Egzemplarz outletowy. Może mieć drobne uszkodzenia, przetarcia, zabrudzenia, które nie utrudniają korzystania z książki Świat biznesu kręci się też wokół komunikacji elektronicznej – mówi się z przekąsem, że jeśli nie ma cię na Facebooku, nie istniejesz.
W święcie biznesu, jeśli nie masz czegoś w e-mailu, to coś nie istnieje. Właśnie ze względu na rolę poczty e-mail w rutynowym życiu współczesnego konsumenta dla każdego marketera ważne jest, by dotrzeć z komunikatem swej producenta do skrzynek pocztowych odbiorców.
Co więcej, w powszednim pędzie i przy wszechobecnej reklamie nie starczy jedynie BYĆ. Ważne jest to, JAK się demonstrujesz – z jakim komunikatem i w jakiej formie zwracasz się do odbiorcy. Każdego dnia marketerzy analizują informacje i szukają sposobów, jak skutecznie przebić się przez szum komunikacyjny, który otacza konsumenta.
Jadąc autem, mijasz kolorowe bilbordy, neonowe szyldy, słuchasz reklam w radio, a po powrocie do domu reklamy krzyczą do ciebie z telewizora i stron internetowych. W niemal każdej chwili marketing i reklama atakują cię z kilku źródeł jednocześnie.
Trudno jest w tym zgiełku wyłapać to, co niebanalne i wartościowe dla nas samych, odbiorców. Warto zatem zadać sobie pytanie: Kiedy uwaga odbiorcy jest najmocniej skupiona? Wtedy, kiedy skierowany do niego komunikat jest OCZEKIWANY, odbiorca spodziewa się mocnEJ TREŚCI, a sam przekaz trafia w BIEŻĄCĄ POTRZEBĘ.
Współczesny e-mail marketing skupia się właśnie na tych trzech elementach. Wykorzystując kilka sekund zainteresowania internauty przez dźwięk, obraz, ruch i tekst, e-mail marketing może produktywnie wpłynąć na pozytywny odbiór komunikatu i skłonić użytkownika do określonej akcji.
Od ciebie zależy, czy będzie to nowa lub kolejna sprzedaż, wzrost odwiedzin witryny czy fala zapisów na bezpłatne webinarium. To już trzecia książka w kolekcji „Twoja marka widoczna w internecie”, omawiającej najnowsze trendy, a także metody działania firm w internecie.
Te niewielkie i pełne mocnej wiedzy publikacje posiadają charakter pisanych na gorąco raportów z pierwszej linii cyfrowego frontu. Autorami są młodzi profesjonaliści, przedstawiciele generacji określanej jako digital native, dzielący się swoimi praktycznymi doświadczeniami.
Poznaj wady i atuty lubianych narzędzi i rodzajów działań, dzięki temu będziesz mógł świadomie decydować o kształcie strategii email marketingowej w twojej firmie. Krok po kroku dowiesz się, jak zaplanować i przeprowadzić pierwszą kampanię, jak ocenić jej wydajność oraz jakie działania wprowadzić dodatkowo w przyszłości, aby poszerzać grono potencjalnych odbiorców swej firmy i budować lojalność klientów.
Liczne przykłady graficzne oraz studia przypadków działań zrealizowanych przez znanych polskich graczy branżowych dla swoich klientów dadzą ci rewelacyjny punkt oparcia dla rozpoczęcia własnych działań w oparciu o ten kanał.
Autorka zadbała w dodatku o edukacyjną stronę publikacji przez szereg praktycznych porad prawnych oraz wskazówek, jak prowadzić aktywności marketingowe, by działać legalnie, etycznie i wydajnie. Ewelina Koch z online marketingiem i rynkiem nowych technice jest związana od 2007 r.
Swoją przygodę z email marketingiem rozpoczęła od współpracy z SARE – jednym z wiodących dostawców oprogramowania do komunikacji newsletterowej. Zdobyte doświadczenie przełożyła na budowę i rozwój email marketingu dla sektora MSP, w ramach Grupy Kapitałowej K2 Internet.
obecnie realizuje się w obszarze sprzedaży nowych technice, współpracując z największymi klientami biznesowymi T-Mobile.