Zdjęcia zaniedbane obszary edukacji - pomiędzy pedagogiką a pedagogiką specjalną, AZ#2E21F45FEB/DL-ebwm/pdf
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Zaniedbane obszary edukacji - pomiędzy pedagogiką a pedagogiką specjalną, AZ#2E21F45FEB/DL-ebwm/pdf (Lichota Edyta Joanna)
Do kupienia w: Marka: Lichota Edyta Joanna
36,10 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Zaniedbane obszary edukacji - pomiędzy pedagogiką a pedagogiką specjalną Podtytuł Wybrane zagadnienia Autor Iwona Chrzanowska Język polski Wydawnictwo Impuls ISBN 978-83-7587-297-2 Rok...
Proponowany wporownywarce produkt zaniedbane obszary edukacji - pomiędzy pedagogiką a pedagogiką specjalną, AZ#2E21F45FEB/DL-ebwm/pdf można nabyć w TaniaKsiazka.pl w naprawdę okazyjnej cenie 36,10 zł. Promocja ta stanowi wynik dogłębnego porównania olbrzymiej liczby sklepów w bazie.
Podstawowe cechy
ISBN
9788375872972
Autor
Iwona chrzanowska
Sprawdź promocyjne oferty na zaniedbane obszary edukacji - pomiędzy pedagogiką a pedagogiką specjalną, AZ#2E21F45FEB/DL-ebwm/pdf
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na zaniedbane obszary edukacji - pomiędzy pedagogiką a pedagogiką specjalną, AZ#2E21F45FEB/DL-ebwm/pdf jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
zaniedbane obszary edukacji - pomiędzy pedagogiką a pedagogiką specjalną, AZ#2E21F45FEB/DL-ebwm/pdf (sklep TaniaKsiazka.pl)
36,10 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Dane o dostępności produktu i cenach zastosowane w naszej klasyfikacji są zczytywane niemal w czasie rzeczywistym.
Pełny opis produktu
Tytuł Zaniedbane obszary edukacji - między pedagogiką a pedagogiką specjalną Podtytuł Wybrane zagadnienia Autor Iwona Chrzanowska Język polski Wydawnictwo Impuls ISBN 978-83-7587-297-2 Rok wydania 2009 Kraków Wydanie 1 ilość stron 326 Format pdf Spis treści Wstęp 9 Szkoła i kształcenie ogólne jako wyzwanie współczesności 15 Bieda i ubóstwo – wstydliwe oblicze rozwoju cywilizacji 15 Wybrane koncepcje marginalności i wykluczenia społecznego 20 Edukacyjne konsekwencje biedy i ubóstwa 36 Edukacyjne konsekwencje diagnozy, selekcji i izolacji 42 Bieda dzieci i ich środowisk rodzinnych – sytuacja w Polsce 50 O nierównościach edukacyjnych – zaspokajanie specjalnych potrzeb 52 Niepełnosprawność groźbą edukacyjnego niepowodzenia i wykluczenia 58 Edukacja w Polsce – szansa czy zagrożenie? Jak „zreformować reformę" 70 Trudności w uczeniu się jako potencjalna przyczyna wykluczenia i marginalizacji 73 Teoretyczne koncepcje trudności w uczeniu się 74 Koncepcja trudności w uczeniu się jako zaburzenie indywidualnego rozwoju człowieka 76 Konteksty trudności w uczeniu się jako efekt marginalizacji i wykluczenia 81 Teoria socjolingwistyczna Basila Bernsteina 82 Teoria reprodukcji kulturowej Pierre’a Bourdieu 85 Trudności w uczeniu się a koncepcja wyuczonej bezradności 86 Trudności w uczeniu się w kontekście teorii naznaczania społecznego 92 Edukacja na wsi. Mity a rzeczywistość 99 możliwe przyczyny i obszary wykluczenia społecznego na terenach wiejskich 100 Mit 1. Edukacja przedszkolna na wsi – wciąż zaniedbany i niedoceniany etap w edukacji 104 Mit 2. Mniejsze szanse kształcenia w toku realizacji obowiązku szkolnego 109 Mit 3. Ograniczony dostęp do kształcenia na poziomie wyższym 114 Mit 4. Uczeń o specjalnych potrzebach edukacyjnych na terenach wiejskich – nierozwiązany problem alternatywnej edukacji 119 Ocena jakości kształcenia i skuteczności pracy szkół – raporty polskie z badań OECD w latach 2000–2006. Tło dla analizy zaniedbań w obszarze edukacji 125 Uwarunkowania i efekty kształcenia podstawowego na terenach wiejskich – analiza wyników egzaminów zewnętrznych przeprowadzonych w latach 2002–2008 139 Kwalifikacje nauczycieli 147 Dostęp do współczesnych technice informacyjnych a specyfika kształcenia na terenach wiejskich 151 Zasoby biblioteczne we wspomaganiu kształcenia na terenach wiejskich 154 Zajęcia pozalekcyjne w kształceniu podstawowym na terenach wiejskich 156 Uwarunkowania i efekty kształcenia gimnazjalnego na terenach wiejskich – z wyników badań CKE w latach 2002–2008 161 Kwalifikacje nauczycieli 175 Dostęp i zastosowanie współczesnych technice informacyjnych w kształceniu gimnazjalnym 178 Zasoby biblioteczne i ich użycie w kształceniu gimnazjalnym na terenach wiejskich 179 Zajęcia pozalekcyjne w kształceniu gimnazjalnym na terenach wiejskich 180 Odpad szkolny – przemilczane wykluczenie 181 Uwarunkowania i efekty kształcenia podstawowego i gimnazjalnego uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych – z wyników badań CKE w latach 2002–2008 191 Pojęcie specjalnych potrzeb edukacyjnych 191 Efekty kształcenia podstawowego uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych (z informacji CKE za lata 2002–2008) 196 Kształcenie specjalne w Polsce – szkoły podstawowe 204 Kwalifikacje nauczycieli pracujących z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych 208 Dostęp i zastosowanie współczesnych technice informacyjnych w pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych 211 Zasoby biblioteczne i ich wykorzystanie w kształceniu podstawowym uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych 213 Zajęcia pozalekcyjne w kształceniu uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych 214 Efekty kształcenia gimnazjalnego uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych – z danych CKE za lata 2002–2008 216 Kształcenie specjalne w Polsce – etap gimnazjum 225 Kwalifikacje nauczycieli pracujących z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych na etapie gimnazjum 227 Dostęp i wykorzystanie współczesnych technice informacyjnych w pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych na etapie gimnazjum 230 Zasoby biblioteczne i ich zastosowanie w pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych na etapie gimnazjum 231 Polskie wyzwania edukacyjne XXI wieku. Jaka szkoła, w jakim systemie? 233 Edukacyjne szanse, a także zagrożenia w kształceniu dzieci i młodzieży o specjalnych potrzebach edukacyjnych na terenach wiejskich – z badań własnych 239 Efekty kształcenia gimnazjalnego na terenach wiejskich a zagadnienie trudności w uczeniu się. Prezentacja wyników badań własnych 242 Ocena poziomu kompetencji uczniów gimnazjów wiejskich w zakresie treści humanistycznych 247 Ocena poziomu kompetencji uczniów gimnazjów wiejskich w zakresie treści matematyczno-przyrodniczych 251 Zróżnicowanie wyników uczniów z gimnazjów wiejskich a płeć badanych 254 Podsumowanie 260 Uczeń z niepełnosprawnością umysłową poza kształceniem specjalnym. Zaspokajanie specjalnych potrzeb edukacyjnych na terenach wiejskich 263 Relacja: integracja – nauczanie włączające 268 Efekty procesu kształcenia uczniów z niepełnosprawnością umysłową w szkole ogólnodostępnej na terenach wiejskich. Relacja z badań własnych 275 Podsumowanie 294 Jaka przyszłość? Wnioski, postulaty, prognozy 299 Bibliografia 309 Netografia 323
Parametry
ISBN
9788375872972
Autor
Iwona chrzanowska
Wydawnictwo
Impuls
Ilość stron
326
Rok wydania
2009
Kategoria
E-booki
Producent
Lichota Edyta Joanna
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Jarosław D.
26.11.2024
Nadesłane przez konsumentów recenzje i opinie mogą ułatwić decyzję zakupową innym użytkownikom
Jeśli udało Ci się korzystać z prezentowanego produktu zaniedbane obszary edukacji - pomiędzy pedagogiką a pedagogiką specjalną, AZ#2E21F45FEB/DL-ebwm/pdf podziel się z nami swoją subiektywną opinią i oceną. Napisz jakie są Twoje odczucia z użytkowania, czy nie żałujesz zakupu produktu, a także czy relacja cena / jakość jest dla Ciebie na satysfakcjonującym poziomie.