Zdjęcia marka, konsument, badacz. spotkania na rynku
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Marka, konsument, badacz. spotkania na rynku (Katarzyna M. Staszyńska)
Do kupienia w: Marka: Katarzyna M. Staszyńska
46,80 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł marka, Konsument, Badacz. Spotkania na rynku Autor Katarzyna M. Staszyńska Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-264-5497-4 Rok wydania 2013 liczba stron 224 Format...
Proponowany produkt marka, konsument, badacz. spotkania na rynku kupisz w TaniaKsiazka.pl w naprawdę atrakcyjnej cenie 46,80 zł. Promocja ta jest efektem kompleksowego porównania kilkuset sklepów i hurtowni w bazie.
Podstawowe cechy
ISBN
9788326454974
Autor
Katarzyna m. staszyńska
Sprawdź promocyjne oferty na marka, konsument, badacz. spotkania na rynku
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na marka, konsument, badacz. spotkania na rynku jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
marka, konsument, badacz. spotkania na rynku (sklep TaniaKsiazka.pl)
46,80 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Dane na temat dostępności i zmian cen zastosowane w naszej klasyfikacji są zczytywane w zasadzie natychmiast.
Pełny opis produktu
Tytuł firma, Konsument, Badacz. Spotkania na rynku Autor Katarzyna M. Staszyńska Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-264-5497-4 Rok wydania 2013 liczba stron 224 Format pdf Spis treści Podziękowania str. 9
Przedmowa str. 11
Zamiast wstępu: Jak to się zaczęło str. 15
1. BUDOWANIE producenta str. 29
producent str. 31
Tożsamość i wizerunek marki: strategie pozycjonowania str. 37
Dusza firmy str. 43
Pomysł na produkt str. 49
Jak kształtować produkt? str. 55
Zarządzanie marką str. 61
Strategie rynkowe str. 67
produkt i marka - fazy procesu życia str. 74
Walka o rynek str. 79
Czego zaniechał Ludwik? str. 86
2. CO TRZEBA WIEDZIEĆ, ZANIM ZAMÓWI SIĘ BADANIA RYNKU str. 93
Jak zamówić badania rynku? str. 95
Badania jakościowe str. 99
Badania eksploracyjne str. 104
Ilościowe badania rynku: kogo badamy? str. 110
Techniki przeprowadzania badań: czy badać poprzez internet? str. 116
Jak czytać tabele? str. 121
Problemy etyczne w badaniach rynku str. 124
Rzecz o marketingu społecznie zaangażowanym str. 138
3. BADANIA: JAKIE, KIEDY, PO CO str. 141
Badania strategiczne str. 143
Badania konceptu str. 147
Badania wspomagające rozwój towaru str. 151
Opakowanie: czemu służy i jak się dowiedzieć, czy spełni swoje funkcje str. 156
Badania reklamy: pozostańmy w zgodzie z konsumentem str. 164
Badania ceny produktu str. 175
Testy rynku str. 181
Badania satysfakcji klientów str. 185
Obserwacja producenta w otoczeniu konkurencyjnym: retail audit i panel konsumencki str. 192
Obserwacja firmy w otoczeniu konkurencyjnym: tracking str. 198
Badania skuteczności reklamy str. 201
Dziecko jako konsument str. 206
Zamiast zakończenia str. 213
Bibliografia. Wybrane pozycje polskie i przetłumaczone na język polski str. 217
Parametry
ISBN
9788326454974
Autor
Katarzyna m. staszyńska
Wydawnictwo
Wolters kluwer polska sa
Ilość stron
224
Rok wydania
2013
Kategoria
E-booki
Producent
Katarzyna M. Staszyńska
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Barbara K.
28.11.2024
Przesłana przez Ciebie opinia / recenzja produktu pomoże innym odwiedzającym
Jeżeli tylko udało Ci się skorzystać z oferowanego produktu marka, konsument, badacz. spotkania na rynku podziel się z odwiedzającymi recenzją lub opinią. Wskaż jakie są Twoje ze stosowania, czy nie żałujesz zakupu produktu oraz czy relacja jakości do ceny jest dla Ciebie na dobrym poziomie.