Spotkania, zebrania, konferencje - to nieodłączne części działalności każdej firmy. Właśnie w ich trakcie najlepiej omawiać strategie, plany, analizować kolejne poczynania i podsumowywać to, co już za nami.
Ale jak wyglądają takie zgromadzenia w większości firm w praktyce? I pracownikom, i tym, którzy odpowiedzialni są za ich organizowanie, kojarzą się raczej z nudą i obowiązkiem. Sposobem na zmianę postrzegania spotkań firmowych jest audiobook na podstawie publikacji producent Stączka: "Spotkanie w organizacji.
Od frustrującego zebrania, do twórczego i skutecznego spotkania". Autor udowadnia, iż spotkanie może być czasem ładowania baterii, motywowania pracowników i twórczej współpracy. Do prawidłowych rad, o których na pewno słyszał każdy manager, wystarczy dołożyć wskazówki, które Marek Stączek opracował i starannie omówił w "Spotkaniu w organizacji".
To nagranie, po które powinien sięgnąć każdy, kto chciałby żeby organizowane i prowadzone poprzez niego zebrania były postrzegane jako przyjemna część pracy zespołu, a nie nudny, frustrujący obowiązek i strata czasu.
To pomysły, które można wykorzystać w każdej branży i na spotkaniach mniejszych czy obszerniejszych grup.