Zdjęcia Etnocentryzm konsumencki na rynku usług finansowych marki Agnieszka hat, sławomir smyczek
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Etnocentryzm konsumencki na rynku usług finansowych (Agnieszka Hat, Sławomir Smyczek)
Do kupienia w: Marka: Agnieszka Hat, Sławomir Smyczek
24,70 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Etnocentryzm konsumencki na rynku usług finansowych Autorzy Agnieszka Hat, Sławomir Smyczek Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-290-5...
Sugerowany wporownywarce cen towar Etnocentryzm konsumencki na rynku usług finansowych marki Agnieszka hat, sławomir smyczek nabędziesz w TaniaKsiazka.pl w promocyjnej cenie 24,70 zł. Promocja ta jest wynikiem zbiorczej analizy olbrzymiej ilości hurtowni oraz sklepów w bazie.
Podstawowe cechy
ISBN
9788378752905
Autor
Sławomir smyczek;agnieszka hat
Sprawdź promocyjne oferty na Etnocentryzm konsumencki na rynku usług finansowych marki Agnieszka hat, sławomir smyczek
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Etnocentryzm konsumencki na rynku usług finansowych marki Agnieszka hat, sławomir smyczek jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Etnocentryzm konsumencki na rynku usług finansowych marki Agnieszka hat, sławomir smyczek (sklep TaniaKsiazka.pl)
24,70 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Informacje na temat dostępności produktu i cen użyte w prezentowanej klasyfikacji pobierane są w zasadzie natychmiast.
Pełny opis produktu
Tytuł Etnocentryzm konsumencki na rynku usług finansowych Autorzy Agnieszka Hat, Sławomir Smyczek Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-290-5 Rok wydania 2016 liczba stron 252 Format pdf Spis treści Wstęp 7 Rozdział I Konsument a rynek usług finansowych 15 1.1. Konsument i jego rola na rynku usług finansowych 15 1.2. Charakterystyka zachowań konsumentów na rynku usług finansowych 21 1.3. Determinanty zachowań konsumentów na rynku usług finansowych 31 1.4. Cykl decyzyjny konsumenta na rynku usług finansowych 36 Rozdział II Zjawisko etnocentryzmu konsumenckiego w świetle teorii 49 2.1. Istota i charakterystyka zjawiska etnocentryzmu konsumenckiego 49 2.2. Ewolucja badań nad etnocentryzmem konsumenckim 60 2.3. Czynniki determinujące zjawisko etnocentryzmu wśród konsumentów 77 2.4. Problematyka etnocentryzmu konsumenckiego na rynku usług 86 Rozdział III Rynek usług finansowych w Polsce 92 3.1. Rynek usług finansowych – pojęcie, charakterystyka 92 3.2. Podmioty rynku usług finansowych – rodzaje, charakterystyka 103 3.3. Miejsce polskiego rynku usług finansowych w globalnym systemie finasowym 113 Rozdział IV Metodyczne aspekty badań etnocentryzmu konsumenckiego na rynku usług finansowych 121 4.1. Źródła danych i metody badań postaw etnocentrycznych konsumentów na rynku usług finansowych 121 4.2. Cele i zakresy badań etnocentryzmu konsumenckiego na rynku usług finansowych 133 4.3. Organizacja i metodyka badań etnocentryzmu konsumenckiego na rynku usług finansowych 136 4.4. Charakterystyka populacji generalnej i prób badawczych 145 Rozdział V Etnocentryzm konsumencki na rynku usług finansowych w Polsce – w świetle badań empirycznych 157 5.1. Rola kraju pochodzenia, a także kryteria identyfikacji usługodawców krajowych i zagranicznych na rynku usług finansowych 157 5.2. Poziom i zróżnicowanie etnocentryzmu konsumenckiego na rynku usług finansowych 172 5.3. Czynniki różnicujące poziom etnocentryzmu konsumentów na rynku usług finansowych 181 Rozdział VI Typologia konsumentów indywidualnych na rynku usług finansowych w aspekcie zjawiska etnocentryzmu konsumenckiego 195 6.1. Istota i znaczenie typologii jako procedury badawczej 195 6.2. Metodyka i kryteria typologii konsumentów na rynku usług finansowych 200 6.3. Typy konsumentów indywidualnych na rynku usług finansowych w aspekcie etnocentryzmu 204 6.4. Wykorzystanie wiedzy o postawach etnocentrycznych konsumentów wobec krajowych i zagranicznych instytucji finansowych w konstruowaniu strategii marketingowych 212 Zakończenie 219 Bibliografia 227 Spis rysunków 241 Spis tabel 243 Załącznik 247
Parametry
ISBN
9788378752905
Autor
Sławomir smyczek;agnieszka hat
Ilość stron
252
Rok wydania
2016
Kategoria
E-booki
Producent
Agnieszka Hat, Sławomir Smyczek
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Zygmunt G.
28.11.2024
Nadesłana przez klienta opinia / recenzja produktu Agnieszka Hat, Sławomir Smyczek może pomóc innym użytkownikom
Jeżeli tylko miałeś sposobność skorzystać z oferowanego Etnocentryzm konsumencki na rynku usług finansowych marki Agnieszka hat, sławomir smyczek podziel się z nami swoją subiektywną opinią i oceną. Powiedz jakie są Twoje z korzystania, czy rekomendujesz produkt, a także czy relacja jakość / cena jest na dobrym poziomie.