Zdjęcia Magdalena tusińska Konkurencyjność międzynarodowa a rozwój społeczno-gospodarczy
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Konkurencyjność międzynarodowa a rozwój społeczno-gospodarczy (Magdalena Tusińska)
Do kupienia w: Marka: Magdalena Tusińska
25,18 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Konkurencyjność międzynarodowa a rozwój społeczno-gospodarczy Podtytuł Przypadek Polski na tle krajów UE Autor Magdalena Tusińska Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu...
Proponowany wporownywarce artykuł Magdalena tusińska Konkurencyjność międzynarodowa a rozwój społeczno-gospodarczy jest dostępny w TaniaKsiazka.pl w kuszącej cenie 25,18 zł. Oferta ta jest wynikiem dogłębnych analiz setek hurtowni i sklepów internetowych.
Podstawowe cechy
ISBN
9788378751861
Autor
Magdalena tusińska
Sprawdź promocyjne oferty na Magdalena tusińska Konkurencyjność międzynarodowa a rozwój społeczno-gospodarczy
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Magdalena tusińska Konkurencyjność międzynarodowa a rozwój społeczno-gospodarczy jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Magdalena tusińska Konkurencyjność międzynarodowa a rozwój społeczno-gospodarczy (sklep TaniaKsiazka.pl)
25,18 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Dane o cenach i dostępności użyte w zestawieniu indeksowane są prawie natychmiast.
Pełny opis produktu
Tytuł Konkurencyjność międzynarodowa a rozwój społeczno-gospodarczy Podtytuł Przypadek Polski na tle krajów UE Autor Magdalena Tusińska Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-186-1 Rok wydania 2014 Katowice Wydanie 1 ilość stron 208 Format pdf Spis treści WSTĘP 7 Rozdział I.Konkurencyjność – kwestie teoretyczne i metodologiczne 11 1.1. Istota i typy konkurencyjności 11 1.2. Konkurencyjność gospodarki 16 1.2. Teoria wobec konkurencyjności gospodarki 28 1.2.1. Model M.E. Portera i jego modyfikacje 28 1.2.2. Teorie międzynarodowej podmiany gospodarczej 30 1.2.3. Trend instytucjonalny 35 1.2.4. Teorie wzrostu i rozwoju gospodarczego 37 1.5. Konkurencyjność gospodarek w obliczu globalizacji i integracji 40 Rozdział II. Rozwój społeczno-ekonomiczny jako wyznacznik konkurencyjności gospodarki 45 2.1. Rozwój społeczno-ekonomiczny – ujęcie teoretyczne 45 2.2. Koncepcje etapowego rozwoju gospodarek 53 2.3. Etapowe koncepcje rozwoju a współczesna rzeczywistość gospodarcza 59 2.4. Proces konwergencji a rozwój doganiający 70 Rozdział III. Konkurencyjność polskiej gospodarki na tle gospodarek krajów Unii Europejskiej 80 3.1. Uwarunkowania konkurencyjności polskiej gospodarki 80 3.2. Metodologia badania 90 3.3. Granica cywilizacyjna i aktualne cele rozwojowe krajów Unii Europejskiej jako tło doboru zmiennych 95 3.4. Charakterystyka zmiennych diagnostycznych biorących udział w badaniu 104 3.5. Wyniki badań – rankingi konkurencyjności 109 Rozdział IV. Rola państwa w budowaniu konkurencyjności gospodarki Polski 119 4.1. Relacje państwo – gospodarka w kontekście kreowania konkurencyjności. Istota strategii 119 4.2. Strategie rozwoju wobec wyzwań XXI w. 128 4.2.1. Strategia Lizbońska – cele i próby realizacji 128 4.2.2. Strategia „Europa 2020" 133 4.2.3. Polskie strategie rozwoju 138 4.3. Polski Krajowy Program Reform a wyniki badań 142 4.3.1. Innowacyjność dla wzrostu inteligentnego 142 4.3.2. Infrastruktura dla wzrostu jednostajnego 148 4.3.3. Aktywność dla wzrostu sprzyjającego włączeniu społecznemu 154 4.3.4. Krajowy Program Reform – próba oceny 157 ZAKOŃCZENIE 161 BIBLIOGRAFIA 165 SPIS RYSUNKÓW 185 SPIS TABEL 185 ANEKS STATYSTYCZNY 187
Parametry
ISBN
9788378751861
Autor
Magdalena tusińska
Ilość stron
208
Rok wydania
2014
Kategoria
E-booki
Producent
Magdalena Tusińska
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Franciszek M.
27.11.2024
Nadesłana przez klienta opinia produktu Magdalena Tusińska może ułatwić zakup innym użytkownikom
Jeśli udało Ci się korzystać z produktu Magdalena tusińska Konkurencyjność międzynarodowa a rozwój społeczno-gospodarczy wyślij swoją subiektywną opinię i recenzję. Zaakcentuj jakie są Twoje odczucia z użytkoania, czy polecasz produkt, a także czy relacja jakość / cena jest dla Ciebie na dobrym poziomie.