Zdjęcia marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych (Henryk Mruk)
Do kupienia w: Marka: Henryk Mruk
48,45 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych Autor Henryk Mruk Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-264-8608-1 seria Poradniki ABC Rok wydania 2015 ilość...
Proponowany w naszejporownywarce artykuł marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych możesz kupić w TaniaKsiazka.pl w naprawdę wartej rozważenia cenie wynoszącej 48,45 zł. Promocja ta jest wynikiem kompleksowej analizy wielu sklepów w naszej bazie.
Podstawowe cechy
ISBN
9788326486081
Autor
Henryk mruk
Sprawdź promocyjne oferty na marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych (sklep TaniaKsiazka.pl)
48,45 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Dane na temat obowiązujących cen i dostępności towaru zastosowane w powyższym zestawieniu są pobierane w zasadzie bez żadnych opóźnień.
Pełny opis produktu
Tytuł Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych Autor Henryk Mruk Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-264-8608-1 kolekcja Poradniki ABC Rok wydania 2015 liczba stron 180 Format pdf Spis treści Wstęp | str. 7
Rozdział 1 Gabinety lekarskie na rynku usług zdrowotnych | str. 11
Rozdział 2 Koncepcja marketingowego zarządzania gabinetem lekarskim | str. 15
Rozdział 3 Otoczenie gabinetu lekarskiego | str. 25
Rozdział 4 Sposoby konkurowania gabinetów lekarskich | str. 35
Rozdział 5 Segmentacja pacjentów a działania gabinetu | str. 43
Rozdział 6 Zachowania pacjentów | str. 50
Rozdział 7 Badania marketingowe na rynku usług medycznych | str. 59
Rozdział 8 Strategia towaru | str. 71
Rozdział 9 Usługi gabinetów lekarskich | str. 76
Rozdział 10 Zarządzanie wizerunkiem placówki medycznej | str. 86
Rozdział 11 Zarządzanie marką placówki medycznej | str. 98
Rozdział 12 Strategie cenowe gabinetów lekarskich | str. 104
Rozdział 13 Promocja gabinetów lekarskich | str. 113
Rozdział 14 Rola personelu w zarządzaniu marketingowym | str. 129
Rozdział 15 Neuromarketing a działania gabinetu | str. 141
Rozdział 16 Plan marketingowy gabinetu lekarskiego | str. 150
Rozdział 17 Negocjacje w sferze usług zdrowotnych | str. 158
Zakończenie | str. 173
Bibliografia | str. 175
Parametry
ISBN
9788326486081
Autor
Henryk mruk
Wydawnictwo
Wolters kluwer polska sa
Ilość stron
180
Rok wydania
2015
Kategoria
E-booki
Producent
Henryk Mruk
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Józef P.
27.11.2024
Wysłane opinie / recenzje produktu Henryk Mruk mogą pomóc innym odwiedzającym
Jeśli miałeś szansę korzystać z prezentowanego marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych podziel się z nami oceną i opinią. Powiedz jakie są Twoje z użytkoania, czy możesz zarekomendować produkt oraz czy relacja cena / jakość jest dla Ciebie satysfakcjonująca.