Zdjęcia systemy zarządzania jakością produktów. metody analizy i oceny
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Systemy zarządzania jakością produktów. metody analizy i oceny (Krystyna Lisiecka)
Do kupienia w: Marka: Krystyna Lisiecka
20,90 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Systemy zarządzania jakością produktów. Metody analizy i oceny Autor Krystyna Lisiecka Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-092-5 Rok...
Proponowany w naszejporownywarce towar systemy zarządzania jakością produktów. metody analizy i oceny możesz kupić w TaniaKsiazka.pl w naprawdę świetnej cenie wynoszącej 20,90 zł. Promocja ta jest rezultatem dogłębnego porównania wielu sklepów oraz hurtowni w bazie.
Podstawowe cechy
ISBN
9788378750925
Autor
Krystyna lisiecka
Sprawdź promocyjne oferty na systemy zarządzania jakością produktów. metody analizy i oceny
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na systemy zarządzania jakością produktów. metody analizy i oceny jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
systemy zarządzania jakością produktów. metody analizy i oceny (sklep TaniaKsiazka.pl)
20,90 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Informacje na temat zmian cen i dostępności produktów zastosowane w powyższym zestawieniu są synchronizowane prawie w czasie rzeczywistym.
Pełny opis produktu
Tytuł Systemy zarządzania jakością produktów. Metody analizy i oceny Autor Krystyna Lisiecka Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-092-5 Rok wydania 2013 Katowice Wydanie 2 ilość stron 242 Format pdf Spis treści WPROWADZENIE 7
Rozdział 1. MODELE I SYSTEMY ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ produktÓW 11 1.1. Modele zarządzania jakością produktów 11 1.2. TQM modelem zarządzania organizacją przez jakość 18 1.3. Systemy zarządzania jakością według standardów ISO serii 9000 – idea, logika, podstawowe standardy 26 1.4. Norma ISO 9004:2009/PN-EN ISO 9004:2010 – Zarządzanie ukierunkowane na trwały sukces organizacji. Podejście wykorzystujące zarządzanie jakością 35
Rozdział 2. METODY ANALIZY I OCENY SYSTEMUZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ towarÓW 42 2.1. Kryteria i metody oceny 42 2.2. Audyt 44 2.3. Przegląd kierownictwa 53
Rozdział 3. ROLA danych W ANALIZIE I OCENIE SYSTEMU ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ towarÓW 56 3.1. Informacja rynkowa jako podstawa oceny skuteczności systemu jakości 56 3.1.1. Pozyskiwanie informacji o jakości produktów 56 3.1.2. Poziom satysfakcji klienta 68 3.2. Rachunek kosztów jakości jako finansowy pomiar skuteczności systemu zarządzania jakością 82 3.2.1. Uzasadnienie zapotrzebowania i celowości prowadzenia rachunku kosztów jakości 82 3.2.2. Różnorodne podejścia do klasyfikacji kosztów jakości 88 3.2.3. Optymalizacja kosztów jakości 92 3.2.4. Metodyka rachunku i pomiaru wskaźnikowego kosztów jakości 98
Rozdział 4. METODY OCENY DOJRZAŁOŚCI SYSTEMU ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ 106 4.1. Inwestowanie w ludzi – Investors in People (IiP) 106 4.2. Metody samooceny 114 4.2.1. Samoocena według PN-EN ISO 9004:2010 114 4.2.2. Samoocena według ISO 10014:2006 122 4.2.3. Samoocena według modelu EFQM 2010 137 4.3. Inne metody oceny dojrzałości systemu 148 4.3.1. Ocena dojrzałości w rozmiarze kulturowym – programy świadomości wartości 148 4.3.2. Ocena pozycji marki według metody Manufacturing PROBE 159 4.3.3. Certyfikowanie jako metoda oceny dojrzałości systemów zarządzania jakością 189
Czy możesz podać nam opinię i komentarz o produkcie **producer
Jeśli miałeś okazję korzystać z pokazywanego produktu systemy zarządzania jakością produktów. metody analizy i oceny podziel się z odwiedzającymi swoją subiektywną opinią i recenzją. Wskaż jakie są Twoje wrażenia ze stosowania, czy jesteś zadowolony, a także czy relacja ceny do jakości jest dobra.