Zdjęcia marketing terytorialny w ujeciu relacyjnym
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Marketing terytorialny w ujeciu relacyjnym (Wawrzyniec Rudolf)
Do kupienia w: Marka: Wawrzyniec Rudolf
22,89 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Marketing terytorialny w ujeciu relacyjnym Autor Wawrzyniec Rudolf Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ISBN 978-83-8088-290-4 Rok wydania 2016 Łódź Wydanie 1 ilość...
Sugerowany towar marketing terytorialny w ujeciu relacyjnym dostępny jest w TaniaKsiazka.pl w naprawdę promocyjnej cenie 22,89 zł. Oferta ta jest efektem dogłębnej analizy wielu sklepów i hurtowni online.
Podstawowe cechy
ISBN
9788380882904
Autor
Rudolf wawrzyniec
Sprawdź promocyjne oferty na marketing terytorialny w ujeciu relacyjnym
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na marketing terytorialny w ujeciu relacyjnym jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
marketing terytorialny w ujeciu relacyjnym (sklep TaniaKsiazka.pl)
22,89 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Dane na temat obowiązujących cen i dostępności użyte w naszym rankingu są indeksowane w zasadzie w czasie rzeczywistym.
Pełny opis produktu
Tytuł Marketing terytorialny w ujeciu relacyjnym Autor Wawrzyniec Rudolf Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ISBN 978-83-8088-290-4 Rok wydania 2016 Łódź Wydanie 1 ilość stron 272 Format pdf Spis treści Wstęp 9
Rozdział 1. Ewolucja zarządzania publicznego w kierunku relacyjnym 19 1.1. Różnice pomiędzy zarządzaniem w sektorze publicznym i prywatnym 20 1.2. Ewolucja zarządzania publicznego w kierunku otwartości organizacji 23 1.2.1. Model biurokratyczny (Public Administration – PA) 25 1.2.2. Nowe zarządzanie publiczne (New Public Management – NPM) 27 1.2.3. Współrządzenie publiczne (Public Governance – PG) 30 1.3. Partnerskie zarządzanie publiczne 35 1.4. Podsumowanie 38
Rozdział 2. Marketing terytorialny w ujęciu transakcyjnym i relacyjnym 41 2.1. Marketing w sektorze publicznym 42 2.1.1. Sektor publiczny a rynek w badaniach naukowych 42 2.1.2. Kierunki rozwoju marketingu w sektorze publicznym 47 2.2. Geneza i rozwój marketingu terytorialnego 50 2.2.1. Geneza marketingu terytorialnego 50 2.2.2. Typologia podejść badawczych w marketingu terytorialnym 51 2.2.3. Rozwój marketingu terytorialnego w Polsce 54 2.3. Marketing relacji w sektorze przedsiębiorstw 57 2.3.1. Rozwój marketingu relacji w sektorze przedsiębiorstw 57 2.3.2. Marketing interesariuszy jako nowy wymiar marketingu relacji 66 2.4. Marketing relacji w sektorze publicznym 71 2.5. Podsumowanie 74
Rozdział 3. Rozwój relacji międzyorganizacyjnych w sektorze publicznym 77 3.1. Rola partnerstwa w rozwoju terytorialnym 78 3.2. Typy relacji międzyorganizacyjnych i ich rozwój 84 3.3. Teorie opisujące współdziałanie międzyorganizacyjne 91 3.3.1. Teoria zależności od zasobów (resource dependency theory) 92 3.3.2. Teoria wymiany relacyjnej (relational exchange theory) 94 3.3.3. Teoria kosztów transakcyjnych (transaction cost theory) 95 3.4. Typologie współdziałania międzyorganizacyjnego 97 3.4.1. Rodzaje i rozmiary relacji partnerskich 97 3.4.2. Relacje międzyorganizacyjne w warunkach polskich samorządów województw 99 3.5. Podsumowanie 103
Rozdział 4. Metodyka badań empirycznych 105 4.1. Przesłanki prowadzonych badań i założenia badawcze 107 4.2. Operacjonalizacja pojęć 109 4.3. Uzasadnienie wyboru wielokrotnego studium przypadku jako metody badań 114 4.4. Etapy badania, a także używane metody i narzędzia badawcze 116 4.4.1. Studia literaturowe i analiza bibliometryczna (etap 1) 117 4.4.2. Badania eksploracyjne (etap 2) 118 4.4.3. Badanie relacji region–miasto (etap 3) 127 4.5. Podsumowanie 133
Rozdział 5. Organizacja terytorialna i jej relacje z interesariuszami instytucjonalnymi w kontekście prowadzenia polityki rozwoju – wyniki badań empirycznych 135 5.1. Ocena otwartości organizacji terytorialnej i jej interesariuszy instytucjonalnych w opinii menedżerów 136 5.1.1. Otwartość organizacji terytorialnej (urzędu marszałkowskiego) i jej interesariuszy instytucjonalnych w ocenie badanych menedżerów 137 5.1.2. Identyfikacja partnerów do współpracy dla organizacji terytorialnej na szczeblu regionu 143 5.1.3. Badanie otwartości organizacji terytorialnej metodą „enigmatyczny klient" (mystery client) 145 5.2. Czynniki wpływające na współpracę zewnętrzną organizacji terytorialnej 148 5.2.1. Czynniki skłaniające do współpracy i utrudniające współpracę 149 5.2.2. Czynniki charakteryzujące współpracę organizacji terytorialnej z podmiotami publicznymi 153 5.2.3. Czynniki charakteryzujące współpracę organizacji terytorialnej z partnerami niepublicznymi 162 5.2.4. Pożądane cechy publicznego i niepublicznego partnera do współpracy 165 5.3. Specyfika relacji organizacji terytorialnej na szczeblu regionu z lokalnymi JST 168 5.3.1. Obszary merytoryczne we współdziałaniu samorządu województwa z lokalnymi JST 168 5.3.2. Ocena zaangażowania kierownictwa organizacji terytorialnej we współdziałanie z lokalnymi JST, a także ocena typowych propozycji usprawnień tego cyklu 170 5.3.3. Współpraca zarządu województwa z podmiotami instytucjonalnymi w ocenie interesariuszy instytucjonalnych 172 5.3.4. Postawy menedżerów publicznych wobec propozycji upraszczania procesu współdziałania region–lokalne JST 177 5.4. Podsumowanie i interpretacja wyników badań 179
Rozdział 6. Współdziałanie regionu i miasta w marketingowych procesach pozyskiwania przenośnych czynników wzrostu – wyniki badań empirycznych 185 6.1. Rola miast i regionów w dysponowaniu zasobami 186 6.2. Klasyfikacja regionów ze względu na udział stolicy w zasobach regionu ogółem 188 6.3. Oceny potencjału stolicy w regionie z perspektywy piękności inwestycyjnej, turystycznej i akademickiej 191 6.3.1. Rola stolicy w regionie na rynku inwestycyjnym 191 6.3.2. Rola stolicy w regionie na rynku turystycznym 194 6.3.3. Rola stolicy w regionie na rynku akademickim 197 6.3.4. Zasoby stolicy w regionie w ujęciu syntetycznym 199 6.4. Ocena współdziałania pomiędzy regionem a miastem w zakresie realizacji procesów marketingowych 205 6.4.1. Kryteria oceny i ich wagi 206 6.4.2. Ocena subiektywna współdziałania dokonana poprzez menedżerów relacji 206 6.4.3. Miary obiektywne współdziałania 209 6.5. Zestawienie wyników badań i ich interpretacja 214
Zakończenie 219 Bibliografia 225 Summary 235 Załączniki 241 Spis tabel, rysunków i załączników 265 Od Redakcji 271
Parametry
ISBN
9788380882904
Autor
Rudolf wawrzyniec
Wydawnictwo
Uniwersytetu łódzk wydawnictwo
Ilość stron
272
Rok wydania
2016
Kategoria
E-booki
Producent
Wawrzyniec Rudolf
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Waldemar E.
28.11.2024
Każda nadesłana opinia użytkownika jest dla nas niesamowicie ważna
Jeśli udało Ci się korzystać z oferowanego marketing terytorialny w ujeciu relacyjnym podziel się z odwiedzającymi swoją opinią i oceną. Zaakcentuj jakie są Twoje z użytkowania, czy nie żałujesz zakupu oraz czy relacja jakość / cena jest na dobrym poziomie.