Zdjęcia Grzegorz karasiewicz Marketingowe strategie internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw. podejście holistyczne
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Marketingowe strategie internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw. podejście holistyczne (Grzegorz Karasiewicz)
Do kupienia w: Marka: Grzegorz Karasiewicz
54,14 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Marketingowe strategie internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw. Podejście holistyczne Autor Grzegorz Karasiewicz Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-264-5801-9...
Prezentowany artykuł Grzegorz karasiewicz Marketingowe strategie internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw. podejście holistyczne nabędziesz w TaniaKsiazka.pl w okazyjnej cenie 54,14 zł. Oferta ta jest wynikiem szerokiego porównania ogromnej liczby sklepów internetowych.
Podstawowe cechy
ISBN
9788326458019
Autor
Grzegorz karasiewicz
Sprawdź promocyjne oferty na Grzegorz karasiewicz Marketingowe strategie internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw. podejście holistyczne
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Grzegorz karasiewicz Marketingowe strategie internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw. podejście holistyczne jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Grzegorz karasiewicz Marketingowe strategie internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw. podejście holistyczne (sklep TaniaKsiazka.pl)
54,14 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Informacje na temat dostępności produktów i obowiązujących cen wykorzystane w zestawieniu są synchronizowane w zasadzie w czasie rzeczywistym.
Pełny opis produktu
Tytuł Marketingowe strategie internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw. Podejście holistyczne Autor Grzegorz Karasiewicz Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-264-5801-9 linia Monografie ekonomiczne Rok wydania 2013 liczba stron 408 Format pdf Spis treści Wstęp str. 9
1. Marketingowa strategia internacjonalizacji - istota, wymiary i determinanty str. 19
1.1. Istota marketingowej strategii internacjonalizacji str. 19
1.2. Strategie ekspansji zagranicznej str. 28
1.3. Strategie obsługi rynków zagranicznych str. 43
1.4. Determinanty marketingowej strategii internacjonalizacji str. 93
1.5. Podsumowanie - cel pracy i struktura dalszych rozważań str. 108
2. Teorie internacjonalizacji przedsiębiorstw str. 109
2.1. Modele ekonomiczne internacjonalizacji przedsiębiorstwa str. 114
2.2. Modele produktowe internacjonalizacji przedsiębiorstwa str. 122
2.3. Modele finansowe internacjonalizacji przedsiębiorstwa str. 125
2.4. Modele behawioralne internacjonalizacji przedsiębiorstwa str. 132
2.5. Modele zasobowe internacjonalizacji przedsiębiorstwa str. 146
2.6. Podsumowanie - teorie internacjonalizacji przedsiębiorstwa str. 160
3. Przegląd badań internacjonalizacji przedsiębiorstw i jej efektów str. 170
3.1. Identyfikacja badań empirycznych internacjonalizacji przedsiębiorstw i jej efektów str. 170
3.2. Charakterystyka badań internacjonalizacji przedsiębiorstw i jej efektów (relacja M-P) str. 172
3.3. Wyniki badań internacjonalizacji przedsiębiorstw i jej efektów str. 209
3.4. Podsumowanie - ograniczenia i luki w badaniach internacjonalizacji przedsiębiorstw i jej efektów str. 230
4. Metodyka i analiza wyników badań własnych str. 235
4.1. Metodyka badań własnych str. 235
4.2. Analiza strategii internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw - wyniki badań str. 266
4.3. Podsumowanie i ograniczenia przeprowadzonych badań str. 311
Podsumowanie - interpretacja wyników badań i kierunki dalszych badań str. 319
Aneks. Wykaz badań internacjonalizacji przedsiębiorstw i jej efektów str. 325
Bibliografia str. 367
Indeks str. 401
Parametry
ISBN
9788326458019
Autor
Grzegorz karasiewicz
Wydawnictwo
Wolters kluwer polska sa
Ilość stron
408
Rok wydania
2013
Kategoria
E-booki
Producent
Grzegorz Karasiewicz
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Bronisław D.
26.11.2024
Każda przesłana opinia użytkownika jest dla nas bardzo istotna
Jeśli tylko skorzystać z pokazywanego Grzegorz karasiewicz Marketingowe strategie internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw. podejście holistyczne podziel się z nami swoją subiektywną recenzją lub opinią. Powiedz jakie są Twoje wrażenia z korzystania, czy nie żałujesz zakupu oraz czy relacja ceny do jakości jest na satysfakcjonującym poziomie.