Zdjęcia Email marketing - marki Ewelina koch

Biznes, ekonomia

Dostępność: Do kupienia

Email marketing (Ewelina Koch)

Do kupienia w: Sklep TaniaKsiazka.pl Marka: Ewelina Koch
29,67 zł
Idź do sklepuSuper oferta

Skrócony opis produktu

Egzemplarz outletowy. Może posiadać minimalne uszkodzenia, przetarcia, zabrudzenia, które nie utrudniają korzystania z książki Świat biznesu kręci się jeszcze wokół komunikacji elektronicznej –...

Prezentowany wporownywarce cen artykuł Email marketing - marki Ewelina koch kupisz w TaniaKsiazka.pl w naprawdę świetnej cenie 29,67 zł. Oferta ta jest rezultatem szerokiej analizy setek sklepów i hurtowni w naszej bazie.

Podstawowe cechy

ISBN

9788375616880

Oprawa

Miękka

Sprawdź promocyjne oferty na Email marketing - marki Ewelina koch

Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Email marketing - marki Ewelina koch jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:

Email marketing - marki Ewelina koch (sklep TaniaKsiazka.pl)

29,67 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
  • Dane o cenach i dostępności wykorzystane w prezentowanym zestawieniu są zczytywane prawie w czasie rzeczywistym.

Pełny opis produktu

Egzemplarz outletowy. Może mieć drobne uszkodzenia, przetarcia, zabrudzenia, które nie utrudniają korzystania z książki Świat biznesu kręci się też wokół komunikacji elektronicznej – mówi się z przekąsem, że jeśli nie ma cię na Facebooku, nie istniejesz.

W święcie biznesu, jeśli nie masz czegoś w e-mailu, to coś nie istnieje. Właśnie ze względu na rolę poczty e-mail w rutynowym życiu współczesnego konsumenta dla każdego marketera ważne jest, by dotrzeć z komunikatem swej producenta do skrzynek pocztowych odbiorców.

Co więcej, w powszednim pędzie i przy wszechobecnej reklamie nie starczy jedynie BYĆ. Ważne jest to, JAK się demonstrujesz – z jakim komunikatem i w jakiej formie zwracasz się do odbiorcy. Każdego dnia marketerzy analizują informacje i szukają sposobów, jak skutecznie przebić się przez szum komunikacyjny, który otacza konsumenta.

Jadąc autem, mijasz kolorowe bilbordy, neonowe szyldy, słuchasz reklam w radio, a po powrocie do domu reklamy krzyczą do ciebie z telewizora i stron internetowych. W niemal każdej chwili marketing i reklama atakują cię z kilku źródeł jednocześnie.

Trudno jest w tym zgiełku wyłapać to, co niebanalne i wartościowe dla nas samych, odbiorców. Warto zatem zadać sobie pytanie: Kiedy uwaga odbiorcy jest najmocniej skupiona? Wtedy, kiedy skierowany do niego komunikat jest OCZEKIWANY, odbiorca spodziewa się mocnEJ TREŚCI, a sam przekaz trafia w BIEŻĄCĄ POTRZEBĘ.

Współczesny e-mail marketing skupia się właśnie na tych trzech elementach. Wykorzystując kilka sekund zainteresowania internauty przez dźwięk, obraz, ruch i tekst, e-mail marketing może produktywnie wpłynąć na pozytywny odbiór komunikatu i skłonić użytkownika do określonej akcji.

Od ciebie zależy, czy będzie to nowa lub kolejna sprzedaż, wzrost odwiedzin witryny czy fala zapisów na bezpłatne webinarium. To już trzecia książka w kolekcji „Twoja marka widoczna w internecie”, omawiającej najnowsze trendy, a także metody działania firm w internecie.

Te niewielkie i pełne mocnej wiedzy publikacje posiadają charakter pisanych na gorąco raportów z pierwszej linii cyfrowego frontu. Autorami są młodzi profesjonaliści, przedstawiciele generacji określanej jako digital native, dzielący się swoimi praktycznymi doświadczeniami.

Poznaj wady i atuty lubianych narzędzi i rodzajów działań, dzięki temu będziesz mógł świadomie decydować o kształcie strategii email marketingowej w twojej firmie. Krok po kroku dowiesz się, jak zaplanować i przeprowadzić pierwszą kampanię, jak ocenić jej wydajność oraz jakie działania wprowadzić dodatkowo w przyszłości, aby poszerzać grono potencjalnych odbiorców swej firmy i budować lojalność klientów.

Liczne przykłady graficzne oraz studia przypadków działań zrealizowanych przez znanych polskich graczy branżowych dla swoich klientów dadzą ci rewelacyjny punkt oparcia dla rozpoczęcia własnych działań w oparciu o ten kanał.

Autorka zadbała w dodatku o edukacyjną stronę publikacji przez szereg praktycznych porad prawnych oraz wskazówek, jak prowadzić aktywności marketingowe, by działać legalnie, etycznie i wydajnie. Ewelina Koch z online marketingiem i rynkiem nowych technice jest związana od 2007 r.

Swoją przygodę z email marketingiem rozpoczęła od współpracy z SARE – jednym z wiodących dostawców oprogramowania do komunikacji newsletterowej. Zdobyte doświadczenie przełożyła na budowę i rozwój email marketingu dla sektora MSP, w ramach Grupy Kapitałowej K2 Internet.

obecnie realizuje się w obszarze sprzedaży nowych technice, współpracując z największymi klientami biznesowymi T-Mobile.

Parametry

ISBN

9788375616880

Oprawa

Miękka

Autor

Ewelina koch

Wydawnictwo

Poltext

Ilość stron

180

Rok wydania

2016

Kategoria

Biznes, ekonomia

Producent

Ewelina Koch

Opinia użytkowników

-

Opinie oraz Recenzje

Marta G.
Marta G.
21.01.2025
Wysłane opinie mogą pomóc innym odwiedzającym
Jeśli tylko udało Ci się skorzystać z pokazywanego produktu Email marketing - marki Ewelina koch podeślij ocenę i opinię. Zaakcentuj jakie są Twoje z korzystania, czy nie żałujesz zakupu produktu oraz czy relacja ceny do jakości jest dla Ciebie satysfakcjonująca.

Dodaj opinię lub recenzję

Powiązane

Rekomendacja
Ewelina Koch Email marketing - Ewelina koch
Do sklepu Szczegóły

Email marketing - Ewelina koch

29,67 zł
Egzemplarz outletowy. Może mieć niewiele znaczące uszkodzenia, przetarcia, zabrudzenia, które nie utrudniają korzystania z książki Świat...
Wybrane dla Ciebie
Rekomendacja
Koncepcje i metody zarządzania zasobami leśnymi. Polska i świat,077KS (99313)
Zmiany w modelu zarządzania zasobami leśnymi zapoczątkowane zostały w Europie pod koniec ubiegłego wieku. Ze względu na dostatek czynników...
Rekomendacja
Cedewu Optymalizacja systemów i procesów logistycznych. tom 28
Redukcja kosztów przedsiębiorstw i łańcuchów dostaw przy zachowaniu założonego poziomu obsługi klienta to podstawowy cel optymalizacji funkcjonowania...
Rekomendacja
Prawo restrukturyzacyjne i upadłościowe Wolters kluwer
W publikacji szczegółowo zaprezentowano problematykę prawa restrukturyzacyjnego i upadłościowego, wyróżniając problemy pojawiające się w...
Rekomendacja
Cedewu Systemy ubezpieczeń - aspekty finansowe
Do sklepu Szczegóły

Cedewu Systemy ubezpieczeń - aspekty finansowe

53,94 zł
Współczesne ubezpieczenia stanowią mechanizm finansowania skutków ryzyka, którego funkcjonowanie oparte jest na określonych rozwiązaniach...
Rekomendacja
Wpływ ryzyka strategicznego na wartość firmy dla akcjonariuszy. rozdział 3. istota i ocena ryzyka strategicznego
Jednym z najszczególniejszych rodzajów ryzyka, które oddziaływuje na markę jest tzw. Ryzyko strategiczne, stanowiące główny temat niniejszego...
Rekomendacja
Zasady rachunkowości, kontrola wewnętrzna i audyt w towarzystwach funduszy inwestycyjnych,077KS (1625506)
Rynek instytucji finansowych w ostatnich kilkunastu latach w Polsce rozwija się niezwykle dynamicznie. Do instytucji finansowych zalicza...
Rekomendacja
Wartości wzorcowe wskaźników finansowych przedsiębiorstw giełdowych,077KS (180136)
Autor podjął się tematu nad wyraz aktualnego i o wielkim ergonomicznym znaczeniu. Ocena kondycji finansowej dokonywana jest równocześnie...
Rekomendacja
O jakości życia na początku XXI wieku
Do sklepu Szczegóły

O jakości życia na początku XXI wieku

29,45 zł
Pisząc o jakości życia, a więc o efektach decyzji jednostek, nie sposób pominąć aspektów pozamaterialnych, które oddziałują na kształtowanie...
Rekomendacja
Wyższa szkoła bankowa- gdańsk Zarządzanie współczesnymi przedsiębiorstwami. uwarunkowania strategiczne, innowacyjne i kulturowe. tom 7
Siódmy tom Prac Naukowych Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku posiada opisy wybranych problemów funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw....
Rekomendacja
Cedewu Ekonomiczne i społeczno-polityczne problemy współczesnej gospodarki. tom 9
Jak wskazują pierwsze prognozy, rok 2010 był pierwszym okresem wzrostu gospodarczego po trzech skomplikowanych latach kryzysu. Pomimo że...
Rekomendacja
Prognozowanie i symulacje w ekonomii i zarządzaniu,106KS (7639376)
Książka niniejsza podsumowuje doświadczenia Autora zebrane podczas badań empirycznych oraz w trakcie wieloletnich cykli wykładów poświęconych...
Rekomendacja
Działalność innowacyjna małych przedsiębiorstw w polsce
Rywalizacja gospodarcza w skali globalnej wymusza na krajach, regionach i przedsiębiorcach poszukiwania nowych źródeł przewagi konkurencyjnej....