Zdjęcia konsument wobec wyzwań zrównoważonej konsumpcji
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Konsument wobec wyzwań zrównoważonej konsumpcji (Jolanta Zrałek)
Do kupienia w: Marka: Jolanta Zrałek
29,45 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Konsument wobec wyzwań zrównoważonej konsumpcji Podtytuł jednostajne zachowania konsumenckie i ich determinanty Autor Jolanta Zrałek Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu...
Prezentowany w naszejporownywarce cen towar konsument wobec wyzwań zrównoważonej konsumpcji można nabyć w TaniaKsiazka.pl w naprawdę świetnej cenie 29,45 zł. Oferta ta jest wynikiem kompleksowego porównania kilkuset hurtowni oraz sklepów w bazie.
Podstawowe cechy
ISBN
9788378754725
Autor
Jolanta zrałek
Sprawdź promocyjne oferty na konsument wobec wyzwań zrównoważonej konsumpcji
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na konsument wobec wyzwań zrównoważonej konsumpcji jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
konsument wobec wyzwań zrównoważonej konsumpcji (sklep TaniaKsiazka.pl)
29,45 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Dane na temat dostępności i obowiązujących cen użyte w zestawieniu indeksowane są w zasadzie bez żadnych opóźnień.
Pełny opis produktu
Tytuł Konsument wobec wyzwań jednostajnej konsumpcji Podtytuł jednostajne zachowania konsumenckie i ich determinanty Autor Jolanta Zrałek Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-472-5 Rok wydania 2018 Katowice Wydanie 1 liczba stron 296 Format pdf Spis treści Wstęp 9 Rozdział 1 Koncepcja stabilnego rozwoju i jej miejsce w teorii ekonomii 19 1.1. Geneza i ewolucja koncepcji zrównoważenia, a także jej założenia definicyjne 20 1.2. Jednostajny rozwój wobec wyzwań współczesnej gospodarki 27 1.3. Krytyka stabilnego rozwoju i koncepcje konkurencyjne 30 1.4. Stabilny rozwój w teorii ekonomii 32 1.4.1. Postrzeganie środowiska naturalnego przez ekonomistów 35 1.4.2. Neoklasyczna koncepcja człowieka i jej krytyka w świetle postulatów zrównoważonego rozwoju gospodarczego 40 1.4.3. Nowa koncepcja człowieka w zrównoważonym społeczeństwie – przegląd propozycji 44 Rozdział 2 Konsumpcja i konsumenci w zrównoważonym procesie gospodarowania 55 2.1. Stabilna konsumpcja – geneza i istota koncepcji 55 2.2. Jednostajne zachowania konsumentów jako jednostajnej konsumpcji – ujęcie modelowe 62 2.3. Potrzeby konsumentów z perspektywy zrównoważenia 66 2.4. Determinanty stabilnych zachowań konsumentów 75 2.5. Od zielonego do jednostajnego konsumenta – badania jednostajnych zachowań w ujęciu historycznym 81 Rozdział 3 Zakres stabilnych zachowań konsumentów 90 3.1. Zachowania etyczne oraz idea Sprawiedliwego Handlu 90 3.2. Zachowania dekonsumpcyjne 94 3.3. Dobrowolna prostota 100 3.4. Aktywizm konsumencki i kolektywne formy zrównoważonych zachowań 106 3.5. Niezgodność postaw i zachowań konsumentów 114 Rozdział 4 Metodyka badań jednostajnych zachowań konsumentów 118 4.1. Specyfika badań zrównoważonych zachowań konsumentów – założenia wstępne 118 4.2. Źródła danych i metody badawcze wykorzystane w badaniach zrównoważonych zachowań 124 4.3. Metodyka zrealizowanych badań pierwotnych 133 4.3.1. Postrzegana efektywność konsumencka (PCE) i postrzegana trudność (PD) zrównoważonych zachowań – konceptualizacja i operacjonalizacja pojęć 136 4.3.2. Operacjonalizacja teoretycznego modelu stabilnych zachowań konsumentów 139 4.3.3. Przebieg badań i instrumenty pomiarowe 141 4.4. Ocena reprezentatywności prób badawczych i ich charakterystyka 144 Rozdział 5 Charakterystyka zrównoważonych zachowań konsumentów 151 5.1. Klienci wobec idei stabilnej konsumpcji – postrzeganie, postawy 151 5.2. Przesłanki, a także częstość występowania stabilnych zachowań konsumentów 159 5.3. Determinanty stabilnych zachowań 166 5.3.1. Determinanty o charakterze psychicznym 171 5.3.2. Pozostałe czynniki modelujące jednostajne zachowania konsumentów 181 Rozdział 6 stabilne zachowania konsumentów – ujęcie modelowe 190 6.1. Typy jednostajnych zachowań konsumentów – empiryczna weryfikacja modelu teoretycznego 190 6.2. Mapa percepcji zrównoważonych zachowań konsumenckich 198 6.3. Model wpływu postrzeganej trudności i produktywności jednostajnych zachowań na ich obecność 205 6.4. Praktyczne implikacje wiedzy o stabilnych zachowaniach konsumentów 209 Zakończenie 213 Aneks Część A: Scenariusz wywiadu 223 Część B: Kwestionariusz ankiety 226 Część C: Szczegółowe wyniki przeprowadzonych analiz 234 Bibliografia 251 Spis rysunków 293 Spis tabel 295
Parametry
ISBN
9788378754725
Autor
Jolanta zrałek
Ilość stron
296
Rok wydania
2018
Kategoria
E-booki
Producent
Jolanta Zrałek
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Alina I.
28.11.2024
Podesłane przez użytkowników recenzje / opinie mogą ułatwić zakup innym użytkownikom
Jeżeli udało Ci się korzystać z proponowanego produktu konsument wobec wyzwań zrównoważonej konsumpcji podeślij do nas swoją opinię. Powiedz jakie są Twoje wrażenia z użytkoania, czy nie żałujesz zakupu produktu oraz czy relacja cena / jakość jest dla Ciebie dobra.