Zdjęcia Google Ads. Poradnik na start dla początkujących. Edycja 2024, 978-83-951938-5-9

E-booki

Dostępność: Do kupienia

Google Ads. Poradnik na start dla początkujących. Edycja 2024, 978-83-951938-5-9 (SukceswInternecie.pl)

Do kupienia w: Sklep TaniaKsiazka.pl Marka: SukceswInternecie.pl
46,73 zł
Idź do sklepuSuper oferta

Skrócony opis produktu

najkorzystniejsza w Polsce książka o Google Ads jest w Twoich rękach! · Kompleksowa wiedza funkcjonalna o Google Ads dla początkujących · 20 logicznie podzielonych rozdziałów, z instrukcjami krok...

Proponowany wporownywarce cen towar Google Ads. Poradnik na start dla początkujących. Edycja 2024, 978-83-951938-5-9 możesz nabyć w TaniaKsiazka.pl w interesującej cenie wynoszącej 46,73 zł. Promocja ta stanowi efekt kompleksowego porównania wielu sklepów w bazie.

Podstawowe cechy

ISBN

9788395193859

Autor

Robert duda

Sprawdź promocyjne oferty na Google Ads. Poradnik na start dla początkujących. Edycja 2024, 978-83-951938-5-9

Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Google Ads. Poradnik na start dla początkujących. Edycja 2024, 978-83-951938-5-9 jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:

Google Ads. Poradnik na start dla początkujących. Edycja 2024, 978-83-951938-5-9 (sklep TaniaKsiazka.pl)

46,73 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
  • Informacje o dostępności towaru i zmianach cen wykorzystane w powyższej klasyfikacji są synchronizowane niemal natychmiast.

Pełny opis produktu

najkorzystniejsza w Polsce książka o Google Ads jest w Twoich rękach! · Kompleksowa wiedza poręczna o Google Ads dla początkujących · 20 logicznie podzielonych rozdziałów, z instrukcjami krok po kroku · 350 stron z wiedzą i doświadczeniami zebranymi poprzez 21 lat · Ćwiczenia, porady, a także odpowiedzi na najpopularniejsze pytania · Uruchamianie i optymalizacja kampanii dla poprawy efektów · Najnowszy interfejs Google Ads + niezbędne integracje · Twoja Strategia Google Ads na bazie mojego autorskiego programu · dodatkowo rabaty do 20% na inne materiały edukacyjne · charakterystyczna cena to 109.00 zł. Zakup dzisiaj w promocji za 79,00 zł (oferta ważna jeszcze przez 7 dni) Naucz się jak samodzielnie od A do Z zaplanować oraz uruchomić sprawne kampanie Google Ads i zacząć sprzedawać przez Internet! Skorzystaj z najnowszej wiedzy o Google Ads i z moich 21 letnich doświadczeń z marketingiem internetowym i 13 letnich z Google Ads. Zrealizowałem z wieloma sukcesami kampanie dla moich Klientów za ponad 50 000 000 zł i tymi doświadczeniami oraz gotowymi wskazówkami dzielę się z Tobą w tej książce! Bez zbędnej ściemy! Google Ads jest w książce rozłożony na części pierwsze, ale w zrozumiały dla każdego sposób. Zapewnia, iż po przeczytaniu tej książki samodzielnie uruchomisz i zoptymalizujesz produktywne kampanie w Google Ads! Zacznij od tej książki. Zrób pierwsze kroki i za kilka tygodni zobaczysz, iż sprzedaż przez Internet może być naprawdę prosta, przyjemna i produktywna, a Ty możesz zacząć spełniać swoje marzenia zawodowe i osobiste. Wykorzystaj Internet i bądź szczęśliwym człowiekiem! Robert DudaAutor poradnika. Ekspert marketingu. Specjalizacje to SEO, Google Ads, Google Analytics. Praktyk, wykładowca akademicki, autor książek i kursów. Certyfikowany specjalista Google. Prowadzi efektywne kampanie, praktyczne szkolenia, warsztatowe kursy. 21 lat doświadczenia w marketingu internetowym. Prywatnie szczęśliwy mąż i ojciec dwóch córek. Dumny Ślązak. Spis treści Wprowadzenie 7 Rozdział 1. Google Ads co to? 13 1.1. WPROWADZENIE DO GOOGLE ADS 14 1.2. HISTORIA GOOGLE ADS 14 1.3. JAK DZIAŁA GOOGLE ADS 15 1.4. GŁÓWNE cechy GOOGLE ADS 17 1.5. KORZYŚCI PŁYNĄCE Z zastosowania GOOGLE ADS 19 1.6. WPROWADZENIE DO STRUKTURY KAMPANII GOOGLE ADS 20 1.7. PODSTAWOWE USTAWIENIA KAMPANII GOOGLE ADS 22 Rozdział 2. Konto Google Ads 25 2.1. REJESTRACJA KONTA GOOGLE ADS 26 2.2. PANEL STEROWANIA GOOGLE ADS 34 2.3. NARZĘDZIA I USTAWIENIA KONTA GOOGLE ADS 37 2.4. ZABEZPIECZENIA KONTA GOOGLE ADS 62 2.5. ŚLEDZENIE KONWERSJI W GOOGLE ADS 63 2.6. PODSTAWOWA OPTYMALIZACJA KONTA GOOGLE ADS 64 Rozdział 3. Kampania Google Ads 67 3.1. CO TO JEST KAMPANIA GOOGLE ADS 68 3.2. TYPY KAMPANII GOOGLE ADS 71 3.3. TWORZENIE KAMPANII GOOGLE ADS, KROK PO KROKU 73 3.4. BUDŻET KAMPANII I STRATEGIE USTALANIA STAWEK 81 3.5. CEL KAMPANII 83 3.6. HARMONOGRAM KAMPANII I USTAWIENIA zaawansowanE 85 Rozdział 4. Grupa reklam w Google Ads 88 4.1. CZYM JEST GRUPA REKLAM? 89 4.2. STRUKTURA GRUPY REKLAM 89 4.3. TWORZENIE GRUPY REKLAM, KROK PO KROKU 91 4.4. OPTYMALIZACJA GRUP REKLAM – korzystnE PRAKTYKI 97 Rozdział 5. Słowa kluczowe w Google Ads 100 5.1. WYSZUKIWANIE SŁÓW KLUCZOWYCH. GOOGLE TRENDS 101 5.2. GRUPOWANIE SŁÓW KLUCZOWYCH 104 5.3. TRENDY W SŁOWACH KLUCZOWYCH W GOOGLE ADS 105 5.4. OPTYMALIZACJA SŁÓW KLUCZOWYCH 107 Rozdział 6. Reklamy w wyszukiwarce Google 109 6.1. NAGŁÓWKI REKLAMY W GOOGLE ADS 112 6.2. TEKSTY REKLAMY W GOOGLE ADS 114 6.3. ŚCIEŻKA W REKLAMIE GOOGLE ADS 116 6.4. STRONA DOCELOWA W REKLAMIE W GOOGLE ADS 117 6.5. PowiększENIA/ZASOBY W REKLAMACH GOOGLE ADS 118 Rozdział 7. Reklamy w sieci reklamowej Google 127 7.1. CO TO JEST SIEĆ REKLAMOWA GOOGLE (GDN) 128 7.2. JAK DZIAŁA SIEĆ REKLAMOWA GOOGLE 128 7.3. KORZYŚCI Z KORZYSTANIA Z SIECI REKLAMOWEJ 129 7.4. JAK STWORZYĆ TWOJĄ PIERWSZĄ KAMPANIĘ W SIECI REKLAMOWEJ, KROK PO KROKU 130 7.5. REKLAMY W SIECI GDN. Warianty I prawidłowE PRAKTYKI 140 7.6. GDN W EMAIL MARKETINGU 146 7.7. POTENCJAŁ YOUTUBE W SIECI REKLAMOWEJ GOOGLE 147 7.8. JAK DZIAŁA KIEROWANIE W GDN 148 7.9. PODSUMOWANIE 149 Rozdział 8. CPC, CTR i Wynik jakości 150 8.1. CPC W GOOGLE ADS. 151 8.2. CTR W GOOGLE ADS. 157 8.3. WYNIK JAKOŚCI. 160 Rozdział 9. Remarketing w Google Ads 164 9.1. CO TO JEST REMARKETING W GOOGLE ADS 165 9.2. JAK DZIAŁA REMARKETING W GOOGLE ADS 166 9.3. KORZYŚCI Z KORZYSTANIA Z REMARKETINGU W GOOGLE ADS 167 9.4. REMARKETING DYNAMICZNY + URUCHOMIENIE KONTA MERCHANT CENTER 169 9.5.REMARKETING W SIECI WYSZUKIWANIA (RLSA) 175 9.6. REMARKETING W PANELU GOOGLE ADS 177 9.7. GRUPY REMARKETINGOWE – FUNDAMENT KAMPANII 178 9.8. SEGMENTY NIESTANDARDOWE W GOOGLE ADS 181 9.9. JAK ZAPLANOWAĆ KAMPANIĘ REMARKETINGOWĄ W GOOGLE ADS 185 9.10. NajkorzystniejszE PRAKTYKI W REMARKETINGU W GOOGLE ADS 186 9.11. PODSUMOWANIE O REMARKETINGU. 187 Rozdział 10. Kampanie video na YouTube 188 10.1. WZROST ZNACZENIA TREŚCI wideo W KOMUNIKACJI 187 10.2. DLACZEGO WARTO KORZYSTAĆ Z KAMPANII wideo NA YOUTUBE 191 10.3. Rodzaje FORMATÓW video NA YOUTUBE 193 10.4. JAK PRZYGOTOWAĆ KAMPANIĘ video NA YOUTUBE 205 10.5. NajkorzystniejszE PRAKTYKI W KAMPANIACH wideo NA YOUTUBE 209 Rozdział 11. Konwersja w Google Ads 211 11.1. DLACZEGO KONWERSJA JEST WAŻNA W GOOGLE ADS 212 11.2. JAK ZDEFINIOWAĆ KONWERSJĘ W GOOGLE ADS 213 11.3. URUCHOMIENIE KONWERSJI W GOOGLE ADS, KROK PO KROKU 214 11.4. IMPORT KONWERSJI Z GOOGLE ANALYTICS, KROK PO KROKU 219 11.5. KONFIGURACJA I OPTYMALIZACJA KONWERSJI NA KONCIE I W KONWERSJE W KAMPANIACH 222 11.6. JAK OPTYMALIZOWAĆ KAMPANIE POD KĄTEM KONWERSJI 226 11.7. PODSUMOWANIE 226 Rozdział 12. Planer słów kluczowych Google Ads 227 12.1. JAK DZIAŁA PLANNER SŁÓW KLUCZOWYCH GOOGLE ADS 228 12.2. JAK KORZYSTAĆ Z PLANERA SŁÓW KLUCZOWYCH GOOGLE ADS 228 12.3. JAK WYBRAĆ stosowne SŁOWA KLUCZOWE 232 12.4. JAK wykorzystać SŁOWA KLUCZOWE Z PLANNERA DO NOWEJ KAMPANII REKLAMOWEJ lub GRUPY REKLAM? 232 12.5. JAK efektywnOŚĆ SŁÓW KLUCZOWYCH 233 12.6. PODSUMOWANIE 233 Rozdział 13. Kampanie Performance Max w Google Ads 234 13.1. CO TO SĄ KAMPANIE PERFORMANCE MAX 235 13.2. JAKIE SĄ mocne strony KAMPANII PERFORMANCE MAX 235 13.3. Jak najlepiej wykorzystać kampanie Performance Max 236 13.4. Pierwsza kampania Performance Max, krok po kroku 239 13.5. JAKIE SĄ najlepszE PRAKTYKI DLA KAMPANII PERFORMANCE MAX 251 Rozdział 14. Strategia Google Ads 252 14.1. Strategia Google Ads - CEL KAMPANII (KONWERSJE) 258 14.2. Strategia Google Ads – GRUPA DOCELOWA 260 14.3. Strategia Google Ads – SŁOWA KLUCZOWE 263 14.4. Strategia Google Ads – ALTERNATYWA/DOPEŁNIENIE 265 14.5. Strategia Google Ads – BUDŻET KAMPANII 268 14.6. Strategia Google Ads – JĘZYKI I JĘZYKI INTERFEJSU 272 14.7. Strategia Google Ads – SŁOWA WYKLUCZAJĄCE 275 14.8. Strategia Google Ads – REGION 277 14.9. Strategia Google Ads – PROMOCJA / cena 279 14.10. Strategia Google Ads – parametry, TYPY, URLE, INNE 282 Rozdział 15. Strategie ustalania stawek 284 15.1. STRATEGIE USTALANIA STAWEK W GOOGLE ADS 285 15.2. KLIKNIĘCIA – USTALANE CPC 287 15.3. KONWERSJE – INTELIGENTNE USTALANIE STAWEK 289 Rozdział 16. Integracja Google Ads z innymi narzędziami Google 297 16.1. INTEGRACJA GOOGLE ADS Z ANALYTICS 298 16.2. INTEGRACJA GOOGLE ADS Z MERCHANT CENTER 302 16.3. INTEGRACJA GOOGLE ADS Z GOOGLE OPTIMIZE 304 16.4. INTEGRACJA GOOGLE ADS Z GOOGLE TAG MANAGER 305 16.5. INTEGRACJA GOOGLE ADS Z LOOKER STUDIO 307 Rozdział 17. Google Shopping – reklamy produktowe w Google Ads 308 17.1. WPROWADZENIE DO GOOGLE SHOPPING/GOOGLE ZAKUPY 309 17.2. URUCHOMIENIE KAMPANII W GOOGLE ZAKUPY W 10 KROKACH 312 Rozdział 18. Typy dostosowania w Google Ads 316 Rozdział 19. Słowa wykluczające w Google Ads 320 19.1. GENEZA SŁÓW WYKLUCZAJĄCYCH W GOOGLE ADS 322 19.2. WYKLUCZAJĄCE SŁOWA NA zróżnicowanYM POZIOMIE 323 19.3. ZASADA DZIAŁANIA SŁÓW WYKLUCZAJĄCYCH. 325 19.4. WALORY SŁÓW WYKLUCZAJĄCYCH. 326 19.5. RAPORT WYSZUKIWANYCH HASEŁ TO FUNDAMENT SUKCESU 328 Rozdział 20. Kosztowne błędy w Google Ads 331 20.1. USTALENIE CELU KAMPANII 332 20.2. Wybór SŁÓW KLUCZOWYCH 333 20.3. PrzypasowanE NAGŁÓWKI 335 20.4. BRAK zastosowania powiększEŃ/ZASOBÓW 336 20.5. NIEODPOWIEDNIA STRONA DOCELOWA 338 20.6. NIEPOPRAWNE OKREŚLANIE STAWEK 340 20.7. BRAK ANALIZY WYSZUKIWANYCH HASEŁ 341 20.8. NIEPOPRAWNE KONWERSJE 343 20.9. BRAK WYKLUCZONYCH MIEJSC (GDN) 345 20.10. JEDNA KAMPANIA PERFORMANCE MAX 346 Podsumowanie 348

Parametry

ISBN

9788395193859

Autor

Robert duda

Wydawnictwo

Spozycjonowani.pl robert duda

Rok wydania

2023

Kategoria

E-booki

Producent

SukceswInternecie.pl

Opinia użytkowników

-

Opinie oraz Recenzje

Kazimierz G.
Kazimierz G.
29.05.2024
Przesłana opinia produktu SukceswInternecie.pl ułatwic decyzję zakupową innym odwiedzającym
Jeżeli korzystać z proponowanego Google Ads. Poradnik na start dla początkujących. Edycja 2024, 978-83-951938-5-9 podziel się z nami recenzją lub opinią. Zaakcentuj jakie są Twoje odczucia ze stosowania, czy polecasz produkt, a także czy relacja jakość / cena jest dobra.

Dodaj opinię lub recenzję

Powiązane

Rekomendacja
SukceswInternecie.pl Marketing Internetowy. Jak znaleźć klientów i sprzedawać przez Internet?! Edycja 2024 (E-book)
Jak znaleźć Klientów i sprzedawać przez Internet? Edycja 2024. Poradnik o marketingu internetowym dla początkujących. Dopiero zaczynasz...
Rekomendacja
SukceswInternecie.pl Google Ads. Poradnik na start dla początkujących. Edycja 2024, 978-83-951938-5-9
najkorzystniejsza w Polsce książka o Google Ads jest w Twoich rękach! · Kompleksowa wiedza ergonomiczna o Google Ads dla początkujących...
Rekomendacja
SukceswInternecie.pl Seo. poradnik o pozycjonowaniu stron dla początkujących. edycja 2024. Sukceswinternecie.pl
Najnowsza w Polsce książka o SEO już dostępna! • 10 rozdziałów na temat SEO od A do Z, dla początkujących • Kompleksowa wiedza teoretyczna...
Wybrane dla Ciebie
Rekomendacja
Love Me, My Dear
Do sklepu Szczegóły

Love Me, My Dear

39,88 zł
Zakazany romans uczennicy i dyrektora szkoły. Dwudziestoletnia Dream Callahan od zawsze pragnęła szlifować swoje umiejętności artystyczne...
Rekomendacja
Macmillan Mathematics 2B. Pupil's Book + Podręcznik w wersji cyfrowej
seria Macmillan Mathematics asygnowana jest dla dzieci w wieku 6–12 lat i stanowi pomost pomiędzy charakterystycznym nauczaniem matematyki...
Rekomendacja
Starland 1 WB ieBook EXPRESS PUBLISHING
Do sklepu Szczegóły

Starland 1 WB ieBook EXPRESS PUBLISHING

8,79 zł
Rekomendacja
LA The Jungle Book + audio mp3
Do sklepu Szczegóły

LA The Jungle Book + audio mp3

27,90 zł
The Jungle Book - bajka po angielsku dla dzieci - uproszczona językowo lektura z serii Young ELI Readers do nauki języka angielskiego z...
Ossolineum Wybór pism. biblioteka narodowa
Do sklepu Szczegóły

Ossolineum Wybór pism. biblioteka narodowa

23,75 zł
„dobór pism” Mikołaja Reja w opracowaniu Anny Kochan demonstruje się w linii Biblioteka Narodowa po raz drugi. Książka zawiera najważniejsze...
Rekomendacja
Harlan ellison To, co najlepsze. tom 1
Do sklepu Szczegóły

Harlan ellison To, co najlepsze. tom 1

50,31 zł
Najważniejsza premiera fantastyczna ostatnich lat! Harlan Ellison - kontrowersyjny geniusz światowej literatury, prowokator nieustannie...
Rekomendacja
Prosto z mostu, czyli wywody człowieka logicznego
Do sklepu Szczegóły

Prosto z mostu, czyli wywody człowieka logicznego

43,42 zł
Książka podejmuje tematy tabu o których na co dzień ludzie boją się głośno mówić. Pokazuje znane i mniej znane przykłady: obłudy, kłamstwa,...
Rekomendacja
Program Ochrony Roślin Rolniczych 2024
Do sklepu Szczegóły

Program Ochrony Roślin Rolniczych 2024

35,36 zł
Program Ochrony Roślin Rolniczych na rok 2024 jest najnowszą, jedną z wiodących i cyklicznych publikacji wydawanych przez Agro Wydawnictwo....
Rekomendacja
Dzieje rodu krasuskich herbu nowina z piasków-druszkowa w województwie krakowskim
Marek Tomasz Piekarczyk ur. 1957 w Krakowie, wnuk Zofii Friedleinowej z domu Krasuskiej, jest absolwentem II Liceum Ogólnokształcącego im....
Rekomendacja
Pływanie. droga do mistrzostwa
Do sklepu Szczegóły

Pływanie. droga do mistrzostwa

38,00 zł
Jak utrzymywać wydłużoną linię ciała i minimalizować opór wody w stylach dowolnym, grzbietowym, motylkowym i konwencjonalnym? Jak dobrze...
Rekomendacja
Literat Kurs rysowania dla dzieci. dzikie zwierzęta
praktyczna nauka rysowania dla dzieci – wskazówki, jak krok po kroku rysować dzikie zwierzęta: krokodyla, żyrafę, hipopotama, nosorożca,...
Rekomendacja
Abc rysowania dla dzieci
Do sklepu Szczegóły

Abc rysowania dla dzieci

9,03 zł
ergonomiczna nauka rysowania dla dzieci – wskazówki, jak krok po kroku narysować pieska, kotka, kaczuszkę, konika, żabkę, bociana, kurkę,...