Od 1 stycznia 2021 r. Ochroną konsumencką objęto przedsiębiorców jednoosobowych, w zakresie zawierania przez nich umów niebędących przedmiotem ich działalności gospodarczej.W publikacji omówiono w szczególności:- co w praktyce powinni zrobić sprzedawcy,przystosować swoje wzory umów, regulaminy, a także procedury reklamacyjne do nowych przepisów,- jak należy rozumieć pojęcie umów zawieranych w ramach działalności gospodarczej, ale nieposiadających dla danego przedsiębiorcy charakteru zawodowego,- na jakie uprawnienia, będą mogli powoływać się przedsiębiorcy jednoosobowi,- jakie są różnice w interpretacji przepisów służących do tej pory ochronie konsumentów, gdy wykorzystywane będą do przedsiębiorców.W książce znalazło się także omówienie kwestii intertemporalnych.Adresaci: Publikacja asygnowana jest dla menedżerów i osób zajmujących się e-handlem, ponieważ świeże przepisy wymuszają zmianę treści umów i procedur reklamacyjnych.
Zainteresuje także prawników praktyków, którym pomoże przygotować się do prowadzenia spraw uwzględniających znowelizowane przepisy.