Sprzedaż osobista jest instrumentem systemu komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem, a także wspierania sprzedaży, związanym z bezpośrednimi kontaktami sprzedawcy z nabywcą. Zakres sprzedaży osobistej w marketingu jest wyjątkowo duży, dotyczy bowiem wszystkich form bezpośrednich, interpersonalnych kontaktów na wszystkich szczeblach dystrybucji. Zainteresowanie tą formą promocji jest coraz większe, o czym świadczą stale powiększające się działy handlowe przedsiębiorstw. Producenta potrzebują bowiem pracowników, którzy pomogą im rozszerzać dochody. Z tego powodu zawód sprzedawcy (handlowca, akwizytora, przedstawiciela czy reprezentanta handlowego) stał się jednym z najpopularniejszych i najszczególniej poszukiwanych współcześnie zawodów i jak podają analitycy, tendencja ta będzie utrzymywać się w przyszłości. W większości podręczników dotyczących marketingu w dalszym ciągu trudno znaleźć dane dotyczące technik sprzedaży osobistej. Rynek księgarski dysponuje różnorakością publikacji dotyczących obsługi klienta i sprzedaży. W głównej mierze jest to przetłumaczona na język polski zagraniczna literatura typu poradnikowego. Intencją tej książki jest połączenie dorobku zróżnicowanych dziedzin, a tym samym szerokie spojrzenie na użytkowanie w praktyce technik sprzedaży osobistej. Książka jest adresowana do szerokiego grona odbiorców: studentów na kierunkach marketingu, zarządzania, handlu, osób odpowiedzialnych za zarządzanie sprzedażą osobistą w przedsiębiorstwach, rozmaitego rodzaju sprzedawców, a także trenerów zajmujących się szkoleniami z zakresu technik sprzedaży i obsługi klienta. Tytuł Techniki sprzedaży osobistej w.4 Autor Beata Zatwarnicka-Madura Wydawnictwo CeDeWu EAN 9788381027182 ISBN 9788381027182 Kategoria Literatura, Biznes ilość stron 215 Format 235x165 mm Rok wydania 2023