Zdjęcia second language learning processes in lower primary children

E-booki

Dostępność: Do kupienia

Second language learning processes in lower primary children (Magdalena Szpotowicz)

Do kupienia w: Sklep TaniaKsiazka.pl Marka: Magdalena Szpotowicz
11,16 zł
Idź do sklepuSuper oferta

Skrócony opis produktu

Tytuł Second Language Learning Processes in Lower Primary Children Podtytuł Vocabulary Acquisition Autor Magdalena Szpotowicz Język angielski Wydawnictwo Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego ISBN...

Proponowany artykuł second language learning processes in lower primary children można nabyć w TaniaKsiazka.pl w kuszącej cenie wynoszącej 11,16 zł. Promocja ta jest wynikiem kompleksowego porównania olbrzymiej ilości hurtowni oraz sklepów w bazie danych.

Podstawowe cechy

ISBN

9788323516040

Autor

Magdalena szpotowicz

Sprawdź promocyjne oferty na second language learning processes in lower primary children

Prezentujemy listę promocyjnych ofert na second language learning processes in lower primary children jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:

second language learning processes in lower primary children (sklep TaniaKsiazka.pl)

11,16 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
  • Dane na temat aktualnych cen i dostępności produktu wykorzystane w prezentowanej klasyfikacji są pobierane praktycznie bez żadnych opóźnień.

Pełny opis produktu

Tytuł Second Language Learning Processes in Lower Primary Children Podtytuł Vocabulary Acquisition Autor Magdalena Szpotowicz Język angielski Wydawnictwo Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego ISBN 978-83-235-1604-0 Rok wydania 2007 Warszawa Wydanie 1 liczba stron 240 Format pdf Spis treści List of Tables 9 List of Figures 11 Acknowledgements 13 Introduction 14 PART ONE: COGNITIVE, EMOTIONAL, SOCIAL AND LINGUISTIC DEVELOPMENT 17 Chapter 1: Human learning 19 1 Approaches to learning 19 2 The role of intelligence in learning processes 21 2.1 Defining intelligence 21 2.2 Intelligence testing 22 2.3 Wechsler Intelligence Scale for Children 23 3 The role of memory in learning processes 26 3.1 Sensory, short-term and long-term memory 27 3.2 Memory strategies 28 3.3 Study strategies 29 3.4 Metamemory 30 3.5 Recall and recognition 30 3.6 Pictorial and verbal encoding: single versus dual memory models 31 4 Cognitive styles and learning styles 32 5 The role of perception in learning processes 38 Chapter 2: Child development and learning processes in children 41 1 Historical foundations 42 2 Theories of child development 46 2.1 Piaget’s cognitive-developmental psychology 46 2.2 Vygotsky’s sociocultural theory 48 2.3 Information processing 49 2.4 Bruner’s theory 50 2.5 Feuerstein’s theory 51 2.6 Ecological systems theory 52 3 Child development and the educational system 53 3.1 Early school years 53 3.2 Gesell’s age group characteristics 54 3.3 Cognitive development – the period of concrete operations 56 3.4 Play as development 56 Chapter 3: First language acquisition 59 1 The history of child language studies 59 2 First language learning theories 62 3 Acquisition of phonology 65 4 The mental lexicon 66 5 Acquisition of the lexicon 68 6 Acquisition of syntax 72 Chapter 4: Second and foreign language acquisition 74 1 Theories of second language acquisition 74 1.1 Krashen’s Monitor Model 76 1.2 Interlanguage theory 79 1.3 Linguistic universals 80 1.4 Cognitive theory 82 2 Factors influencing second language acquisition 83 2.1 Motivation 83 2.2 Aptitude and intelligence 85 2.3 The age factor 87 3 The comparison of first and second language learning 92 Chapter 5: Vocabulary in second and foreign language acquisition 96 1 Vocabulary processing – the bilingual lexicon 98 2 Aspects of knowing a word 98 3 Word difficulty 101 4 The role of memory in vocabulary acquisition 102 5 Vocabulary learning strategies 103 6 Teaching second language vocabulary 106 6.1 Enhancing comprehension 107 6.2 Enhancing production 108 7 Assessing vocabulary knowledge 110 8 Children’s vocabulary learning and teaching 112 PART TWO: RESEARCH ON VOCABULARY RECOGNITION AND RECALL IN CHILDREN AGED 7–8 117 Chapter 6: Methodology of research on language learning and teaching 119 1 An overview 119 1.1 Defining research 119 1.2 Research traditions 120 2 Research methods 125 2.1 Case studies 126 2.2 Triangulation 127 2.3 Quasi-experimental methods 128 3 Ethical problems in educational research 129 4 Methods used in research projects in the primary context 131 Chapter 7: Research design 133 1 Research aims 133 2 Research variables and research questions 133 3 Research design and organization 134 4 Sample 135 5 Research instruments 136 Chapter 8: A qualitative research project on vocabulary recognition and recall in children aged 7–8 138 1 Research subjects 138 1.1 Syllabus 139 1.2 Additional teaching materials 140 1.3 Learning progress 141 2 Methods, Procedures and Materials 143 2.1 Method 143 2.2 Procedure 144 2.3 Materials 146 3 Research instruments 146 4 Case studies 148 4.1 Case study A 150 4.2 Case study B 155 4.3 Case study C 159 4.4 Case study D 164 4.5 Case study E 168 4.6 Case study F 171 4.7 Case study G 175 4.8 Case study H 179 5 Factors influencing subjects’ lexical attainment 182 5.1 Linguistic factors 184 5.2 Psychological factors 198 5.3 Conclusions from the qualitative research project for the quantitative research Project 200 Chapter 9: A quantitative research project on vocabulary recognition and recall in children aged 7–8 202 1 Introduction 202 2 Research sample 202 3 Research method 203 4 Research instruments 204 5 Quantitative results in the researcher’s perspective 204 5.1 Research question number 1 204 5.2 Research question number 2 206 5.3 Research question number 3 208 6 Correlation analysis of lexical test results and factors observed by the teacher 210 7 Teacher variable 212 8 Discussion 214 Conclusions and implications for teaching English to young learners 216 Bibliography 220 Subject index 234 Selected author’s index 238

Parametry

ISBN

9788323516040

Autor

Magdalena szpotowicz

Wydawnictwo

Wydawnictwa uniwersytetu warszawskiego

Ilość stron

239

Rok wydania

2007

Kategoria

E-booki

Producent

Magdalena Szpotowicz

Opinia użytkowników

-

Opinie oraz Recenzje

Aleksander U.
Aleksander U.
27.11.2024
Utwórz z nami cudowną wspólnotę i przesyłaj opinie komentarze / opinie
Jeśli tylko udało Ci się skorzystać z proponowanego produktu second language learning processes in lower primary children wyślij swoją subiektywną opinię i recenzję. Wskaż jakie są Twoje z użytkoania, czy nie żałujesz zakupu produktu, a także czy relacja jakość / cena jest zadowalająca.

Dodaj opinię lub recenzję

Powiązane

Rekomendacja
Magdalena Szpotowicz Second language learning processes in lower primary children
Tytuł Second Language Learning Processes in Lower Primary Children Podtytuł Vocabulary Acquisition Autor Magdalena Szpotowicz Język angielski...
Wybrane dla Ciebie
Rekomendacja
Prosto z mostu, czyli wywody człowieka logicznego
Do sklepu Szczegóły

Prosto z mostu, czyli wywody człowieka logicznego

45,43 zł
Książka podejmuje tematy tabu o których na co dzień ludzie boją się głośno mówić. Pokazuje znane i mniej znane przykłady: obłudy, kłamstwa,...
Rekomendacja
Szydełko. zabawki Literat
Do sklepu Szczegóły

Szydełko. zabawki Literat

9,21 zł
Szydełkowanie to obecnie nad wyraz popularne hobby. Raduje się zainteresowaniem jednocześnie dziewczynek 7-8-letnich, jak i pań w każdym...
Rekomendacja
Tajemnice dworu sułtana. księga vii. hatidże
Do sklepu Szczegóły

Tajemnice dworu sułtana. księga vii. hatidże

20,00 zł
Żyli w dwóch różnorodnych światach… zespoliło ich przeznaczenie. Książka, która zainspirowała twórców serialu doskonałe stulecie. Ona jest...
Rekomendacja
Odlotowe gołębie łapią bandytów
Do sklepu Szczegóły

Odlotowe gołębie łapią bandytów

26,03 zł
ODLOTOWE GOŁĘBIE ŁAPIĄ BANDYTÓWKażdy prawdziwy gołąb da się pokroić za okruszki. Mniam! Mniam! Mniam! Lubicie frytki? Pizzę? Lody? Tym dla...
Rekomendacja
Harlequin Gorąco jak przed laty
Do sklepu Szczegóły

Harlequin Gorąco jak przed laty

8,98 zł
Przystojny, zmysłowy, bogaty, seksowny – oto popularny hokeista Jordan Serenghetti. Kontuzjowany trafia w ręce rehabilitantki Sery. Sera...
Rekomendacja
Kartkówki. edukacja polonistyczna i matematyczna. klasa 1 Literat
Tytuł Kartkówki. Edukacja polonistyczna i matematyczna. Klasa 1 Podtytuł Materiały edukacyjne Autor Beata Guzowska Język polski Wydawnictwo...
Rekomendacja
Wiatr przez dziurkę od klucza. mroczna wieża. tom 4.5
Roland z Gilead jest rewolwerowcem, jednym z nielicznych usiłujących utrzymać porządek w świecie rosnącego bezprawia, połączeniem błędnego...
Rekomendacja
Zasada równości stron w procesie cywilnym Wydawnictwo c.h beck
Niniejsza monografia poświęcona jest zasadzie równości stron w procesie cywilnym. Mimo iż zasada równości nie została sformułowana wprost...
Rekomendacja
Literat Pielęgnacja włosów w domu
Do sklepu Szczegóły

Literat Pielęgnacja włosów w domu

2,18 zł
Poradnik Pielęgnacja włosów w domu mieści mnóstwo cennych danych i porad, jak samodzielnie w warunkach domowych uzyskać spektakularne, zdrowe,...
Rekomendacja
Chłopcy z placu broni ferenca molnara, AZ#567596AAEB/DL-ebwm/pdf
Rzetelne i przystępnie napisane opracowanie lektury, m.in. Szczegółowe i znaczne streszczenie, skrupulatna analiza, charakterystyka bohaterów,...
Rekomendacja
Beata guzowska Sprawdziany. język polski. przyroda. klasa iii
Sprawdziany, opracowane przez nauczycielki z wieloletnim doświadczeniem, dedykowane są dla uczniów klasy III szkoły podstawowej do samodzielnej...
Rekomendacja
Marta jendraszak Jak upinać długie włosy
Do sklepu Szczegóły

Marta jendraszak Jak upinać długie włosy

5,93 zł
Poradnik powstał z myślą o wszelkich mamach, by mogły w nim znaleźć inspiracje do wykonania niebanalnych fryzur dla swoich córek. Przedstawione...