Zdjęcia zarządzanie międzynarodowe i internacjonalizacja przedsiębiorstw, AZ#A296EDAEEB/DL-ebwm/pdf
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Zarządzanie międzynarodowe i internacjonalizacja przedsiębiorstw, AZ#A296EDAEEB/DL-ebwm/pdf (Beata Glinkowska, Bogusław Kaczmarek)
Do kupienia w: Marka: Beata Glinkowska, Bogusław Kaczmarek
20,60 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Zarządzanie międzynarodowe i internacjonalizacja przedsiębiorstw Podtytuł Teoria i praktyka Autorzy Beata Glinkowska, Bogusław Kaczmarek Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu...
Sugerowany produkt zarządzanie międzynarodowe i internacjonalizacja przedsiębiorstw, AZ#A296EDAEEB/DL-ebwm/pdf dostępny jest w TaniaKsiazka.pl w naprawdę niezwykle atrakcyjnej cenie wynoszącej 20,60 zł. Promocja ta jest efektem kompleksowej analizy wielu hurtowni oraz sklepów w bazie.
Podstawowe cechy
ISBN
9788379699605
Autor
Beata glinkowska, bogusław kaczmarek
Sprawdź promocyjne oferty na zarządzanie międzynarodowe i internacjonalizacja przedsiębiorstw, AZ#A296EDAEEB/DL-ebwm/pdf
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na zarządzanie międzynarodowe i internacjonalizacja przedsiębiorstw, AZ#A296EDAEEB/DL-ebwm/pdf jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
zarządzanie międzynarodowe i internacjonalizacja przedsiębiorstw, AZ#A296EDAEEB/DL-ebwm/pdf (sklep TaniaKsiazka.pl)
20,60 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Dane o dostępności towaru i cenach wykorzystane w powyższej klasyfikacji są zczytywane prawie natychmiast.
Pełny opis produktu
Tytuł Zarządzanie międzynarodowe i internacjonalizacja przedsiębiorstw Podtytuł Teoria i praktyka Autorzy Beata Glinkowska, Bogusław Kaczmarek Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ISBN 978-83-7969-960-5 Rok wydania 2016 Wydanie 1 liczba stron 290 Format pdf Spis treści Wstęp 9
1. Beata Glinkowska, Procesy internacjonalizacji przedsiębiorstw 11 1.1. Geneza i rys historyczny 11 1.2. Teoretyczne aspekty cyklu internacjonalizacji przedsiębiorstw 15 1.3. Definicje i istota procesu internacjonalizacji 20 1.4. Modele internacjonalizacji przedsiębiorstw 25 1.5. Motywy i bariery w procesie internacjonalizacji przedsiębiorstw 50 1.6. Reasumpcja 58
2. Beata Glinkowska, Przedsiębiorstwo międzynarodowe w procesie internacjonalizacji 61 2.1. Definicje i istota 61 2.2. Formy i aspekty organizacyjno-prawne przedsiębiorstw międzynarodowych 67 2.3. Reasumpcja 86
3. Bogusław Kaczmarek, Podstawy zarządzania międzynarodowego 89 3.1. Zarządzanie międzynarodowe – zagadnienia ogólne 89 3.2. Teoretyczne podstawy i problemy zarządzania międzynarodowego 98 3.3. Rozmiary zarządzania międzynarodowego 111 3.3.1. Wymiar kulturowy zarzadzania międzynarodowego 113 3.3.2. Zarzadzanie międzykulturowe 121 3.3.3. Etyka w przedsiębiorstwach międzynarodowych 135 3.4. Zarządzanie zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwach międzynarodowych – wybrane części 139 3.5. Zarządzanie finansami w przedsiębiorstwach międzynarodowych – istota i części składowe rynku finansowego 164 3.5.1. Specyfika zarządzania finansowego w przedsiębiorstwach międzynarodowych 164 3.6. Wybrane komponenty nadzoru właścicielskiego w przedsiębiorstwach międzynarodowych (corporate governance) 173 3.7. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw międzynarodowych 178 3.8. Reasumpcja 185
4. Beata Glinkowska, Procesy internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw 187 4.1. Wpływ internacjonalizacji na strukturę organizacyjną przedsiębiorstw 187 4.2. Strategie i formy internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw 198 4.3. Studia przypadków internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw 212 4.3.1. Motywy i bariery internacjonalizacji przedsiębiorstw 212 4.3.2. Przykłady firm – analiza 222 4.4. Modele internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw w praktyce 243 4.5. Budowanie relacji polskich przedsiębiorstw z partnerami zagranicznymi 247
4.6. Internacjonalizacja przedsiębiorstw z sektora MSP – kierunki rozwoju 255 4.6. Reasumpcja 262
Zakończenie 265 Bibliografia 267 International Management and Internationalization of Enterprises. Theory and Practice (Summary) 285 Spis tabel 286 Spis rysunków i wykresów 288 Informacja o autorach 289
Parametry
ISBN
9788379699605
Autor
Beata glinkowska, bogusław kaczmarek
Wydawnictwo
Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego
Ilość stron
291
Rok wydania
2016
Kategoria
E-booki
Producent
Beata Glinkowska, Bogusław Kaczmarek
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Mirosław G.
27.11.2024
Czy chcesz podać nam opinię i recenzję o produkcie
Jeżeli skorzystać z oferowanego zarządzanie międzynarodowe i internacjonalizacja przedsiębiorstw, AZ#A296EDAEEB/DL-ebwm/pdf prześlij nam ocenę i opinię. Wskaż jakie są Twoje z użytkowania, czy jesteś usatysfakcjonowany oraz czy relacja jakość / cena jest dobra.