Zdjęcia innowacyjna bankowość internetowa. bank web 2.0, CC145981EB
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Innowacyjna bankowość internetowa. bank web 2.0, CC145981EB (Emil Ślązak, Elżbieta Guzek)
Do kupienia w: Marka: Emil Ślązak, Elżbieta Guzek
46,80 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł postępowa bankowość internetowa. Bank Web 2.0 Autorzy Emil Ślązak, Elżbieta Guzek Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-264-5280-2 Rok wydania 2012 liczba stron 224...
Proponowany towar innowacyjna bankowość internetowa. bank web 2.0, CC145981EB nabędziesz w TaniaKsiazka.pl w promocyjnej cenie 46,80 zł. Promocja ta stanowi wynik zbiorczej analizy wielu sklepów w bazie.
Podstawowe cechy
ISBN
9788326452802
Autor
Elżbieta guzek, emil ślązak
Sprawdź promocyjne oferty na innowacyjna bankowość internetowa. bank web 2.0, CC145981EB
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na innowacyjna bankowość internetowa. bank web 2.0, CC145981EB jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
innowacyjna bankowość internetowa. bank web 2.0, CC145981EB (sklep TaniaKsiazka.pl)
46,80 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Dane o dostępności produktów i zmianach cen użyte w naszym rankingu synchronizowane są w zasadzie w czasie rzeczywistym.
Pełny opis produktu
Tytuł progresywna bankowość internetowa. Bank Web 2.0 Autorzy Emil Ślązak, Elżbieta Guzek Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-264-5280-2 Rok wydania 2012 liczba stron 224 Format pdf Spis treści O autorach str. 7
Wprowadzenie str. 9
1. Bankowość internetowa - istota i kierunki rozwoju str. 15
1. 1. Koncepcja bankowości internetowej str. 15
1. 2. Przesłanki rozwoju internetowych usług bankowych str. 23
1. 3. Proces ewolucji bankowości internetowej str. 31
1. 4. Modelowe etapy rozwoju bankowości internetowej str. 33
2. Determinanty popytowe bankowości internetowej str. 37
2. 1. Uwarunkowania rozwoju bankowości internetowej na świecie str. 37
2. 2. Determinanty socjologiczne str. 40
2. 3. Determinanty behawioralne str. 47
2. 4. Profil klienta bankowości internetowej w świetle badań empirycznych str. 54
3. Koncepcja Internetu w modelu Web 2. 0 str. 57
3. 1. Web 2. 0 jako nowy rozmiar Internetu str. 57
3. 2. Megatrendy w rozwoju Internetu str. 64
3. 3. Uwarunkowania techniczne Web 2. 0 str. 67
3. 4. Uwarunkowania ekonomiczne Web 2. 0 str. 68
3. 5. Uwarunkowania instytucjonalno-prawne Web 2. 0 str. 69
3. 6. Uwarunkowania społeczno-demograficzne Web 2. 0 str. 72
3. 6. 1. Segmentacja behawioralna i psychograficzna str. 72
3. 6. 2. Profil prosumenta str. 73
3. 6. 3. Pokolenia X, Y i Z a klienci bankowości internetowej str. 75
4. Aplikacje Web 2. 0 w bankowości internetowej str. 82
4. 1. Bankowość internetowa kreowana poprzez klientów (user-generated banking) str. 82
4. 2. Aplikacje społecznościowe (social software) w bankowości internetowej str. 87
4. 2. 1. Istota aplikacji społecznościowych str. 87
4. 2. 2. Blog banking (bloggig) str. 90
4. 2. 3. Mikroblogi (mikroblogging) str. 95
4. 2. 4. Bankowe fora dyskusyjne (Internet forum) str. 99
4. 2. 5. Strony internetowe wiki str. 102
4. 2. 6. Serwisy otwartej innowacji (crowdsourcing) str. 106
4. 2. 7. Syndykacja internetowa (Web syndication) str. 111
4. 2. 8. Podkasty (podcasting) str. 115
4. 2. 9. Widżety (Web widgets) str. 118
4. 2. 10. Folksonomia i chmurki tagów (tag clouds) str. 119
4. 2. 11. Zakładki społecznościowe (social bookmarking) str. 123
4. 2. 12. Serwisy społecznościowe (Facebook, YouTube banking) str. 126
4. 2. 13. Pełna wirtualizacja banku Web 2. 0 str. 140
4. 3. Nowy paradygmat relacji banku z klientami - model diamentu str. 143
5. Bankowość internetowa Web 2. 0 - aspekty techniczne str. 147
5. 1. Istota "architektury uczestnictwa" str. 147
5. 2. Hybrydowa witryna internetowa (mash-up) str. 150
5. 3. Aplikacje RIA (Rich Internet Application) str. 154
5. 4. Metody organizacji interfejsu użytkownika serwisu bankowego str. 157
5. 4. 1. Personalizacja serwisu obsługi str. 157
5. 4. 2. Agregacja kont (account aggregation) str. 161
5. 4. 3. Formularze interaktywne (Web application) str. 164
5. 4. 4. Komunikatory internetowe typu Skype str. 166
5. 4. 5. Internetowe serwisy rekomendujące str. 168
5. 5. Finanse społecznościowe dla pokoleń Y i Z str. 182
5. 6. Usługi społecznościowe dla pokolenia baby boomers str. 186
Zakończenie str. 195
Aneks. Wybrane definicje pojęcia bankowości elektronicznej str. 199
Bibliografia str. 203
Indeks str. 217
Parametry
ISBN
9788326452802
Autor
Elżbieta guzek, emil ślązak
Wydawnictwo
Wolters kluwer polska sa
Ilość stron
224
Rok wydania
2012
Kategoria
E-booki
Producent
Emil Ślązak, Elżbieta Guzek
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Henryk O.
28.11.2024
Nadesłane przez użytkowników recenzje / opinie produktu pomogą ułatwić decyzję zakupową innym odwiedzającym
Jeżeli skorzystać z innowacyjna bankowość internetowa. bank web 2.0, CC145981EB podziel się z nami swoją opinią lub oceną. Zaakcentuj jakie są Twoje z użytkoania, czy nie żałujesz zakupu oraz czy relacja jakość / cena jest zadowalająca.