Zdjęcia biznes w kulturze - kultura w biznesie, AZ#36ADBDFCEB/DL-ebwm/pdf
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Biznes w kulturze - kultura w biznesie, AZ#36ADBDFCEB/DL-ebwm/pdf (Anna Kwiecień, Beata Reformat)
Do kupienia w: Marka: Anna Kwiecień, Beata Reformat
15,20 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Biznes w kulturze – kultura w biznesie Autorzy Anna Kwiecień, Beata Reformat Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-299-8 Rok wydania...
Proponowany towar biznes w kulturze - kultura w biznesie, AZ#36ADBDFCEB/DL-ebwm/pdf możesz nabyć w TaniaKsiazka.pl w naprawdę świetnej cenie 15,20 zł. Oferta ta jest efektem zbiorczej analizy olbrzymiej liczby sklepów internetowych.
Podstawowe cechy
ISBN
9788378752998
Autor
Beata reformat;anna kwiecień
Sprawdź promocyjne oferty na biznes w kulturze - kultura w biznesie, AZ#36ADBDFCEB/DL-ebwm/pdf
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na biznes w kulturze - kultura w biznesie, AZ#36ADBDFCEB/DL-ebwm/pdf jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
biznes w kulturze - kultura w biznesie, AZ#36ADBDFCEB/DL-ebwm/pdf (sklep TaniaKsiazka.pl)
15,20 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Informacje o obowiązujących cenach i dostępności produktów zastosowane w powyższym zestawieniu są indeksowane praktycznie w czasie rzeczywistym.
Pełny opis produktu
Tytuł Biznes w kulturze – kultura w biznesie Autorzy Anna Kwiecień, Beata Reformat Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-299-8 Rok wydania 2016 Katowice ilość stron 142 Format pdf Spis treści Wstęp 7 Rozdział I Kultura jako wartość i wartości w kulturze. Perspektywa biznesu (Barbara Pabian) 9 1.1. Kultura – geneza pojęcia 9 1.2. Wartości kulturowe 11 1.3. Wartość kulturowa a wartość ekonomiczna 13 1.4. Wartości kultury narodowej 14 1.5. Różnice kulturowe w biznesie międzynarodowym 15 Rozdział II Rola uniwersytetów w kształtowaniu kultury – współczesne wyzwania (Anna Kwiecień) 19 2.1. Znaczenie kultury 20 2.2. Rola i funkcje uniwersytetu 21 Rozdział III Implementacja Strategii Rozwoju Kultury Katowice 2020+ w świetle wyników badań empirycznych (Anna Dewalska-Opitek) 27 3.1. Zarządzanie strategiczne w sferze kultury 28 3.2. Strategia Rozwoju Kultury Katowice 2020+ 30 3.3. Zakres wykorzystywania Strategii Rozwoju Kultury Katowice 2020+ poprzez instytucje kultury – wyniki badań bezpośrednich 33 Rozdział IV Koncepcja Lean Management w publicznych instytucjach kultury – przesłanki i bariery wdrażania (Justyna Maciąg) 48 4.1. Istota koncepcji Lean Management w organizacjach publicznych 50 4.2. Lean Management w publicznych instytucjach kultury – uwarunkowania wdrażania 56 Rozdział V Wybrane problemy zarządzania projektami kultury (Agnieszka Ślusarczyk) 61 5.1. Atuty i wady realizacji projektów kultury 62 5.2. Uwarunkowania decydujące o sukcesie projektów kultury 63 5.3. Metody i techniki zarządzania projektami kultury 64 Rozdział VI Unijne dofinansowanie kultury jako szansa na rozwój biznesu kreatywnego (Beata Reformat) 69 6.1. Kreatywność i biznes kreatywny w kulturze − relacja i znaczenie pojęć 69 6.2. Dofinansowanie sektora kultury – wybrane przykłady programów unijnych 75 Rozdział VII Finansowanie jednostek kultury w warunkach globalnego kryzysu finansowego (Aleksandra Nocoń) 81 7.1. Kultura a kryzys – rozważania teoretyczne 82 7.2. Finansowanie instytucji kultury – analiza i ocena 83 7.3. Globalny kryzys finansowy a działalność jednostek kultury 92 Rozdział VIII Sponsoring kultury jako forma jej finansowania poprzez banki i podmioty sektora usług turystycznych – analiza wybranych przypadków (Małgorzata Kieżel, Joanna Wiechoczek) 94 8.1. Istota sponsoringu, jego atrybuty i klasyfikacja 95 8.2. Przesłanki rozwoju sponsoringu kultury 99 8.3. Cele sponsoringu w komunikacji marketingowej i jego rola w budowaniu producenta banków oraz przedsiębiorstw turystycznych 103 8.4. Finansowanie kultury i jej główne źródła 106 8.5. Fundacje bankowe jako podmioty wspierające kulturę 111 8.6. Działania banków z obszaru sponsoringu – case research 115 8.7. Aktywności firm usług turystycznych w sferze sponsoringu – case research 119 Bibliografia 127 Spis rysunków 137 Spis tabel 139 Spis wykresów 141
Parametry
ISBN
9788378752998
Autor
Beata reformat;anna kwiecień
Ilość stron
142
Rok wydania
2016
Kategoria
E-booki
Producent
Anna Kwiecień, Beata Reformat
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Kazimierz M.
29.11.2024
Stwórz razem z innymi użytkownikami cudowną zbiorowość i przesyłaj opinie opinie / komentarze dla produktu Anna Kwiecień, Beata Reformat
Jeśli tylko udało Ci się skorzystać z pokazywanego biznes w kulturze - kultura w biznesie, AZ#36ADBDFCEB/DL-ebwm/pdf podziel się z użytkownikami swoją opinią lub oceną. Powiedz jakie są Twoje odczucia z korzystania, czy jesteś zadowolony, a także czy relacja jakość / cena jest dla Ciebie satysfakcjonująca.