Monografia jest konsekwencją doświadczeń autorek w obszarze zastosowania wybranych instrumentów doskonalenia jakości usług w praktyce gospodarczej. Stanowi odpowiedź na potrzebę pojawienia się na rynku publikacji skierowanej do organizacji usługowych, w tym przedsiębiorstw, które próbują poprawić swoją konkurencyjność na rynku. Ważnym argumentem skłaniającym autorki do napisania niniejszej książki była chęć wsparcia organizacji usługowych w sytuacji wychodzenia z kryzysu związanego z pandemią SARS-CoV-2, która wyraźnie spowolniła rozwój gospodarczy na świecie.
Książka stanowi na dodatek materiał dla studentów i doktorantów, a także pracowników naukowo-dydaktycznych do zastosowania w procesie dydaktycznym i w szkoleniach. W monografii zaprezentowano podstawy teoretyczne poparte funkcjonalnymi przykładami, przedstawiającymi, jak doskonalić organizację, zwracając uwagę na kwestie związane z ochroną środowiska. Na dodatek prezentuje, jak doskonalić organizację w zgodzie ze środowiskiem naturalnym. Wybrane instrumenty doskonalenia jakości usług mogą pomóc w zwiększeniu konkurencyjności przedsiębiorstw, mogą wskazać, jakie obszary organizacji wymagają poprawy i co zrobić, by rozwiązać konkretny problem.
Tytuł Wybrane instrumenty w doskonaleniu jakości usług Autor Ewa Malinowska,Małgorzata Szymańska-Brałkowska Wydawnictwo Difin EAN 9788382700213 ISBN 9788382700213 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Finanse,rachunkowość liczba stron 200 Format 16x23x1 cm Rok wydania 2021 Oprawa Miękka Wydanie 1 Waga 0.324 kg