Sekrety negocjacji dla biznesmenów to nowa, uaktualniona i tematycznie częściowo zmieniona wersja wydanych w latach dziewięćdziesiątych Sekretów udanych negocjacji. Poprzedni poradnik spotkał się z ogromnym zainteresowaniem i przyczynił do spopularyzowania sztuki negocjacji w Polsce.
Poradnik zawiera szereg cennych rad, które mogą wydawać się oczywiste, lecz których zastosowanie w praktyce nie zawsze jest nieskomplikowane, jeżeli nie zostanie uprzednio przećwiczone zgodnie ze wskazówkami przekazanymi poprzez autora. Omawia on taktyki użytkowane poprzez doświadczonych negocjatorów i metody ich kontrowania. Pokaźna liczba zamieszczonych w książce przykładów, które autor zaczerpnął z życia, powoduje, że nie czyta się jej jak podręcznik, ale jak prawidłową beletrystykę.
Autor, światowej sławy negocjator praktyk, jeden z najpopularniejszych prelegentów w USA, nagrodzony wielokrotnie za swoje zdolności krasomówcze, był dwa razy zaproszony do Polski, gdzie prowadził cieszące się dużym zainteresowaniem seminaria dla przedstawicieli polskiego biznesu. Niniejsza książka skierowana jest w głównej mierze do biznesmenów, handlowców, menedżerów, polityków i negocjatorów, czyli ludzi prowadzących negocjacje zawodowo,sporo z poruszanych w niej tematów będzie przydatnych każdemu, bo choćby nie zdając sobie z tego sprawy, niemal bez przerwy prowadzimy jakieś negocjacje: czy to w zakładzie pracy, w trakcie zakupów, spotkań towarzyskich, czy to w domu rodzinnym. Jeśli nawet niektóre techniki negocjacyjne mogą nam się wydać nieetyczne albo nie fair, to warto je poznać, by nie być bezbronnym, gdy ktoś użyje ich przeciwko nam.
Osiągnij sukces w negocjacjach, pozostawiając jednocześnie drugą stronę z poczuciem wygranej!
***
Roger Dawson, światowej sławy negocjator i prelegent, za swoje osiągnięcia oratorskie otrzymał szereg nagród, w tym dwie najważniejsze przyznawane przez Amerykańskie Stowarzyszenie Mówców. Magazyn „Success Magazine" nadał mu tytuł „Czołowego Negocjatora Ameryki".
Ma zarówno rozległą wiedzę teoretyczną, jak i ergonomiczne doświadczenie w obszarze zarządzania obszernymi korporacjami. Był m.in. Prezesem jednej z największych kalifornijskich firm zajmujących się obrotem nieruchomościami, mającej 28 biur i kreującej obrót roczny na poziomie 400 milionów dolarów. Szkolił kadrę zarządzającą i doradzał przedstawicielom takich firm, jak General Motors, Xerox, Merck, Abbott, Nestle, Black & Decker, Merrill Lynch, IBM, PricewaterhouseCoopers, ABB, Cadbury, Hewlett-Packard, 3M, Prudential, Nationwide czy AT&T.
Jest autorem 16 książek bijących rekordy sprzedaży na całym świecie. W polskiej wersji językowej ukazały się m.in. Techniki produktywnego przekonywania dla biznesmenów i Sekrety podejmowania adekwatnych decyzji.