Tytuł Planowanie marketingowe przedsiębiorstw - ujęcie zintegrowane Autor Katarzyna Rupik Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-122-9 Rok...
Proponowany wporownywarce artykuł Planowanie marketingowe przedsiębiorstw - ujęcie zintegrowane marki Katarzyna rupik kupisz w TaniaKsiazka.pl w naprawdę okazyjnej cenie wynoszącej 40,85 zł. Promocja ta stanowi efekt zbiorczych porównan olbrzymiej ilości sklepów w bazie danych.
Podstawowe cechy
ISBN
9788378751229
Autor
Katarzyna rupik
Sprawdź promocyjne oferty na Planowanie marketingowe przedsiębiorstw - ujęcie zintegrowane marki Katarzyna rupik
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Planowanie marketingowe przedsiębiorstw - ujęcie zintegrowane marki Katarzyna rupik jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Dane na temat dostępności towaru i aktualnych cen zastosowane w prezentowanej klasyfikacji synchronizowane są praktycznie bez żadnych opóźnień.
Pełny opis produktu
Tytuł Planowanie marketingowe przedsiębiorstw - ujęcie zintegrowane Autor Katarzyna Rupik Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-122-9 Rok wydania 2013 Wydanie 1 liczba stron 416 Format pdf Spis treści WSTĘP 7 Rozdział 1. PLANOWANIE W PRZEDSIĘBIORSTWIE W TURBULENTNYM OTOCZENIU 19 1.1. Istota planowania 20 1.1.1. Planowanie na tle pozostałych funkcji zarządzania 22 1.1.2. Kategoria planowania w nurcie procesowym 30 1.2. Obiekt planowania i jego rozwój w ujęciu cybernetycznym 37 1.2.1. Modele przedsiębiorstwa – obiektu planowania 39 1.2.2. Źródła zmian i mechanizmy rozwoju przedsiębiorstwa 46 1.3. Uwarunkowania kształtowania systemu planowania 56 1.3.1. Wpływ turbulencji otoczenia na system planowania 58 1.3.2. Zmienność planowania w procesu rozwoju organizacyjnego 65 1.3.3. Podejście synoptyczne i inkrementalne w planowaniu 75 Rozdział 2. DOROBEK TEORETYCZNY MARKETINGU W ZAKRESIE PLANOWANIA 89 2.1. Rola marketingu w zarządzaniu przedsiębiorstwem 90 2.1.1. Rozwój koncepcji marketingu 92 2.1.2. Organizacja marketingu a wyniki przedsiębiorstwa 103 2.2. Istota i miejsce planowania marketingowego w zarządzaniu przedsiębiorstwem 122 2.2.1. Zmienność planowania marketingowego w procesowych ujęciach marketingu 123 2.2.2. Planowanie marketingowe i plan marketingowy w systemie planistycznym przedsiębiorstwa 144 2.3. Metodyka planowania marketingowego i jej ograniczenia 162 2.3.1. Modele procesu planowania marketingowego 162 2.3.2. Metody i narzędzia planowania marketingowego 171 2.3.3. Bariery skuteczności planowania marketingowego 183 Rozdział 3. MODEL SYSTEMU PLANOWANIA MARKETINGOWEGO W UJĘCIU ZINTEGROWANYM 199 3.1. Przesłanki modelu – pogłębione studia teoretyczne 203 3.1.1. Koncepcje składników systemu planowania marketingowego – rozmiar wewnętrzny ujęcia zintegrowanego 204 3.1.2. Funkcjonowanie przedsiębiorstwa w sieci – wymiar sieciowy ujęcia zintegrowanego 224 3.1.3. Interpretacja efektów marketingu – rozmiar interfunkcyjny ujęcia zintegrowanego 249 3.2. Parametry i ocena rzetelności modelu 272 Rozdział 4. DobrzeŚCI SYSTEMU PLANOWANIA MARKETINGOWEGO W UJĘCIU ZINTEGROWANYM – WYNIKI BADAŃ POLSKICH PRZEDSIĘBIORSTW 292 4.1. Wewnętrzny rozmiar ujęcia zintegrowanego 295 4.1.1. Struktura systemu planowania marketingowego 295 4.1.2. Metodyka planowania marketingowego 308 4.1.3. Efekt bezpośredni planowania marketingowego – plan 315 4.2. Sieciowy wymiar ujęcia zintegrowanego 323 4.2.1. Podmioty sieci rozszerzonej w planowaniu marketingowym i tworzeniu renty relacyjnej 324 4.2.2. Metodyka planowania marketingowego w sieci 330 4.3. Interfunkcyjny wymiar ujęcia zintegrowanego 336 4.3.1. Planowanie marketingowe w kreowaniu efektów marketingu 337 4.3.2. Odpowiedzialność za marketing i jego planowanie 347 ZAKOŃCZENIE 367 ANEKS. Wzór kwestionariusza wywiadu 377 BIBLIOGRAFIA 391 SPIS RYSUNKÓW 409 SPIS TABEL 413
Parametry
ISBN
9788378751229
Autor
Katarzyna rupik
Ilość stron
416
Rok wydania
2013
Kategoria
E-booki
Producent
Katarzyna Rupik
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Anna T.
27.11.2024
Przesłana przez Ciebie opinia pomoże innym odwiedzającym
Jeśli miałeś okoliczność korzystać z oferowanego Planowanie marketingowe przedsiębiorstw - ujęcie zintegrowane marki Katarzyna rupik wyślij swoją subiektywną opinię i ocenę. Powiedz jakie są Twoje z użytkoania, czy jesteś zadowolony z produktu oraz czy relacja jakości do ceny jest dla Ciebie na satysfakcjonującym poziomie.