Zdjęcia modele rozwoju usługodawców logistycznych, AZ#71D744DDEB/DL-ebwm/pdf
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Modele rozwoju usługodawców logistycznych, AZ#71D744DDEB/DL-ebwm/pdf (Ewa Płaczek)
Do kupienia w: Marka: Ewa Płaczek
33,73 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Modele rozwoju usługodawców logistycznych Autor Ewa Płaczek Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7246-783-6 Rok wydania 2012 Katowice ilość...
Proponowany wporownywarce cen towar modele rozwoju usługodawców logistycznych, AZ#71D744DDEB/DL-ebwm/pdf jest dostępny w TaniaKsiazka.pl w promocyjnej cenie wynoszącej 33,73 zł. Promocja ta jest wynikiem kompleksowej analizy setek sklepów i hurtowni internetowych.
Podstawowe cechy
ISBN
9788372467836
Autor
Ewa płaczek
Sprawdź promocyjne oferty na modele rozwoju usługodawców logistycznych, AZ#71D744DDEB/DL-ebwm/pdf
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na modele rozwoju usługodawców logistycznych, AZ#71D744DDEB/DL-ebwm/pdf jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
modele rozwoju usługodawców logistycznych, AZ#71D744DDEB/DL-ebwm/pdf (sklep TaniaKsiazka.pl)
33,73 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Dane na temat aktualnych cen i dostępności wykorzystane w naszym zestawieniu indeksowane są niemal w czasie rzeczywistym.
Pełny opis produktu
Tytuł Modele rozwoju usługodawców logistycznych Autor Ewa Płaczek Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7246-783-6 Rok wydania 2012 Katowice liczba stron 290 Format pdf Spis treści Wstęp 9
Część I. RYNKOWE UWARUNKOWANIA ŚWIADCZENIA USŁUG LOGISTYCZNYCH 13
Rozdział 2. Rynek usług logistycznych – podstawowe pojęcia 74 2.1. Zdefiniowanie rynku usług logistycznych 74 2.2. Fazy rozwoju rynku usług logistycznych 83 2.3. Funkcje i typy rynku usług logistycznych 93 2.4. Determinanty rozwoju rynku usług logistycznych 103
Część II. USŁUGODAWCA LOGISTYCZNY JAKO PRZEDSIĘBIORSTWO ŚWIADCZĄCE USŁUGI LOGISTYCZNE 109
Rozdział 3. Identyfikacja przedsiębiorstw świadczących usługi logistyczne 111 3.1. Istota i przedmiot działania usługodawców logistycznych 111 3.2. Usługodawcy logistyczni w Polsce w 2010 roku 129 3.3. Typologia usługodawców logistycznych 142 3.4. Ewolucja i rozwój usługodawców logistycznych 166
Część III. MODELE BIZNESOWE USŁUGODAWCÓW LOGISTYCZNYCH 183
Rozdział 4. Charakterystyka modelu biznesu 185 4.1. Zdefiniowanie modelu biznesu 185 4.2. Komponenty modelu biznesu 192 4.3. Determinanty wyboru modelu biznesu 205 4.4. Zmiana modelu biznesu w kierunku modelu zarządzania poprzez wartość 210
Rozdział 5. Identyfikacja modeli biznesu w sektorze usług logistycznych 215 5.1. Macierz rozwoju – założenia badawcze 215 5.2. Usługodawcy logistyczni w macierzy rozwoju 219 5.3. Macierz rozwoju usługodawców logistycznych w dobie kryzysu 234 5.4. Podsumowanie badań 246
Zakończenie 251
Załącznik 1. Macierz rozwoju usługodawców logistycznych w latach 2004-2007 (mediana) 261 Załącznik 2. Macierz rozwoju usługodawców logistycznych w latach 2004-2007 (średnia wartość indeksu) 262 Załącznik 3. Macierz rozwoju usługodawców logistycznych w latach 2004-2007 (zmiana przychodu i rentowności) 264 Załącznik 4. Macierz rozwoju usługodawców logistycznych w latach 2004-2007 (średnia wartość indeksu przychodu i rentowności) 265 Załącznik 5. Macierz rozwoju usługodawców logistycznych w latach 2007-2009 (mediana) 266 Załącznik 6. Macierz rozwoju usługodawców logistycznych w latach 2007-2009 (średnia wartość indeksu) 267 Załącznik 7. Macierz rozwoju usługodawców logistycznych w latach 2007-2009 (zmiana przychodu i rentowności) 268 Załącznik 8. Macierz rozwoju usługodawców logistycznych w latach 2007-2009 (średnia wartość indeksu przychodu i rentowności) 269
Czy chcesz podesłać nam komentarz i opinię o produkcie
Jeśli miałeś okazję korzystać z pokazywanego modele rozwoju usługodawców logistycznych, AZ#71D744DDEB/DL-ebwm/pdf wyślij swoją subiektywną recenzję i opinię. Wskaż jakie są Twoje z użytkowania, czy możesz zarekomendować produkt, a także czy relacja jakość / cena jest dla Ciebie dobra.