"
W tym e-booku znajdziecie kilkanaście przydatnych instrukcji do gier karcianych, które zostały już dawno zapomniane. Chcemy, aby karcianki znów wróciły do mody, dlatego postanowiliśmy stworzyć takiego właśnie e-booka.
wewnątrz wynajdziecie instrukcje do takich gier jak Kuku, Wojna, Pan, Oszust, Poker, Makao, Black Jack, Dureń, Remik, Pasjans, Kent, Tysiąc, Brydż i Czarny Piotruś.
Nie zapominajmy o zaletach grania w karty. Rozpoczynając od tego, iż najmłodsze dzieci mogą utrwalić dzięki nim znajomość i kolejność cyfr, granie ogólnie wpływa na rozwój intelektualny. Dzieci jak i dorośli poprzez grę, uczą się planowania, myślenia abstrakcyjnego, przewidywania, a zwykle uczą się przegrywać i wygrywać. Ćwiczą zręczność i spryt. Ponieważ gry w karty wymagają kontaktu z drugim człowiekiem, gracze uczą się komunikacji, a także współpracy (jak w sytuacji brydża).
"