Zdjęcia Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Kampania wyborcza w regulacji prawnej i w praktyce
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Kampania wyborcza w regulacji prawnej i w praktyce (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego)
Do kupienia w: Marka: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
26,98 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Kampania wyborcza w regulacji prawnej i w praktyce Podtytuł (stan prawny na 15 lipca 2015 r.) Autor Anna Rakowska-Trela Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ISBN...
Proponowany wporownywarce produkt Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Kampania wyborcza w regulacji prawnej i w praktyce kupisz w TaniaKsiazka.pl w naprawdę interesującej cenie wynoszącej 26,98 zł. Oferta ta jest rezultatem kompleksowego porównania kilkuset sklepów w bazie.
Podstawowe cechy
ISBN
9788379698516
Autor
Anna rakowska-trela
Sprawdź promocyjne oferty na Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Kampania wyborcza w regulacji prawnej i w praktyce
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Kampania wyborcza w regulacji prawnej i w praktyce jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Kampania wyborcza w regulacji prawnej i w praktyce (sklep TaniaKsiazka.pl)
26,98 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Dane o cenach i dostępności wykorzystane w naszym rankingu są synchronizowane niemal bez żadnych opóźnień.
Pełny opis produktu
Tytuł Kampania wyborcza w regulacji prawnej i w praktyce Podtytuł (stan prawny na 15 lipca 2015 r.) Autor Anna Rakowska-Trela Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ISBN 978-83-7969-851-6 Rok wydania 2015 Wydanie 1 ilość stron 461 Format pdf Spis treści Wykaz skrótów 10
Wstęp 12
I. Kampania wyborcza – zagadnienia wprowadzające 20 1. Pojęcie kampanii wyborczej 20 2. Funkcje wyborów a kampania wyborcza 32 3. Kampania wyborcza w konstytucjach i dokumentach międzynarodowych 41 4. Geneza regulacji prawnej kampanii wyborczej w Polsce 54 5. Konstytucyjne ramy kampanii wyborczej w Polsce 63 6. Zasady prawa wyborczego a kampania wyborcza 76
II. Czas trwania kampanii wyborczej 86 1. Determinanty i znaczenie czasu trwania kampanii wyborczej 86 2. Początek i długość kampanii wyborczych w Polsce 93 2.1. Ewolucja rozwiązań dotyczących czasu trwania kampanii wyborczych 93 2.2. Początek i czas trwania kampanii wyborczych w praktyce 98 2.3. Znaczenie prawne rozpoczęcia kampanii wyborczej 106 3. Zakończenie kampanii wyborczej. Cisza wyborcza 117
III. Uczestnicy kampanii wyborczej 142 1. Uczestnicy kampanii wyborczej – możliwe rozwiązania prawne 142 2. Ratio legis istnienia komitetów wyborczych w polskim prawie wyborczym 145 3. Pojęcie i charakter prawny komitetu wyborczego 149 4. Warianty komitetów wyborczych 158 5. Uprawnienia komitetów wyborczych w kampanii wyborczej 165
IV. Agitacja wyborcza i jej formy 178 1. Pojęcie agitacji wyborczej. Agitacja wyborcza a kampania wyborcza 178 2. Formy prowadzenia agitacji wyborczej 194 2.1. Zbieranie podpisów popierających zgłoszenia kandydatów 196 2.2. Zgromadzenia, pochody i manifestacje 198 2.3. Przemówienia 200 2.4. Loterie fantowe, innego typu gry losowe i konkursy 201 2.5. Agitacja wyborcza w Internecie 203
V. Zasady prowadzenia agitacji wyborczej 212 1. Zgoda pełnomocnika wyborczego 212 2. Zbieranie podpisów popierających kandydatów 222 3. Pozakodeksowe ograniczenia agitacji wyborczej 230 4. Kodeksowe ograniczenia agitacji wyborczej 241 4.1. Ograniczenia co do miejsca prowadzenia agitacji wyborczej 241 4.2. Pozostałe kodeksowe ograniczenia agitacji wyborczej 255 5. Problem prowadzenia agitacji wyborczej za pośrednictwem Internetu 261
VI. Materiały wyborcze i ich rozpowszechnianie 268 1. Pojęcie i ochrona materiałów wyborczych 268 2. Zasady rozpowszechniania tworzyw wyborczych 275
VII. Sondaże wyborcze 300 3. Sondaże w kampanii wyborczej 300 4. Zakaz publikacji wyników sondaży w czasie ciszy wyborczej 313
VIII. Kampania wyborcza w radiu i telewizji 324 5. Znaczenie i specyfika kampanii wyborczej w radiu i telewizji 324 6. Pojęcie audycji wyborczej 334 7. Nieodpłatne rozpowszechnianie audycji wyborczych 340 8. Płatne rozpowszechnianie audycji wyborczych 355 9. Debaty wyborcze 366
IX. Postępowanie w trybie wyborczym jako komponent kampanii wyborczej 376 1. Procedury sądowo-wyborcze 376 2. Cel i przedmiot ochrony innowacyjnania w trybie wyborczym 386 3. Ochrona prawdziwości informacji zawartych w materiałach wyborczych a prawo cywilne i prawo prasowe 399 4. Przebieg innowacyjnania w trybie wyborczym 403
Zakończenie 428
Bibliografia 438
Od Redakcji 462
Parametry
ISBN
9788379698516
Autor
Anna rakowska-trela
Wydawnictwo
Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego
Ilość stron
462
Rok wydania
2015
Kategoria
E-booki
Producent
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Mirosław U.
23.11.2024
Każda nadesłana opinia użytkownika jest dla nas ważna
Jeżeli tylko udało Ci się skorzystać z proponowanego Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Kampania wyborcza w regulacji prawnej i w praktyce prześlij ocenę i opinię. Wskaż jakie są Twoje wrażenia z użytkowania, czy nie żałujesz zakupu oraz czy relacja cena / jakość jest na satysfakcjonującym poziomie.