Drogi Czytelniku, zapewne zastanawiałeś się, co decyduje o powodzeniu w prowadzeniu marki. Może myślałeś o skutecznym zarządzie (menedżerach), o wydajnym marketingu, o zaangażowanych pracownikach? W każdym z tych przypadków miałeś rację, ale... Pod warunkiem,firma ta osiąga przychody, które przewyższają jej koszty. Z tego powodu na pewno można określić, iż najważniejszy dla każdej firmy jest klient, ponieważ to on kreuje przychody, a na skutek czego zyski dla przedsiębiorstwa. Oznacza to, że kierujący przedsiębiorstwami powinni dbać o relacje z klientami oraz dokonywać pomiaru ich wartości. Równocześnie warto zdawać sobie sprawę, iż klient generuje dla przedsiębiorstwa nie tylko przychody,także koszty. Czy może więc zdarzyć się sytuacja, w której relacja z solidnym klientem nie jest opłacalna dla przedsiębiorstwa? Jak zmierzyć wartość klienta? Czy przez użycie adekwatnych metod można wspomóc kreowanie i maksymalizację wartości klienta? Książka "Rachunek kosztów działań i zrównoważona karta wyników w podnoszeniu wartości klienta" dostarcza Czytelnikowi wiedzy na temat klienta, jego wartości i kosztów oraz metod rachunkowości zorientowanych na klienta. Zwykle jednak stanowi pierwszą w Polsce propozycję użycia metody rachunkowości - jednostajnego rachunku kosztów działań klienta do pomiaru wartości klienta. Stabilny rachunek kosztów działań klienta stanowi integrację rachunku kosztów działań i jednostajnej karty wyników w kontekście orientacji przedsiębiorstwa na klienta efektywnego pomiaru wartości klienta. Rachunek kosztów działań zezwala na korzystne wyodrębnienie kosztów klienta, a metoda nabiera strategicznego charakteru dzięki zastosowaniu stabilnej karty wyników. Niewątpliwą zaletą książki jest jej interdyscyplinarność łączy ze sobą elementy rachunkowości i marketingu. Adresowana jest przede wszystkim do zarządzających przedsiębiorstwami, do kadry kierowniczej, menedżerów i specjalistów ds. Controllingu, doradców biznesowych, analityków finansowych, a także studentów kierunków ekonomicznych. Tytuł Rachunek kosztów działań i zrównoważona karta.. Autor Magdalena Bochenek Wydawnictwo CeDeWu EAN 9788381026543 ISBN 9788381026543 Kategoria Literatura, Ekonomia i biznes liczba stron 202 Format 235x165 mm Rok wydania 2023