analiza strategii zarządzania kryzysem.Autorskie, nowe, nigdzie wcześniej niepublikowane modele komunikowania Kryzysy są zjawiskiem powszechnym i stanowczo groźnym (...). Dynamiczny przepływ danych, dostępność narzędzi, które zamianę myśli, ale także hejt, mowa nienawiści, fake newsy, stalking czy inne źródła kryzysów $10 wszystko to rozbudziło w świadomych menedżerach nie tylko potrzebę obserwacji otoczenia,dodatkowo rozwijania umiejętności właściwego reagowania w sytuacjach problemowych.
Celem tej książki jest wskazanie kluczowych czynników determinujących procesy komunikacyjne w obszarze zarządzania sytuacjami kryzysowymi, ze szczególnym uwzględnieniem tych z nich, które w największym stopniu wywierają wpływ na decyzje podejmowane przez menedżerów uczestniczących w pracach sztabów kryzysowych.
Ze wstępu Książka ta, poświęcona ważkiemu zagadnieniu komunikowania w kryzysie, budzi mój szacunek i uznanie z reguły ze względu pokaźne wykorzystanie przez Autora nie tylko bogatej literatury przedmiotu, ale także wyników wielu aktualnych badań.
Stanowi ważne i cenne kompendium wiedzy o metodach zażegnywania kryzysów wizerunkowych. Nie tylko porządkuje naszą dotychczasową wiedzę o zarządzaniu w przypadku zaistniałego kryzysu, lecz także wprowadza do tej problematyki świeże ważne komponenty.
prof. Dr hab. Janusz Włodzimierz Adamowski Jest to jedna z niewielu prac z ostatnich lat w Polsce, które w sposób tak kompleksowy odniosły się do dorobku teoretycznego i poręcznego w zakresie zarządzania komunikowaniem.
(...) wyznaczono w niej cechy wyróżniające zachowania menedżerów w momencie pojawienia się problemów o podłożu wizerunkowym i przedstawiono analizę skutków psychologicznych u specjalistów PR odczuwanych w trakcie uczestnictwa w sytuacjach kryzysowych i określono poziom stresu towarzyszącego najpoważniejszym kryzysom wizerunkowym.
prof. Dr hab.