter relacji i zasady współpracy w sektorze IT 172
5.1. Centra kompetencyjne jako podmioty dyfuzji wiedzy 172
5.2. System kooperacji kwalifikowanej w sektorze IT 175
5.3. Efekty dyfuzji i interuprocesowienia wiedzy w relacjach podmiotów sektora produktów IT i partnerów sfery handlu 190
Rozdział IV
Klient w sieci wiedzy przedsiębiorstw sektora produktów informatycznych 194
1. Metasegmenty docelowe sektora IT w Polsce 194
2. Najwięksi dostawcy rozwiązań i usług IT dla segmentów biznesowych w Polsce − ujęcie ilościowe i jakościowe 197
3. Sposoby i narzędzia współkreowania towaru systemowego w relacjach opartych na wiedzy, przedsiębiorstwo – klient finalny/użytkownik 207
3.1. Praktyki kreowania rynków i współpracy z klientem w firmie Intel 207
3.2. Klienckie wspólnoty wiedzy w firmie Microsoft 209
3.3. Centra klienckiego kreowania artykułu w firmie HP 212
3.4. Sposoby usieciowienia wiedzy w firmie Apple 214
3.5. Praktyki kreowania wiedzy w firmie IBM 216
3.6. Sposoby kreowania wiedzy we wspólnotach podmiotów poszerzonego rdzenia sieci i kręgu sieci 219
Rozdział V
Model cyklu i struktury zarządzania wiedzą marketingową w organizacjach sieciowych systemowych produktów IT 227
1. Organizacja i model badawczy, metody, narzędzia i próba badawcza 227
2. Holistyczny model zarządzania wiedzą marketingową przedsiębiorstw sektora IT 236
3. Profil relacji sieciowych podmiotów multisektora IT 240
4. Model budowy kompetencji marketingowych na przykładzie wybranej sieci 243
5. Profil kooperanckich i klienckich wspólnot wiedzy w grupie promotorów, podmiotów poszerzonego rdzenia sieci i kręgu sieci 244
Zakończenie 249
Załącznik 253
Bibliografia 255
Spis rysunków 279
Spis tabel 281

Parametry

ISBN

9788378752967

Autor

Izabela sztangret

Ilość stron

283

Rok wydania

2016

Kategoria

E-booki

Producent

Izabela Sztangret

Opinia użytkowników

-

Opinie oraz Recenzje

Władysław J.
Władysław J.
26.11.2024
Podesłane przez konsumentów opinie i recenzje pomogą innym klientom
Jeżeli miałeś okazję skorzystać z proponowanego zarządzanie wiedzą marketingową w strukturach sieciowych sektora produktów informatycznych, AZ#01FF1B8AEB/DL-ebwm/pdf podziel się z nami swoją subiektywną opinią lub recenzją. Podaj jakie są Twoje z użytkowania, czy nie żałujesz zakupu oraz czy relacja cena / jakość jest satysfakcjonująca.

Dodaj opinię lub recenzję

Powiązane

Rekomendacja
Izabela Sztangret Zarządzanie wiedzą marketingową w strukturach sieciowych sektora produktów informatycznych, AZ#01FF1B8AEB/DL-ebwm/pdf
Tytuł Zarządzanie wiedzą marketingową w strukturach sieciowych sektora produktów informatycznych Autor Izabela Sztangret Język polski Wydawnictwo...
Wybrane dla Ciebie
Rekomendacja
Prosto z mostu, czyli wywody człowieka logicznego
Do sklepu Szczegóły

Prosto z mostu, czyli wywody człowieka logicznego

45,43 zł
Książka podejmuje tematy tabu o których na co dzień ludzie boją się głośno mówić. Pokazuje znane i mniej znane przykłady: obłudy, kłamstwa,...
Rekomendacja
Szydełko. zabawki Literat
Do sklepu Szczegóły

Szydełko. zabawki Literat

9,21 zł
Szydełkowanie to obecnie nad wyraz popularne hobby. Raduje się zainteresowaniem jednocześnie dziewczynek 7-8-letnich, jak i pań w każdym...
Rekomendacja
Tajemnice dworu sułtana. księga vii. hatidże
Do sklepu Szczegóły

Tajemnice dworu sułtana. księga vii. hatidże

20,00 zł
Żyli w dwóch różnorodnych światach… zespoliło ich przeznaczenie. Książka, która zainspirowała twórców serialu doskonałe stulecie. Ona jest...
Rekomendacja
Odlotowe gołębie łapią bandytów
Do sklepu Szczegóły

Odlotowe gołębie łapią bandytów

26,03 zł
ODLOTOWE GOŁĘBIE ŁAPIĄ BANDYTÓWKażdy prawdziwy gołąb da się pokroić za okruszki. Mniam! Mniam! Mniam! Lubicie frytki? Pizzę? Lody? Tym dla...
Rekomendacja
Harlequin Gorąco jak przed laty
Do sklepu Szczegóły

Harlequin Gorąco jak przed laty

8,98 zł
Przystojny, zmysłowy, bogaty, seksowny – oto popularny hokeista Jordan Serenghetti. Kontuzjowany trafia w ręce rehabilitantki Sery. Sera...
Rekomendacja
Kartkówki. edukacja polonistyczna i matematyczna. klasa 1 Literat
Tytuł Kartkówki. Edukacja polonistyczna i matematyczna. Klasa 1 Podtytuł Materiały edukacyjne Autor Beata Guzowska Język polski Wydawnictwo...
Rekomendacja
Wiatr przez dziurkę od klucza. mroczna wieża. tom 4.5
Roland z Gilead jest rewolwerowcem, jednym z nielicznych usiłujących utrzymać porządek w świecie rosnącego bezprawia, połączeniem błędnego...
Rekomendacja
Zasada równości stron w procesie cywilnym Wydawnictwo c.h beck
Niniejsza monografia poświęcona jest zasadzie równości stron w procesie cywilnym. Mimo iż zasada równości nie została sformułowana wprost...
Rekomendacja
Literat Pielęgnacja włosów w domu
Do sklepu Szczegóły

Literat Pielęgnacja włosów w domu

2,18 zł
Poradnik Pielęgnacja włosów w domu mieści mnóstwo cennych danych i porad, jak samodzielnie w warunkach domowych uzyskać spektakularne, zdrowe,...
Rekomendacja
Chłopcy z placu broni ferenca molnara, AZ#567596AAEB/DL-ebwm/pdf
Rzetelne i przystępnie napisane opracowanie lektury, m.in. Szczegółowe i znaczne streszczenie, skrupulatna analiza, charakterystyka bohaterów,...
Rekomendacja
Beata guzowska Sprawdziany. język polski. przyroda. klasa iii
Sprawdziany, opracowane przez nauczycielki z wieloletnim doświadczeniem, dedykowane są dla uczniów klasy III szkoły podstawowej do samodzielnej...
Rekomendacja
Marta jendraszak Jak upinać długie włosy
Do sklepu Szczegóły

Marta jendraszak Jak upinać długie włosy

5,93 zł
Poradnik powstał z myślą o wszelkich mamach, by mogły w nim znaleźć inspiracje do wykonania niebanalnych fryzur dla swoich córek. Przedstawione...