Zdjęcia Zarządzanie produktami na rynki e-rozrywki marki Aspra

Biznes, ekonomia

Dostępność: Do kupienia

Zarządzanie produktami na rynki e-rozrywki (Aspra)

Do kupienia w: Sklep TaniaKsiazka.pl Marka: Aspra
39,62 zł
Idź do sklepuSuper oferta

Skrócony opis produktu

postępowe technologie - symbole XXI wieku - zaczęły przenikać w codzienne życie konsumentów w ujęciu globalnym. Urządzenia elektroniczne (smartfony, iPady, komputery gamingowe) stały się dobrami...

Prezentowany artykuł Zarządzanie produktami na rynki e-rozrywki marki Aspra jest dostępny w TaniaKsiazka.pl w atrakcyjnej cenie wynoszącej 39,62 zł. Promocja ta stanowi efekt kompleksowego porównania olbrzymiej liczby sklepów w bazie.

Podstawowe cechy

ISBN

9788382091601

Oprawa

Broszurowa

Sprawdź promocyjne oferty na Zarządzanie produktami na rynki e-rozrywki marki Aspra

Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Zarządzanie produktami na rynki e-rozrywki marki Aspra jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:

Zarządzanie produktami na rynki e-rozrywki marki Aspra (sklep TaniaKsiazka.pl)

39,62 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
  • Informacje na temat dostępności produktów i zmian cen użyte w powyższym zestawieniu zczytywane są w zasadzie natychmiast.

Pełny opis produktu

progresywne technologie - symbole XXI wieku - zaczęły przenikać w codzienne życie konsumentów w ujęciu globalnym. Urządzenia elektroniczne (smartfony, iPady, komputery gamingowe) stały się dobrami pierwszej zapotrzebowania.

Życie codzienne konsumentów uległo technologizacji. Świeże trendy zachowań konsumentów, zorientowane na nowoczesne formy spędzania przez nich czasu wolnego, wymusiły zmianę charakteru pozyskiwania klientów poprzez przedsiębiorstwa.

nieprzewidzianym przy tym czynnikiem warunkującym zachowania w czasie wolnym stały się wprowadzone przez rządy krajów objętych pandemią obostrzenia (lockdowny). Dotychczasowym strategiom efektywności działań, typowym dla ekonomiki skali, musiała zostać przeciwstawiona indywidualizacja, uwzględniająca właściwości wspólne grup docelowych i jednocześnie najróżniejsze indywidualnie.

Czynnikiem warunkującym produktywność stały się ogromne bazy danych tworzące profile konsumentów, potrzebne dla działań marketingowych, w tym e-marketingu wykorzystującego internetowe media społecznościowe.

Konsumpcja i e-konsumpcja dzięki rozrywce i e-rozrywce stały się usługami zorientowanymi na odczuwanie radości z samorealizacji i mogły być realizowane przy używaniu rozciągliwego zarządzania produktami.

Począwszy od końca 2019 roku, gdy nastał czas pandemii, czyli choroby Covid-19, rozrywka i e-rozrywka stały się swoistym remedium na nowy sposób życia wywołany konsekwencjami rozprzestrzeniania się wirusa SARS-CoV-2.

W warunkach izolacji społecznej, powodującej silny stres, szczególnego znaczenia nabrały,,internetowe" formy spędzania czasu wolnego. Czas pandemii wywołał konieczność pojawienia się nowych produktów, zwłaszcza w rozrywce.

W pracy rozważania autorek skoncentrowały się na poszukiwaniu sposobów uczestnictwa w e-rozrywce dzięki nowym strategiom zarządzania produktem, które odpowiadały zapotrzebowaniu w zakresie rozrywki innym odbiorcom z reguły, bo,,pandemicznym" e-konsumentom.

Podmioty rynkowe oferujące przeróżne formy rozrywki online musiały rozwiązać nieznane dotychczas problemy w procesie zarządzania produktem, które opierając się na dotychczasowych doświadczeniach, zmotywowałyby e-konsumentów w czasach pandemii do zagospodarowania czasu wolnego w maksymalnie zindywidualizowany sposób, dostarczający takich ilości przyjemności i radości, które pozwoliłyby na regenerację sił - z reguły psychicznych.

Parametry

ISBN

9788382091601

Oprawa

Broszurowa

Autor

Teresa słaby, daria bazydło-egier

Wydawnictwo

Aspra

Ilość stron

208

Rok wydania

2021

Kategoria

Biznes, ekonomia

Producent

Aspra

Opinia użytkowników

-

Opinie oraz Recenzje

Leszek E.
Leszek E.
21.01.2025
Każda opublikowana opinia klienta jest dla nas niesamowicie ważna
Jeśli tylko udało Ci się skorzystać z proponowanego Zarządzanie produktami na rynki e-rozrywki marki Aspra prześlij nam swoją opinię. Podaj jakie są Twoje wrażenia z użytkowania, czy jesteś usatysfakcjonowany z zakupu, a także czy relacja ceny do jakości jest zadowalająca.

Dodaj opinię lub recenzję

Powiązane

Rekomendacja
Aspra Aspra Rynek pracy w azerbejdżanie, armenii i gruzji
,,Książka pt. Rynek pracy w Azerbejdżanie, Armenii i Gruzji stanowi oryginalne opracowanie wielu aspektów tematycznych statystycznych i...
Rekomendacja
Aspra Bieda i płeć,970KS (4964206)
Do sklepu Szczegóły

Bieda i płeć,970KS (4964206)

46,55 zł
"Książka podejmuje nad wyraz ważny problem relacji płci wobec współczesnych zasad funkcjonowania rynku, systemów zabezpieczenia społecznego...
Rekomendacja
ASPRA Aspra Kryzys przychodzi nagle
Do sklepu Szczegóły

Aspra Kryzys przychodzi nagle

37,05 zł
„Autorka poruszyła ciekawe i niezwykle aktualne tematy bezrobocia długotrwałego, wpływu makroszoków – takich jak brexit i pandemia COVID-19...
Rekomendacja
Aspra Aspra Dyskryminacja w zatrudnieniu
Do sklepu Szczegóły

Aspra Dyskryminacja w zatrudnieniu

42,75 zł
Zagadnienie dyskryminacji może być rozpatrywane na najróżniejszych płaszczyznach, np. Prawnej, ekonomicznej, socjologicznej, psychologicznej,...
Rekomendacja
Aspra Aspra Gospodarka i społeczeństwo
Do sklepu Szczegóły

Aspra Gospodarka i społeczeństwo

43,14 zł
Monografia stanowi ciekawy głos w dyskusji nad zupełnie nowym zagadnieniem badawczo-poznawczym w dziejach ludzkości. Warto zaznaczyć, iż...
Rekomendacja
Aspra Marian Małowist i krąg jego uczniów,970KS (6619582)
Autor podjął temat nieprzystępny, wielowątkowy i dotychczas nie opracowany w literaturze przedmiotu. Przedmiotem jego rozważań stały się...
Rekomendacja
ASPRA Przedsiębiorstwa wobec współczesnych realiów
Do sklepu Szczegóły

Przedsiębiorstwa wobec współczesnych realiów

25,00 zł
Niniejsza monografia składa się z siedmiu rozdziałów ukazujących wybrane teoretyczne i empiryczne aspekty z zakresu zarządzania, ekonomii...
Rekomendacja
Aspra Logistyka i administrowanie w mediach. Zarządzanie Big Data
Tom 39. Serii "Media początku XXI wieku". Obserwując rzeczywistość trudno nie zauważyć siły i zasięgu oddziaływania Internetu i jego wpływu...
Rekomendacja
ASPRA Sektor prywatny a sektor publiczny Aspra
Do sklepu Szczegóły

Sektor prywatny a sektor publiczny Aspra

59,00 zł
Prezentowana monografia wieloautorska pt.: "Sektor prywatny a sektor publiczny. Ujęcie interdyscyplinarne" pokazuje stanowisko 32 autorów...
Rekomendacja
Aspra Zarządzanie produktami na rynki e-rozrywki Aspra
Do sklepu Szczegóły

Zarządzanie produktami na rynki e-rozrywki Aspra

39,62 zł
nowoczesne technologie - symbole XXI wieku - zaczęły przenikać w codzienne życie konsumentów w ujęciu globalnym. Urządzenia elektroniczne...
Rekomendacja
Aspra Rozwiązania instytucjonalne polskiego systemu... Aspra
,,Recenzowana praca spełnia w wysokim stopniu oczekiwania pracy naukowej i może być polecana jako pomoc dla dydaktyków, teoretyków i praktyków...
Rekomendacja
Aspra Hybrydowy model funkcjonowania grup interesu w unii europejskiej Aspra
"Autor podjął widoczny problem badawczy o obfitym znaczeniu politycznym i gospodarczym, któ- rego waga jest w Polsce nadal słabo rozumiana...
Wybrane dla Ciebie
Rekomendacja
Koncepcje i metody zarządzania zasobami leśnymi. Polska i świat,077KS (99313)
Zmiany w modelu zarządzania zasobami leśnymi zapoczątkowane zostały w Europie pod koniec ubiegłego wieku. Ze względu na dostatek czynników...
Rekomendacja
Cedewu Optymalizacja systemów i procesów logistycznych. tom 28
Redukcja kosztów przedsiębiorstw i łańcuchów dostaw przy zachowaniu założonego poziomu obsługi klienta to podstawowy cel optymalizacji funkcjonowania...
Rekomendacja
Prawo restrukturyzacyjne i upadłościowe Wolters kluwer
W publikacji szczegółowo zaprezentowano problematykę prawa restrukturyzacyjnego i upadłościowego, wyróżniając problemy pojawiające się w...
Rekomendacja
Cedewu Systemy ubezpieczeń - aspekty finansowe
Do sklepu Szczegóły

Cedewu Systemy ubezpieczeń - aspekty finansowe

53,94 zł
Współczesne ubezpieczenia stanowią mechanizm finansowania skutków ryzyka, którego funkcjonowanie oparte jest na określonych rozwiązaniach...
Rekomendacja
Wpływ ryzyka strategicznego na wartość firmy dla akcjonariuszy. rozdział 3. istota i ocena ryzyka strategicznego
Jednym z najszczególniejszych rodzajów ryzyka, które oddziaływuje na markę jest tzw. Ryzyko strategiczne, stanowiące główny temat niniejszego...
Rekomendacja
Zasady rachunkowości, kontrola wewnętrzna i audyt w towarzystwach funduszy inwestycyjnych,077KS (1625506)
Rynek instytucji finansowych w ostatnich kilkunastu latach w Polsce rozwija się niezwykle dynamicznie. Do instytucji finansowych zalicza...
Rekomendacja
Wartości wzorcowe wskaźników finansowych przedsiębiorstw giełdowych,077KS (180136)
Autor podjął się tematu nad wyraz aktualnego i o wielkim ergonomicznym znaczeniu. Ocena kondycji finansowej dokonywana jest równocześnie...
Rekomendacja
O jakości życia na początku XXI wieku
Do sklepu Szczegóły

O jakości życia na początku XXI wieku

29,45 zł
Pisząc o jakości życia, a więc o efektach decyzji jednostek, nie sposób pominąć aspektów pozamaterialnych, które oddziałują na kształtowanie...
Rekomendacja
Wyższa szkoła bankowa- gdańsk Zarządzanie współczesnymi przedsiębiorstwami. uwarunkowania strategiczne, innowacyjne i kulturowe. tom 7
Siódmy tom Prac Naukowych Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku posiada opisy wybranych problemów funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw....
Rekomendacja
Cedewu Ekonomiczne i społeczno-polityczne problemy współczesnej gospodarki. tom 9
Jak wskazują pierwsze prognozy, rok 2010 był pierwszym okresem wzrostu gospodarczego po trzech skomplikowanych latach kryzysu. Pomimo że...
Rekomendacja
Prognozowanie i symulacje w ekonomii i zarządzaniu,106KS (7639376)
Książka niniejsza podsumowuje doświadczenia Autora zebrane podczas badań empirycznych oraz w trakcie wieloletnich cykli wykładów poświęconych...
Rekomendacja
Działalność innowacyjna małych przedsiębiorstw w polsce
Rywalizacja gospodarcza w skali globalnej wymusza na krajach, regionach i przedsiębiorcach poszukiwania nowych źródeł przewagi konkurencyjnej....