Zdjęcia Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym marki Małgorzata michalik, bogna pilarczyk, henryk mruk

E-booki

Dostępność: Do kupienia

Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym (Małgorzata Michalik, Bogna Pilarczyk, Henryk Mruk)

Do kupienia w: Sklep TaniaKsiazka.pl Marka: Małgorzata Michalik, Bogna Pilarczyk, Henryk Mruk
54,14 zł
Idź do sklepuSuper oferta

Skrócony opis produktu

Tytuł Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym Autorzy Małgorzata Michalik, Bogna Pilarczyk, Henryk Mruk Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-264-7836-9 linia...

Sugerowany artykuł Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym marki Małgorzata michalik, bogna pilarczyk, henryk mruk nabędziesz w TaniaKsiazka.pl w promocyjnej cenie 54,14 zł. Oferta ta jest rezultatem dogłębnych analiz wielu sklepów oraz hurtowni w bazie danych.

Podstawowe cechy

ISBN

9788326478369

Autor

Małgorzata michalik, bogna pilarczyk, henryk mruk

Sprawdź promocyjne oferty na Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym marki Małgorzata michalik, bogna pilarczyk, henryk mruk

Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym marki Małgorzata michalik, bogna pilarczyk, henryk mruk jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:

Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym marki Małgorzata michalik, bogna pilarczyk, henryk mruk (sklep TaniaKsiazka.pl)

54,14 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
  • Informacje o aktualnych cenach i dostępności towaru użyte w klasyfikacji zczytywane są praktycznie natychmiast.

Pełny opis produktu

Tytuł Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym Autorzy Małgorzata Michalik, Bogna Pilarczyk, Henryk Mruk Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-264-7836-9 kolekcja Poradniki ABC Rok wydania 2014 ilość stron 288 Format pdf Spis treści O autorach | str. 9

Wstęp | str. 11

Rozdział 1
Orientacja marketingowa na rynku farmaceutycznym | str. 15

Henryk Mruk

elementy rynku farmaceutycznego | str. 15

Istota orientacji marketingowej | str. 20

Zarządzanie marketingowe na rynku farmaceutycznym | str. 25

Rozdział 2
Uwarunkowania działań marketingowych na rynku farmaceutycznym | str. 31

Bogna Pilarczyk

Czynniki kształtujące działania marketingowe na rynku farmaceutycznym | str. 31

Struktura podmiotowa rynku farmaceutycznego | str. 44

Rozdział 3
Badania marketingowe na rynku farmaceutycznym | str. 56

Małgorzata Michalik

Istota i procedura badań marketingowych | str. 56

Podział badań marketingowych | str. 63

Badania ilościowe | str. 64

Badania jakościowe | str. 70

Współpraca z agencją marketingową | str. 77

Rozdział 4
Zachowania nabywców i segmentacja rynku farmaceutycznego | str. 79

Małgorzata Michalik

Wiedza o nabywcach | str. 79

Czynniki kształtujące zachowania nabywców | str. 82

Etapy cyklu zakupu | str. 85

Neuromarketing a wiedza o nabywcy | str. 90

klienci instytucjonalni | str. 90

Istota i kryteria segmentacji | str. 91

Etapy procesu segmentacji | str. 95

Rozdział 5
Strategia artykułu na rynku farmaceutycznym | str. 98

Henryk Mruk

Istota i klasyfikacja produktów | str. 98

cykl życia artykułu | str. 102

Zarządzanie portfelem produktów | str. 106

Wprowadzanie nowego produktu na rynek | str. 109

Błędy i bariery we wprowadzaniu nowego produktu | str. 116

Rola opakowania | str. 118

Rozdział 6
Zarządzanie marką | str. 124

Henryk Mruk

Istota marki | str. 124

producent a segmentacja i cykl decyzyjny | str. 129

Strategie marek | str. 131

Pozycjonowanie firmy | str. 134

Wartość producenta i jej wycena | str. 136

Rozdział 7
Strategie cen i marż na rynku farmaceutycznym | str. 139

Henryk Mruk

cena w koncepcji marketingu mix | str. 139

Metody ustalania cen | str. 142

Strategie cenowe | str. 144

Ceny w świetle ekonomii behawioralnej | str. 147

Opusty cenowe | str. 148

rozciągliwość cenowa popytu | str. 150

Marże handlowe | str. 152

Rozdział 8
Procesy dystrybucji na rynku farmaceutycznym | str. 155

Bogna Pilarczyk

Istota i warianty kanałów dystrybucji | str. 155

Funkcjonowanie hurtu farmaceutycznego | str. 166

Pozaapteczny kanał dystrybucji leków | str. 172

Rozdział 9
Rola apteki na rynku farmaceutycznym | str. 180

Małgorzata Michalik

Apteka partnerem dla producenta | str. 180

Wizerunek i tożsamość apteki | str. 181

Merchandising apteczny | str. 187

Usługi dodatkowe w aptece | str. 196

Standardy obsługi pacjenta w aptece | str. 198

Rozdział 10
Strategia komunikacji masowej na rynku farmaceutycznym | str. 202

Bogna Pilarczyk

Istota komunikacji marketingowej | str. 202

Reklama na rynku farmaceutycznym | str. 205

Promocja sprzedaży na rynku farmaceutycznym | str. 218

Działania public relations na rynku farmaceutycznym | str. 220

Rozdział 11
Komunikacja indywidualna jako składnik marketingu mix | str. 229

Małgorzata Michalik

Promocja osobista | str. 229

Promocja bezpośrednia | str. 239

E-pharmamarketing - postępowe formy komunikacji marketingowej | str. 244

Programy lojalnościowe | str. 247

Budowanie zaufania i tworzenie kultury organizacyjnej zespołu | str. 250

Rozdział 12
Strategie marketingowe i proces ich tworzenia na rynku farmaceutycznym | str. 253

Henryk Mruk, Bogna Pilarczyk

Istota i proces tworzenia strategii | str. 253

typy strategii marketingowych | str. 263

Bibliografia | str. 273

Indeks | str. 281

Parametry

ISBN

9788326478369

Autor

Małgorzata michalik, bogna pilarczyk, henryk mruk

Wydawnictwo

Wolters kluwer polska sa

Ilość stron

288

Rok wydania

2014

Kategoria

E-booki

Producent

Małgorzata Michalik, Bogna Pilarczyk, Henryk Mruk

Opinia użytkowników

-

Opinie oraz Recenzje

Ryszard K.
Ryszard K.
28.11.2024
Nadesłane przez konsumentów opinie / recenzje produktu pomogą innym użytkownikom
Jeżeli miałeś okoliczność skorzystać z produktu Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym marki Małgorzata michalik, bogna pilarczyk, henryk mruk prześlij do nas swoją opinię. Podaj jakie są Twoje z korzystania, czy nie żałujesz zakupu produktu, a także czy relacja jakości do ceny jest na dobrym poziomie.

Dodaj opinię lub recenzję

Powiązane

Rekomendacja
Małgorzata Michalik, Bogna Pilarczyk, Henryk Mruk Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym Małgorzata michalik, bogna pilarczyk, henryk mruk
Tytuł Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym Autorzy Małgorzata Michalik, Bogna Pilarczyk, Henryk Mruk Język polski Wydawnictwo...
Wybrane dla Ciebie
Rekomendacja
Prosto z mostu, czyli wywody człowieka logicznego
Do sklepu Szczegóły

Prosto z mostu, czyli wywody człowieka logicznego

45,43 zł
Książka podejmuje tematy tabu o których na co dzień ludzie boją się głośno mówić. Pokazuje znane i mniej znane przykłady: obłudy, kłamstwa,...
Rekomendacja
Szydełko. zabawki Literat
Do sklepu Szczegóły

Szydełko. zabawki Literat

9,21 zł
Szydełkowanie to obecnie nad wyraz popularne hobby. Raduje się zainteresowaniem jednocześnie dziewczynek 7-8-letnich, jak i pań w każdym...
Rekomendacja
Tajemnice dworu sułtana. księga vii. hatidże
Do sklepu Szczegóły

Tajemnice dworu sułtana. księga vii. hatidże

20,00 zł
Żyli w dwóch różnorodnych światach… zespoliło ich przeznaczenie. Książka, która zainspirowała twórców serialu doskonałe stulecie. Ona jest...
Rekomendacja
Odlotowe gołębie łapią bandytów
Do sklepu Szczegóły

Odlotowe gołębie łapią bandytów

26,03 zł
ODLOTOWE GOŁĘBIE ŁAPIĄ BANDYTÓWKażdy prawdziwy gołąb da się pokroić za okruszki. Mniam! Mniam! Mniam! Lubicie frytki? Pizzę? Lody? Tym dla...
Rekomendacja
Harlequin Gorąco jak przed laty
Do sklepu Szczegóły

Harlequin Gorąco jak przed laty

8,98 zł
Przystojny, zmysłowy, bogaty, seksowny – oto popularny hokeista Jordan Serenghetti. Kontuzjowany trafia w ręce rehabilitantki Sery. Sera...
Rekomendacja
Kartkówki. edukacja polonistyczna i matematyczna. klasa 1 Literat
Tytuł Kartkówki. Edukacja polonistyczna i matematyczna. Klasa 1 Podtytuł Materiały edukacyjne Autor Beata Guzowska Język polski Wydawnictwo...
Rekomendacja
Wiatr przez dziurkę od klucza. mroczna wieża. tom 4.5
Roland z Gilead jest rewolwerowcem, jednym z nielicznych usiłujących utrzymać porządek w świecie rosnącego bezprawia, połączeniem błędnego...
Rekomendacja
Zasada równości stron w procesie cywilnym Wydawnictwo c.h beck
Niniejsza monografia poświęcona jest zasadzie równości stron w procesie cywilnym. Mimo iż zasada równości nie została sformułowana wprost...
Rekomendacja
Literat Pielęgnacja włosów w domu
Do sklepu Szczegóły

Literat Pielęgnacja włosów w domu

2,18 zł
Poradnik Pielęgnacja włosów w domu mieści mnóstwo cennych danych i porad, jak samodzielnie w warunkach domowych uzyskać spektakularne, zdrowe,...
Rekomendacja
Chłopcy z placu broni ferenca molnara, AZ#567596AAEB/DL-ebwm/pdf
Rzetelne i przystępnie napisane opracowanie lektury, m.in. Szczegółowe i znaczne streszczenie, skrupulatna analiza, charakterystyka bohaterów,...
Rekomendacja
Beata guzowska Sprawdziany. język polski. przyroda. klasa iii
Sprawdziany, opracowane przez nauczycielki z wieloletnim doświadczeniem, dedykowane są dla uczniów klasy III szkoły podstawowej do samodzielnej...
Rekomendacja
Marta jendraszak Jak upinać długie włosy
Do sklepu Szczegóły

Marta jendraszak Jak upinać długie włosy

5,93 zł
Poradnik powstał z myślą o wszelkich mamach, by mogły w nim znaleźć inspiracje do wykonania niebanalnych fryzur dla swoich córek. Przedstawione...