AKUMULATOR LiFePO4
100Ah 150A 12V BMS
+ MATA grzejnA
MAXX
LEKKI WAGA 10 KG
Akumulator o napięciu nominalnym 12.8V, objętości 100Ah i prądzie rozładowania do 150A.
Akumulator z nowej kolekcji LiFePO4 to rodzaj akumulatora (litowo-żelazowo-fosforanowy) z zaimplementowanym układem BMS.
cechuje się unikatową trwałością, prędkością ładowania, niską wagą, a także niezwykle dużą ilością cykli pracy (ok. 2500) przy zachowaniu przeciętnie 80% swojej obszerności.
Dzięki obfitej cykliczności i bardzo niskiemu samo rozładowaniu, akumulator LiFePO4 genialnie sprawdza się, zarówno w układach zasilania awaryjnego, jak w pracy w instalacjach OFF-GRID.
Niska waga pozwala użyć urządzenie w instalacjach w pojazdach (kampery, food trucki), a także łodziach.
zaimplementowany układ BMS zapewnia przechowywanie baterii bez utraty objętości nominalnej poprzez długi czas, a także kontroluje procesy ładowania i rozładowywania akumulatora.
zaimplementowana mata grzejna zabezpiecza ogniwa przed zniszczeniem wywołanym zbyt niską temperaturą.
KOMUNIKACJA BLUETOOTH
Dzięki asygnowanej aplikacji, zainstalowanej na smartfonie, a także możliwości połączenia się z BMS-em za pośrednictwem komunikacji Bluetooth, możemy sprawdzić bieżące cechy akumulatora
automatycznY SYSTEM PODGRZEWANIA AKUMULATORA
Ogniwa litowo-żelazowo-fosforanowe (LiFePO4) ładowane w ujemnej temperaturze mogą ulec uszkodzeniu. By temu zapobieC należy wykorzystać BMS z opcją blokowania ładowania w temperaturze <0C.
Aby posiadać jednak stały dostęp do energii podczas niskich temperatur, poszliśmy krok dalej i zastosowaliśmy w akumulatorach serii LTHIUM WINTER samoczynny system podgrzewania ogniw.
w momencie, w którym BMS odnotuje ujemną temperaturę we wnętrzu akumulatora, energia z ładowarki zostanie przekierowana na maty cieplne celem podniesienia temperatury powyżej 0C.
w chwili gdy temperatura osiągnie wymagalny poziom, BMS automatycznie przekieruje energię z powrotem na ogniwa celem ich naładowania.
Maty nie posiadają autokonsumpcji dzięki temu nie rozładują akumulatora.
Opcja ta jest wyjątkowo {pomocn|przydatn)a podczas pracy akumulatora w okresie zimowym w kamperach.
UWAGA:
ZASTOSOWANIE: