Zdjęcia Mt biznes Strategia umami. jak połączyć biznes z projektowaniem doświadczeń i wyróżnić się na rynku

Biznes, ekonomia

Dostępność: Do kupienia

Strategia umami. jak połączyć biznes z projektowaniem doświadczeń i wyróżnić się na rynku (MT Biznes)

Do kupienia w: Sklep Empik Marka: MT Biznes
51,98 zł 49,99 zł Rabat 4%
Idź do sklepuSuper oferta

Skrócony opis produktu

Jeżeli chcesz wyodrębnić się na rynku, potrzebujesz strategii doświadczeń. Dlaczego? Możesz nie zdawać sobie z tego sprawy, lecz twoi kupujący nie kupują od ciebie produktów czy usług – oni kupują...

Proponowany produkt Mt biznes Strategia umami. jak połączyć biznes z projektowaniem doświadczeń i wyróżnić się na rynku możesz kupić w Empik w naprawdę atrakcyjnej cenie wynoszącej 49,99 zł. Oferta ta jest rezultatem zbiorczego porównania ogromnej liczby sklepów oraz hurtowni internetowych.

Podstawowe cechy

ISBN

9788382311051

Oprawa

Miękka

Sprawdź promocyjne oferty na Mt biznes Strategia umami. jak połączyć biznes z projektowaniem doświadczeń i wyróżnić się na rynku

Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Mt biznes Strategia umami. jak połączyć biznes z projektowaniem doświadczeń i wyróżnić się na rynku jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:

Mt biznes Strategia umami. jak połączyć biznes z projektowaniem doświadczeń i wyróżnić się na rynku (sklep Empik)

49,99 zł
Sklep Empik
Idź do sklepuSuper oferta

Mt biznes Strategia umami. jak połączyć biznes z projektowaniem doświadczeń i wyróżnić się na rynku (sklep Bee.pl)

51,98 zł
Sklep Bee.pl
Idź do sklepuSuper oferta

Mt biznes Strategia umami. jak połączyć biznes z projektowaniem doświadczeń i wyróżnić się na rynku (sklep TaniaKsiazka.pl)

51,98 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (3)
  • Informacje na temat aktualnych cen i dostępności wykorzystane w zestawieniu indeksowane są w zasadzie bez opóźnień.

Pełny opis produktu

Jeżeli chcesz wyróżnić się na rynku, Ci trzeba strategii doświadczeń. Dlaczego? Możesz nie zdawać sobie z tego sprawy, lecz twoi kupujący nie kupują od ciebie produktów czy usług – oni kupują doświadczenia. Co więcej, w najbliższych latach doświadczenia staną się fundamentem tworzenia nieszablonowej wartości rynkowej i głównym źródłem przewagi strategicznej. Jak to zrobić? Musisz zbudować potężną, lecz wykonalną strategię i sprawnie wdrożyć ją w całej organizacji.

Aga Szóstek określa tę strategię jako umami, które jest piątą kategorią smaku (obok słodkiego, kwaśnego, słonego i gorzkiego) i nadaje potrawom wyjątkowy smak. W realiach biznesowych umami rozumiane jest jako doświadczenie, którego konsumenci nigdy nie mają dość i o którym sami z siebie opowiadają innym, jako czynnik, dzięki któremu nasza oferta przestaje być „w porządku", a staje się czymś unikalnym i zapadającym w pamięć.

Strategia Umami w projektowaniu doświadczeń

Strategia Umami to podejście opracowane na bazie 20 lat doświadczenia zawodowego łączącego badania akademickie z praktyką biznesową. Jest syntezą UX z CX i z projektowaniem usług na poziomie strategicznym. Model zaproponowany przez autorkę to kolejny krok w ewolucji myślenia projektowego, który pozwala:

(a) dowiedzieć się, jakie historie opowiadają dziś twoi konsumenci;

(b) odkryć czynniki motywujące i zniechęcające, które kierują tymi historiami;

(c) zdefiniować nieprzeciętne przyszłe doświadczenie, które chcesz dostarczyć;

(d) określić wykonalne środki, które zapewnią postęp w realizacji tej wizji;, a także

(e) ocenić ten postęp dzięki analizie przyszłych historii klientów.

Biznesowe aspekty budowania doświadczeń klientów

Pełna funkcjonalnych historii, szeroko zakrojonej wiedzy, śmiałych przemyśleń i ergonomicznych porad, ta książka pomoże ci przypasować organizację do budowania unikatowej wartości rynkowej przez dostarczanie klientom niezapomnianych doświadczeń. Dzięki niej będzie ci łatwiej opracować i wdrożyć strategię prokliencką, dzięki której nadasz swej organizacji nową energię, wyróżnisz się na rynku i zostaniesz pokochany poprzez swoich klientów, którzy będą ochoczo opowiadać o tobie innym. Bo aby zostać zauważonym, trzeba się wyznaczyć.

***

Gdy ktoś mnie pyta, dlaczego potężna marka czy branża nie przyjęły jeszcze modelu ekonomii doświadczeń, za każdym razem odpowiadam to samo: to kwestia nastawienia. Nie wiedziałem natomiast, iż tajemnica obrania nastawienia stosownego dla wdrożenia modelu projektowania doświadczeń tkwi w przepysznej koncepcji umami. Nadszedł czas, żeby twoja marka wyszła ponad Punkt Wyjścia Umami, wyznaczający podstawowy poziom funkcjonalności, i zaczęła oferować klientom wartość emocjonalną, a nawet poczucie sensu. To książka dla wszelkich projektantów doświadczeń i liderów. Pozwólcie, by Aga Szóstek pokazała wam, jak projektuje się i buduje wartościowe doświadczenia, a wraz z nimi wartościowe wspomnienia.

B. Joseph Pine II, współautor książki The Experience Economy: Competing for Time, Attention, and Money

To książka pełna doskonałych pomysłów i wiedzy, można się z niej naprawdę mnóstwo dowiedzieć. Mimo to ani przez chwilę nie miałam poczucia, że ktoś prawi mi kazania. Miałam raczej poczucie udziału w mądrej rozmowie, w której Aga Szóstek dzieli się ze mną inspirującymi przykładami, wskazówkami biznesowymi, poradami projektowymi, badaniami psychologicznymi i anegdotami z życia prywatnego i zawodowego. To książka o projektowaniu doświadczeń, która sama w sobie jest wyśmienitym doświadczeniem.

Anna E. Pohlmeyer, liderka ds. Badań doświadczeń w Diffferent; była współdyrektor w Delft Institute of Positive Design przy Delft University of Technology

Jedną z najtrudniejszych rzeczy, jakich możemy od siebie wymagać, jest nauka patrzenia na okalający nas świat w nowy sposób. Przemyślenia Agi w pełni odmieniły mój punkt widzenia. Na kartach tej książki zawarła czystą magię – zaproszenie do tego, by zobaczyć piękno rzeczywistości z jej punktu widzenia.

Anthony Rocco, projektant doświadczeń, San Francisco

Książka Agi to znakomity punkt wyjścia dla osób ze świata biznesu, które chciałyby użyć projektowanie doświadczeń do rozwijania firm. To również perfekcyjny podręcznik dla projektantów, którzy chcieliby nauczyć się mówić o swojej pracy w kontekście biznesowym.

Andy Sontag, menedżer programu projektowania doświadczeń w szkole Kaospilot

Doświadczenia otaczają nas zewsząd. Produkty ulegają coraz pokaźniejszemu spowszednieniu, więc to właśnie doświadczenia w coraz obszerniejszym stopniu stają się podstawowym czynnikiem akcentującym. To one powodują,kupujący wybierają sobie swoje ulubione firmy i pozostają im wierni. Książka ta oferuje czytelnikom jakże niezbędne informacje o tym, dlaczego i w jaki sposób w dzisiejszych czasach należy stawiać na doświadczenia. To jednak nie wszystko – dzięki gotowym modelom i wskazówkom jest wyjątkowo poręczna, czytelnicy mogą stosować zawarte w niej dane w swej codziennej pracy.

Fabricio Teixeira, współzałożyciel Online Publication UX Collective

***

Dr Aga Szóstek jest strategiem doświadczeń. Przez ostatnie 20 lat zajmowała się najnowszymi dokonaniami na styku projektowania, technice i biznesu. Pracowała z takimi markami jak Google, Philips, Canon, Samsung, EY, Santander, ING czy Orange, a także wieloma innymi. Odpowiadała za wprowadzanie strategicznego myślenia związanego z projektowaniem doświadczeń do pracy zespołów projektowych oraz do sal posiedzeń zarządów. Prezentowane przez nią podejście zainspirowało dużo organizacji do zmiany strategii i postawienia na doświadczenia jako ich podstawowy czynnik akcentujący.

Aga pisze o strategii, przywództwie i innowacjach; projektuje narzędzia Seed Cards, których celem jest wspomaganie ludzi w projektowaniu unikalnych doświadczeń; jest także współprowadzącą podcast na temat kreatywnego przywództwa: Catching The Next Wave. Jest także współtwórczynią wirtualnego kursu Become, produkowanego dla liderów kreatywnych zmian, którzy chcieliby wziąć sprawy w swoje ręce i wieść prym w dzisiejszym świecie.

Doktorat obroniła na Wydziale Wzornictwa Przemysłowego na Politechnice w Eindhoven w Holandii, a projektowanie doświadczeń wykłada na całym świecie.

Tytuł Strategia Umami. Jak związać biznes z projektowaniem doświadczeń i wyszczególnić się na rynku Autor Aga Szóstek Tłumacz Bartosz Sałabut Wydawnictwo MT Biznes EAN 9788382311051 ISBN 9788382311051 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Biznes ilość stron 350 Rok wydania 2022 Oprawa Miękka ze skrzydełkami Wydanie 1

Parametry

ISBN

9788382311051

Oprawa

Miękka

Autor

Aga szóstek

Wydawnictwo

Mt biznes

Ilość stron

266

Rok wydania

2022

Kategoria

Biznes, ekonomia

Producent

MT Biznes

Opinia użytkowników

-

Opinie oraz Recenzje

Beata M.
Beata M.
31.05.2024
Stwórz z innymi klientami cudowną zbiorowość i podsyłaj opinie opinie / komentarze dla produktu MT Biznes
Jeśli miałeś sposobność korzystać z proponowanego Mt biznes Strategia umami. jak połączyć biznes z projektowaniem doświadczeń i wyróżnić się na rynku podeślij do nas ocenę lub opinię. Podaj jakie są Twoje wrażenia z użytkoania, czy polecasz produkt, a także czy relacja cena / jakość jest dla Ciebie na dobrym poziomie.

Dodaj opinię lub recenzję

Powiązane

Rekomendacja
Mt biznes Jak naprawdę działają organizacje. Siedem kluczy do zrozumienia ich funkcjonowania, struktury i roli w naszej codzienności
Nadszedł czas, by zrozumieć, jak funkcjonują organizacje! Żyjemy w świecie pełnym organizacji. Odgrywają one znaczącą rolę we wszystkim,...
Rekomendacja
MT Biznes Mt biznes Jednominutowy negocjator. sztuka zawierania korzystniejszych kontraktów - don hutson
Poznaj sekrety Jednominutowego Negocjatora!Umiejętność negocjowania ma wpływ na każdy aspekt naszego życia, począwszy od kontraktów zawieranych...
Rekomendacja
Mt biznes Jak zacząć inwestować? osiem kroków do sukcesu w finansach osobistych Mt biznes
Znajdź produktywną strategię inwestycyjną dostosowaną do twojej osobowości Zastanawiasz się nad zainwestowaniem swych pierwszych pieniędzy?...
Rekomendacja
MT Biznes Spotkania biznesowe
Do sklepu Szczegóły

Spotkania biznesowe

22,42 zł
Spotkania nie są stratą czasu, jeśli są właściwie prowadzone. Brian Tracy, w trakcie dziesiątków lat działań konsultingowych na całym świecie,...
Rekomendacja
MT Biznes KAIZEN™ jako strategia. Zastosowanie oceny Przepływu, Synchronizacji i Poziomowania [FSL™] do pomiarów i doskonalenia wyników op
Masaaki Imai, założyciel Instytutu Kaizen, a także pionier koncepcji ciągłego doskonalenia, tym razem podjął wyzwanie opracowania i wdrożenia...
Rekomendacja
MT Biznes Feedback (i inne brzydkie słowa). dlaczego informacja zwrotna jest tak ważna i jak to robić dobrze Mt biznes
Udzielanie danych zwrotnej - takie proste, iż aż trudne! Możemy nie zdawać sobie z tego sprawy, lecz udzielamy go... Każdego dnia i to wielokrotnie,...
Rekomendacja
Mt biznes Mt biznes Odkoduj pułapki myślenia w biznesie. jak ekonomia behawioralna wpływa na wybory klientów
DLACZEGO LUDZIE KUPUJĄ TO, CO KUPUJĄ Ta przełomowa książka umieszcza teorię decyzji w centrum marketingu i tłumaczy, dlaczego ludzie kupują...
Rekomendacja
MT Biznes Mt biznes Leadershift. przemiana przywództwa, czyli 11 kroków, które musi przejść każdy lider
Jeśli chcesz być skutecznym liderem, musisz się zmieniać. Nie możesz być wciąż taki sam, nie możesz tak samo myśleć i działać, jeśli liczysz...
Rekomendacja
MT Biznes Jak google, bono i gates trzęsą światem dzięki metodzie okr Mt biznes
"Legendarny inwestor John Doerr ujawnia, w jaki sposób system OKR – system wyznaczania celów – pomógł gigantom technicznym takim jak Intel...
Rekomendacja
MT Biznes Mt biznes Model storybrand zbuduj skuteczny przekaz dla swojej
Każdego dnia większość przedsiębiorców popełnia błąd, który kosztuje ich tysiące, o ile nie miliony złotych. Polega on na tym, iż nie mówią...
Rekomendacja
MT Biznes 4 godzinny tydzie? pracy Mt biznes
Do sklepu Szczegóły

4 godzinny tydzie? pracy Mt biznes

41,51 zł
Zapomnij o starej koncepcji emerytury i całej reszcie planów odkładania życia na później - nie musisz czekać. Co więcej, jest niemało powodów,...
Rekomendacja
MT Biznes Mt biznes Zmiany strategiczne na europejskim rynku
Do sklepu Szczegóły

Mt biznes Zmiany strategiczne na europejskim rynku

34,44 zł
Kryzys finansowy z lat 2007–2009 w wielu krajach miał dramatyczny przebieg i wyjątkowo ostro odbił się na bankach realizujących strategię...
Wybrane dla Ciebie
Rekomendacja
Regał biurowy PRIMO GRAY, 1781 x 800 x 500 mm, szary/wiśnia
szafy tworzone są z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mmkrawędzie sklejone są listwą przyblatową ABS o grubości 1 mm w odcieniu dekoracji...
Rekomendacja
Regał biurowy PRIMO WOOD, 1087 x 800 x 420 mm, wiśnia
stworzona z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, z obrzeżem ABSpółki stałe, odległość między półkami 322 mm, nośność półki 35 kgregulowane...
Rekomendacja
Regał biurowy PRIMO GRAY, 1781 x 400 x 420 mm, szary/dąb naturalny
wytworzona z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, z obrzeżem ABSpółki stałe, odległość pomiędzy półkami 322 mm, nośność półki 35...
Rekomendacja
Regał biurowy PRIMO WHITE, 1781 x 800 x 420 mm, biały
Do sklepu Szczegóły

Regał biurowy PRIMO WHITE, 1781 x 800 x 420 mm, biały

1 109,46 zł
wytworzona z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, z obrzeżem ABSpółki stałe, odległość pomiędzy półkami 322 mm, nośność półki 35...
Rekomendacja
Regał biurowy PRIMO GRAY, 740 x 400 x 420 mm, szary/buk
produkowana z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, z obrzeżem ABSpółki stałe, odległość między półkami 322 mm, nośność półki 35...
Rekomendacja
Zasady rachunkowości finansowej Bożena Padurek
Do sklepu Szczegóły

Zasady rachunkowości finansowej Bożena Padurek

51,25 zł
\nZasady rachunkowości finansowej - Bożena Padurek\n
Rekomendacja
Governance. Wybór tekstów klasycznych
Do sklepu Szczegóły

Governance. Wybór tekstów klasycznych

37,01 zł
Świat społeczny bezustannie się zmienia i staje się przy tym coraz bardziej kompleksowy. Coraz trudniej regulować jego funkcjonowanie. Oddziaływanie...
Rekomendacja
Regał biurowy PRIMO GRAY, 740 x 400 x 420 mm, szary/orzech
stworzona z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, z obrzeżem ABSpółki stałe, odległość pomiędzy półkami 322 mm, nośność półki 35...
Rekomendacja
Regał biurowy PRIMO WHITE, 740 x 800 x 420 mm, biały
wyprodukowana z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, z obrzeżem ABSpółki stałe, odległość między półkami 322 mm, nośność półki 35...
Rekomendacja
Regał biurowy PRIMO GRAY, 1087 x 400 x 420 mm, szary/wenge
stworzona z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, z obrzeżem ABSpółki stałe, odległość między półkami 322 mm, nośność półki 35 kgregulowane...
Rekomendacja
Regał biurowy PRIMO WHITE, 2128 x 800 x 420 mm, biały
Do sklepu Szczegóły

Regał biurowy PRIMO WHITE, 2128 x 800 x 420 mm, biały

1 284,12 zł
wytworzona z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, z obrzeżem ABSpółki stałe, odległość pomiędzy półkami 322 mm, nośność półki 35...
Rekomendacja
Regał biurowy PRIMO WOOD, 1087 x 800 x 420 mm, wenge
stworzona z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, z obrzeżem ABSpółki stałe, odległość między półkami 322 mm, nośność półki 35 kgregulowane...