Zdjęcia Monika łada Pomiar ekonomiczny zorientowany na relacje z klientami we współczesnej rachunkowości
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Monika łada Pomiar ekonomiczny zorientowany na relacje z klientami we współczesnej rachunkowości (Monika Łada)
Do kupienia w: Marka: Monika Łada
23,75 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Pomiar ekonomiczny zorientowany na relacje z klientami we współczesnej rachunkowości Autor Monika Łada Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN...
Sugerowany w naszejporownywarce cen produkt Monika łada Pomiar ekonomiczny zorientowany na relacje z klientami we współczesnej rachunkowości można nabyć w TaniaKsiazka.pl w wartej rozważenia cenie wynoszącej 23,75 zł. Oferta ta stanowi efekt kompleksowego porównania setek sklepów oraz hurtowni w bazie.
Podstawowe cechy
ISBN
9788372466860
Autor
Monika łada
Sprawdź promocyjne oferty na Monika łada Pomiar ekonomiczny zorientowany na relacje z klientami we współczesnej rachunkowości
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Monika łada Pomiar ekonomiczny zorientowany na relacje z klientami we współczesnej rachunkowości jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Monika łada Pomiar ekonomiczny zorientowany na relacje z klientami we współczesnej rachunkowości (sklep TaniaKsiazka.pl)
23,75 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Dane o aktualnych cenach i dostępności zastosowane w naszej klasyfikacji są indeksowane niemal natychmiast.
Pełny opis produktu
Tytuł Pomiar ekonomiczny zorientowany na relacje z klientami we współczesnej rachunkowości Autor Monika Łada Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7246-686-0 Rok wydania 2011 Katowice Wydanie 1 liczba stron 246 Format pdf Spis treści WSTĘP 9 Rozdział 1. RELACJE Z KLIENTAMI JAKO PRZEDMIOT POMIARU WE WSPÓŁCZESNEJ RACHUNKOWOŚCI 15 1.1. Konsumenci jako podstawowi interesariusze organizacji 15 1.1.1. Klienci i ich znaczenie dla organizacji 15 1.1.2. Relacje organizacji z klientami 19 1.1.3. Teoria akcjonariuszy i teoria interesariuszy 23 1.2. Orientacja na klienta – główny nurt we współczesnej rachunkowości zarządczej 29 1.2.1. Ewolucja metod rachunkowości zarządczej 29 1.2.2. Rozwój nowych metod zorientowanych na klientów 33 1.2.3. Zmiana podejścia do relacji z klientami 39 1.3. Model odwzorowania relacji z klientami w rachunkowości zarządczej 45 1.3.1. Metamodel odwzorowania sytuacji ekonomicznej przedsiębiorstw 45 1.3.2. Tradycyjne modele odwzorowania wykorzystywane w rachunkowości zarządczej 48 1.3.3. Ogólny model odwzorowania zorientowany na relacje z klientami 55 Rozdział 2. KONCEPCJE I MODELE POMIARU EKONOMICZNEGO WARTOŚCI DLA KLIENTA 60 2.1. Koncepcja wartości dla klienta 60 2.1.1. Znaczenie pojęcia „wartość dla klienta" 60 2.1.2. Geneza koncepcji wartości dla klienta 61 2.1.3. Charakterystyka wartości dla klienta 63 2.2. Modele pomiaru wartości dla klienta 66 2.2.1. Klasyczne modele pomiaru 66 2.2.2. Model ekonomiczny 67 2.2.3. Model atrybutowy 69 2.3. Pomiar wartości dla klienta w metodach rachunkowości zarządczej 71 2.3.1. Zbilansowana karta osiągnięć i mapa strategii 71 2.3.2. Rachunek kosztów docelowych 79 2.3.3. Rachunek kosztów procesu życia artykułu 85 2.3.4. Formuły cenowe oparte na wartości dla klienta 91 2.4. Zastosowanie kategorii „wartość dla klienta" w ogólnym modelu pomiaru 97 2.4.1. Sposoby pomiaru kategorii „wartość dla klienta" 97 2.4.2. Wartość dla klienta w ogólnym modelu odwzorowania sytuacji przedsiębiorstwa 101 2.4.3. Kierunki rozwoju nowych metod opartych na pomiarze wartości dla klienta 104 Rozdział 3. KATEGORIE WARTOŚCI KLIENTA, a także MODELE ICH POMIARU 106 3.1. Koncepcja wartości klienta 106 3.1.1. Znaczenie pojęcia „wartość klienta" 106 3.1.2. Przyczyny rozwoju koncepcji wartości klienta 107 3.1.3. Charakterystyka wartości klienta 108 3.2. Modele pomiaru wartości klienta 110 3.2.1. Rentowność klienta 110 3.2.2. Wartość klienta w procesu życia 111 3.2.3. Relacje z klientami jako składnik aktywów organizacji 114 3.3. Wartość klienta w metodach rachunkowości zarządczej 118 3.3.1. Klient jako obiekt pomiaru kosztów – rachunek kosztów klientów 118 3.3.2. Analiza rentowności klientów 124 3.3.3. Budżetowanie w przekroju klientów 128 3.3.4. Wartość klienta w cyklu współpracy 133 3.4. Zastosowanie wartości klienta w ogólnym modelu pomiaru 137 3.4.1. Sposoby pomiaru kategorii „wartość klienta" 137 3.4.2. Wartość klienta w ogólnym modelu odwzorowania sytuacji przedsiębiorstwa 140 3.4.3. Kierunki rozwoju nowych metod opartych na pomiarze wartości klienta 141 Rozdział 4. UJĘCIE WSPÓŁTWORZENIA WARTOŚCI KLIENTA I WARTOŚCI DLA KLIENTA W NOWYCH KONCEPCJACH RACHUNKOWOŚCI 144 4.1. Pomiar wartości dla klienta i wartości klienta z perspektywy koncepcji współtworzenia wartości 144 4.1.1. Koncepcja współtworzenia wartości w relacjach międzyorganizacyjnych 144 4.1.2. Rachunkowość międzyorganizacyjna 145 4.2. Modele współkreowania wartości 147 4.2.1. Łańcuch wartości 147 4.2.2. Sieć wartości 151 4.3. Współkreowanie wartości w metodach rachunkowości zarządczej 155 4.3.1. Analiza rentowności w łańcuchu wartości 155 4.3.2. Rachunkowość otwartych ksiąg 160 4.4. Wykorzystanie koncepcji współkreowania wartości w ogólnym modelu odwzorowania sytuacji przedsiębiorstwa 166 4.4.1. Sposoby uwzględniania współkreowania wartości 166 4.4.2. Miejsce podmiotów zewnętrznych w ogólnym modelu pomiaru 168 4.4.3. Kierunki rozwoju nowych metod opartych na koncepcji współtworzenia wartości 169 Rozdział 5. Wykorzystanie W RACHUNKOWOŚCI METOD POMIARU WARTOŚCI KLIENTA I WARTOŚCI DLA KLIENTA NA PRZYKŁADZIE POLSKICH SPÓŁEK GIEŁDOWYCH 171 5.1. Czynniki determinujące wykorzystanie metod rachunkowości zarządczej w praktyce 171 5.1.1. Teorie zmian w rachunkowości zarządczej 171 5.1.2. Racjonalne czynniki zmian w praktyce rachunkowości zarządczej 171 5.1.3. Subiektywne czynniki zmian w praktyce rachunkowości zarządczej 172 5.2. Przyjęta metodyka badań empirycznych 174 5.2.1. Cel i zakres badań 174 5.2.2. Kompozycja ankiety badawczej 175 5.2.3. Zaimplementowane metody analizy danych empirycznych 176 5.3. Wyniki badań empirycznych 178 5.3.1. Charakterystyka badanych podmiotów 178 5.3.2. Skala zastosowań analizowanych metod w badanych podmiotach 181 5.3.3. Uwarunkowania zastosowań poszczególnych metod 187 5.3.4. Powiązania pomiędzy wykorzystaniami poszczególnych metod 192 5.3.5. Model zastosowań metod zorientowanych na relacje z klientami 195 5.3.6. Wnioski z badań 199 ZAKOŃCZENIE 205 ZAŁACZNIKI 219 BIBLIOGRAFIA 229 SPIS RYSUNKÓW 245 SPIS TABEL 246
Parametry
ISBN
9788372466860
Autor
Monika łada
Ilość stron
246
Rok wydania
2011
Kategoria
E-booki
Producent
Monika Łada
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Krzysztof N.
26.11.2024
Czy chcesz wysłać nam recenzję i opinię o produkcie **producer
Jeśli tylko miałeś sposobność korzystać z proponowanego Monika łada Pomiar ekonomiczny zorientowany na relacje z klientami we współczesnej rachunkowości wyślij do nas swoją subiektywną ocenę i opinię. Podaj jakie są Twoje wrażenia z korzystania, czy nie żałujesz zakupu, a także czy relacja jakości do ceny jest dla Ciebie dobra.