Zdjęcia komunikacja medialna placówek oświatowych jako instytucji usług publicznych, AZ#7472C3E8EB/DL-ebwm/pdf
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Komunikacja medialna placówek oświatowych jako instytucji usług publicznych, AZ#7472C3E8EB/DL-ebwm/pdf (Zbigniew Widera, Paweł Sarna)
Do kupienia w: Marka: Zbigniew Widera, Paweł Sarna
19,95 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Komunikacja medialna placówek oświatowych jako instytucji usług publicznych Podtytuł Studium przypadku Autorzy Zbigniew Widera, Paweł Sarna Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu...
Proponowany w naszejporownywarce cen artykuł komunikacja medialna placówek oświatowych jako instytucji usług publicznych, AZ#7472C3E8EB/DL-ebwm/pdf możesz nabyć w TaniaKsiazka.pl w kuszącej cenie 19,95 zł. Oferta ta jest wynikiem kompleksowych porównan wielu sklepów w bazie danych.
Podstawowe cechy
ISBN
9788378752684
Autor
Zbigniew widera;paweł sarna
Sprawdź promocyjne oferty na komunikacja medialna placówek oświatowych jako instytucji usług publicznych, AZ#7472C3E8EB/DL-ebwm/pdf
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na komunikacja medialna placówek oświatowych jako instytucji usług publicznych, AZ#7472C3E8EB/DL-ebwm/pdf jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
komunikacja medialna placówek oświatowych jako instytucji usług publicznych, AZ#7472C3E8EB/DL-ebwm/pdf (sklep TaniaKsiazka.pl)
19,95 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Dane na temat cen i dostępności produktu wykorzystane w naszym rankingu zczytywane są niemal natychmiast.
Pełny opis produktu
Tytuł Komunikacja medialna placówek oświatowych jako instytucji usług publicznych Podtytuł Studium przypadku Autorzy Zbigniew Widera, Paweł Sarna Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-268-4 Rok wydania 2015 ilość stron 323 Format pdf Spis treści Wstęp 7 1. Media w komunikacji marketingowej organizacji usług publicznych 13 1.1. Media a komunikowanie 15 1.2. Marketing instytucji oświatowych — na tle ewolucji marketingu 29 1.3. Relacja jako podstawa działań marketingowych organizacji usługowej 46 1.4. Szkoła jako instytucja usług publicznych działająca na obszarze samorządu terytorialnego 68 1.5. Podstawy funkcjonowania public relations w administracji samorządowej 98 1.6. Praktyka działań public relations w komunikacji marketingowej instytucji oświaty z wykorzystaniem mediów 112 2. Komunikacja medialna instytucji oświatowych — media konwencjonalne 133 2.1. Rola i zadania rzecznika prasowego. Kontakty z prasą, radiem i telewizją 135 2.2. Szkoła w mediach lokalnych 144 2.3. Czasopisma i magazyny adresowane do środowiska oświatowego, a także prasa opinii 169 3. Problematyka „Magazynu Szkolnego" 183 3.1. Zawartość czasopisma — charakterystyka 185 3.2. Przepisy prawne 224 3.3. Relacje z imprez szkolnych, konferencji 226 3.4. Programy, projekty, akcje edukacyjne 230 3.5. Konkursy 233 3.6. Sprawozdania z działalności / rozwój i inwestycje 235 3.7. Współpraca międzyszkolna/międzynarodowa 238 3.8. Świeże rozwiązania edukacyjne 240 3.9. Problemy na drodze wychowawczej 242 3.10. Wspomaganie edukacji 248 3.11. Podsumowania/raporty 250 3.12. Twórczość własna uczniów i nauczycieli 251 3.13. Propagowanie wiedzy organicznej 253 3.14. Ogłoszenia/reklamy 254 4. Internet Public Relations w placówkach oświatowych 259 4.1. Polskie doświadczenia Internet PR 261 4.2. Internet PR w szkole 265 4.3. Witryny internetowe szkół w województwie śląskim — wyniki badań 271 Zakończenie 293 Bibliografia 303 Spis rysunków 317 Spis tabel 318 Spis wykresów 319 Aneks 321
Parametry
ISBN
9788378752684
Autor
Zbigniew widera;paweł sarna
Ilość stron
323
Rok wydania
2015
Kategoria
E-booki
Producent
Zbigniew Widera, Paweł Sarna
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Jadwiga W.
26.11.2024
Czy możesz podać nam opinię o produkcie
Jeżeli tylko miałeś szansę skorzystać z produktu komunikacja medialna placówek oświatowych jako instytucji usług publicznych, AZ#7472C3E8EB/DL-ebwm/pdf podziel się z odwiedzającymi swoją opinią lub recenzją. Zaakcentuj jakie są Twoje z użytkowania, czy nie żałujesz zakupu produktu, a także czy relacja jakość / cena jest satysfakcjonująca.