Sprzedaż i marketing bez spamowania na LinkedIn!
To książka z ćwiczeniami, czyli produktywny mix praktycznej wiedzy oraz licznych zadań do wdrożenia.
obecnie LinkedIn jest nie tylko narzędziem wspierającym procesy rekrutacyjne, lecz też wydajnym medium do pozyskiwania klientów i partnerów biznesowych. Żeby jednak móc z niego czerpać korzyści, trzeba najpierw wśród naszej grupy docelowej zbudować rozpoznawalność, reputację i zaufanie. Z tego właśnie powodu wszelkie sprzedażowe próby podejmowane już w pierwszej wiadomości w social mediach z reguły kończą się porażką. Bez zbudowania zaufania, a często i relacji, to nie ma szans się udać.
Od kontaktu do kontraktu
Angelika Chimkowska, strateg silnych marek i – jak sama o sobie mówi – marketingowiec nawrócony na sprzedaż, pokazuje, jak można robić produktywny social selling bez spamowania oraz jak przeprowadzić naszego wspaniałego klienta od kontaktu do kontraktu. Jej niniejsza książka jest równocześnie poradnikiem, zeszytem ćwiczeń oraz notatnikiem do planów i strategii, bo wiedza o czymś nie zmienia życia. Dopiero działanie zgodnie z tą wiedzą ma szansę zaowocować konsekwencją, którego szukamy. A myślenie „Think BIG, focus Small", a przy tym stopniowe wykonywanie swojej strategii pozwala osiągnąć cele biznesowe na tej największej platformie społecznościowej.
Co wytwarza zasięgi, a co się tylko nam wydaje
Czytając LinkedIn w praktyce, krok po kroku dowiesz się, jak: zaprezentować swoją wiedzę ekspercką, zapraszać do kontaktu i nawiązywać relacje biznesowe z decydentami z całego świata, sprzedawać i przyciągać nowych klientów, a także promować swoją markę osobistą i firmową. Dzięki poręcznym wskazówkom, a także sprawdzonym metodom zbudujesz skuteczny profil osobisty w 10 i pół kroku, dowiesz się, jak prowadzić stronę firmową na LinkedIn, poznasz mało znane funkcje i ustawienia, a także dowiesz się, co i jak publikować,wytwarzać zaangażowanie odbiorców. A także o czym należy pamiętać i jakie zasady netykiety znać, żeby nie skazać się na kryzys wizerunkowy, a jeśli już wybuchnie, to jak sobie z nim poradzić na LinkedIn.
Jak zmienić wiedzę w działanie
W każdym z rozdziałów Linkedin w praktyce otrzymasz wskazówki ułatwiające nawigację po świecie social sellingu:
PRO TIP – tego prawdopodobnie nie odnajdziesz nigdzie indziej!
prawidłowE PRZYKŁADY – jak działają inni?!
CHECKLISTA – przejrzyj, czy z pewnością wszystko masz!
DO UZUPEŁNIENIA – zrób potrzebnie!
ĆWICZENIE – Ty decydujesz, ale pamiętaj, iż ćwiczenie czyni mistrza!
WAŻNE PYTANIA – bez tych odpowiedzi trudno będzie podjąć strategicznie korzystną decyzję!
INSTRUKCJA – oficjalnie od LinkedIn!
Skuteczność nie zależy wyłącznie od samych narzędzi, lecz umiejętności ich użycia. Dlatego książka ma charakter workbooka. Pracując z nią i rozwiązując zawarte w niej zadania, od razu możesz wprowadzić zdobytą wiedzę w czyn.