Zdjęcia ochrona konkurencji w prawie zamówień publicznych, 5B3D1E3AEB
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Ochrona konkurencji w prawie zamówień publicznych, 5B3D1E3AEB (Włodzimierz Dzierżanowski)
Do kupienia w: Marka: Włodzimierz Dzierżanowski
54,14 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Ochrona konkurencji w prawie zamówień publicznych Autor Włodzimierz Dzierżanowski Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-264-5103-4 kolekcja Poradniki LEX Rok wydania...
Sugerowany w naszejporownywarce cen produkt ochrona konkurencji w prawie zamówień publicznych, 5B3D1E3AEB możesz nabyć w TaniaKsiazka.pl w naprawdę atrakcyjnej cenie wynoszącej 54,14 zł. Promocja ta jest wynikiem szerokich porównan kilkuset sklepów oraz hurtowni w internecie.
Podstawowe cechy
ISBN
9788326451034
Autor
Włodzimierz dzierżanowski
Sprawdź promocyjne oferty na ochrona konkurencji w prawie zamówień publicznych, 5B3D1E3AEB
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na ochrona konkurencji w prawie zamówień publicznych, 5B3D1E3AEB jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
ochrona konkurencji w prawie zamówień publicznych, 5B3D1E3AEB (sklep TaniaKsiazka.pl)
54,14 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Informacje na temat dostępności i aktualnych cen zastosowane w powyższym rankingu są pobierane prawie natychmiast.
Pełny opis produktu
Tytuł Ochrona konkurencji w prawie zamówień publicznych Autor Włodzimierz Dzierżanowski Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-264-5103-4 linia Poradniki LEX Rok wydania 2012 ilość stron 428 Format pdf Spis treści Wykaz skrótów str. 9
Rozdział I Zamówienia publiczne a konkurencja str. 15
1. Konkurencja. Znaczenie pojęcia str. 15
2. Konkurencja w świetle traktatu str. 17
3. Przesłanki wprowadzenia dyrektyw o zamówieniach publicznych str. 19
4. Od protekcjonizmu do ochrony konkurencji i od ochrony konkurencji do produktywności zakupów publicznych str. 22
Rozdział II Konkurencja jako wartość w systemie prawnym Rzeczypospolitej Polskiej str. 34
1. Konstytucyjna zasada wolności gospodarczej jako podstawa konkurencji str. 34
2. Praktyki antykonkurencyjne na rynku zamówień publicznych str. 40
3. Ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - związek z przepisami o zamówieniach publicznych str. 59
Rozdział III Organizacja ochrony konkurencji w systemie zamówień publicznych str. 78
1. Prezes Urzędu Zamówień Publicznych str. 78
2. Krajowa Izba Odwoławcza str. 85
3. Działalność organizacji przedsiębiorców str. 98
Rozdział IV Ograniczenie ochrony konkurencji str. 102
1. Wyłączenia ze względu na przedmiot zamówienia str. 102
2. Zamówienia bagatelne nieobjęte krajowymi przepisami o zamówieniach publicznych str. 106
3. Zamówienia o wartości nieobjętej wykorzystywaniem dyrektyw UE str. 108
4. Zamówienia udzielane na podstawie procedur organizacji międzynarodowych i umów międzynarodowych str. 112
5. Zamówienia wojskowe i objęte tajemnicą ze względu na interes bezpieczeństwa państwa str. 121
6. Zamówienia in house (udzielane własnym jednostkom) str. 126
7. Przepisy o pomocy publicznej jako składnik ochrony konkurencji str. 135
8. Przepisy szczególne dopuszczające odstępstwo od konkurencyjnego dokonywania wydatków str. 138
9. Ograniczony zakres ochrony konkurencji w zamówieniach na usługi niepriorytetowe str. 139
Rozdział V Ochrona konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia str. 149
1. Przesłanki wyboru niekonkurencyjnych trybów udzielania zamówienia str. 149
2. Nadzór Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych nad wyborem trybu udzielania zamówienia str. 171
3. Sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia str. 177
4. Przesłanki wykluczania z postępowania jako gwarantowana ustawowo ochrona konkurencji str. 205
5. Warunki udziału w innowacyjnaniu - określenie zasad konkurencji przez zamawiającego str. 212
5.1. Koncesje i zezwolenia w zamówieniach publicznych str. 212
5.2. Warunki wynikające z przedmiotu zamówienia kształtowane poprzez zamawiającego str. 225
5.3. Niedookreślona treść warunku str. 234
5.4. Zdolność finansowa - ustalanie poziomów słusznych do przedmiotu zamówienia str. 238
5.5. Sytuacja ekonomiczna jako warunek udziału w progresywnaniu o udzielenie zamówienia str. 245
5.6. Potencjał techniczny str. 252
5.7. Doświadczenie i wiedza str. 257
5.8. Uprawnienia osób str. 266
5.9. Zakres żądanych dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu str. 270
6. Eliminacja czynów nieuczciwej konkurencji podczas oceny ofert str. 277
6.1. Sprzedaż po zaniżonej cenie - orzecznictwo krajowe i unijne str. 278
6.2. Udział w jednym progresywnaniu przedsiębiorstw powiązanych str. 284
6.3. Inne czyny nieuczciwej konkurencji w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego str. 297
6.4. Kryteria oceny ofert i ich wpływ na konkurencję str. 306
Rozdział VI Ochrona konkurencji przy zastosowaniu przepisów dyspozytywnych str. 314
1. Wielkość zamówienia a możliwość konkurencji str. 314
2. Oferty częściowe str. 316
3. Podwykonawstwo jako forma udziału w rynku zamówień publicznych str. 321
4. Zakupy centralne str. 327
5. Ograniczenie ochrony konkurencji w dyrektywach sektorowych str. 332
Rozdział VII Ochrona konkurencji przy realizacji umów o zamówienia publiczne str. 345
1. Ograniczenia terminów umów str. 345
2. Zmiana wykonawcy str. 347
3. Zmiana przedmiotu umowy str. 357
4. Rozwiązanie umowy, a także odstąpienie od umowy o zamówienie publiczne str. 366
5. Zawieranie i wykonywanie umów ramowych str. 371
Literatura str. 377
Źródła str. 387
Orzecznictwo str. 395
Akty prawne str. 407
Indeks rzeczowy str. 419
Parametry
ISBN
9788326451034
Autor
Włodzimierz dzierżanowski
Wydawnictwo
Wolters kluwer polska sa
Ilość stron
428
Rok wydania
2012
Kategoria
E-booki
Producent
Włodzimierz Dzierżanowski
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Ewa T.
28.11.2024
Przesłane przez konsumentów opinie produktu pomogą ułatwić zakup innym klientom
Jeśli tylko udało Ci się skorzystać z ochrona konkurencji w prawie zamówień publicznych, 5B3D1E3AEB wyślij nam swoją subiektywną recenzję i opinię. Zaakcentuj jakie są Twoje wrażenia z korzystania, czy polecasz produkt, a także czy relacja jakość / cena jest dla Ciebie na satysfakcjonującym poziomie.